kullanıcısı değilim. meraklısıyım![]()
vay beee, nerdeeen nereye :mrgreen:
birşey değil malican :cherry:
Çok doğru bir tespit :cat:Almıyacak yada alamayacaksanız kullanmamanız gereken bir motor(Bir turluğuna ya da kiralama şeklinde yani).Ben oldukça beğendim...Tabi çok kullanmadım,toplasan bi 300 km kadar kullandım,belki biraz daha fazla...
Kronik sorunları var mı yok mu bilmiyorum,ama şunu diyebilirim ki xt 660 (ben r kullandım) beklediğimden çok daha zevkli bir makine.
Hızlanması daha doğrusu genel anlamda gücü çok iyi.Süspansiyonları güzel,frenajı güzel.Kullanımda her hangi bir eksik hissetmedim.Oldukça dikkat çekici bir alet,gerek görüntü gerekse güç olarak bekleneni verebiliyor(beklentilerin mantıklı seviyelerde olduğu durumlarda tabi).
...Tek bir probleme rastadım hep yapmıyor ve çoğunda mevcutmuş. Kırmızıda duruyosunuz,bi ara gazı vermek için ani bi hareketle gaz kolunu kıvırıyorsunuz,stop ediyor. Ama rolantisini ayarlattırıp küçük bir miktar yükseltince bu sorun ortadan kalktı...
Kronik arıza, yakıt, parça temini ve fiyatı, sürüşü, artısı eksisi kullanan arkadaşlar motorlarından inip bir zahmet bir
iki karalasınlarda bizde flörtümüze başlıyalım.:bounce:
- Devir saati yok
derken...
XT125 te bile var. Yanlışın olmasın