Yamaha Yamaha XENTER 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
Merhaba arkadaşlar.
Malum önümüz kış, yağışlı ve soğuk havalarda dizlerimizi korumamız için kullandığınız veya tavsiye edeceğiniz bir diz örtüsü varmı acaba?

Bende Tucano Urbanonun Xenter için hazırladığı diz örtüsü var. Bacağın üstüne gelen kısmı yün olduğu için sıcak tutuyor. Xentera göre yapıldığı için de motora tam uyuyor ve sağdan soldan hava almıyor. Geçen kışı bununla geçirdim, bacaklarımın donmasından kurtuldum.:)
http://www.urbanrider.co.uk/tucano-urbano-termoscud-r090-yamaha-xenter-125.html

of3wwh.jpg


Bir de orjinali var fakat onun hakkında bilgim yok

http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/scooters/urban/xenter-150.aspx?view=accessories&partcode=52S-XEAPR-00-00&year=2015
 
Katılım
20 Kas 2008
Mesajlar
11
Bugün xenter ımın egsozunun boyalarını dökülmeye solmaya başladığını farkettim. Henüz 2000 km de. Xenter kullanan arkadaşlar sizde durum nasıl
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
12
Saol yavuz kardesim hep beraber kazasiz belasiz kullanalim insallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:03 ----------

Hocam dokulmesi normal degil
Bence servisle bi gorus garanti kapsaminda degerlendirirler belki az para degil x enter

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------

Beyler rica etsem biri bana rodaj hakkinda bilgi versin
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
ikinci el fiyatlar kışın düşermi acaba arkadaşlar.
sahibinden de önerebileceğiniz beyaz xenter varsa.....
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
Son zamanlarda takip ettiğim şehir içi almayı düşündüğüm cok güzel bir motor..kışın fiyatı düşerse sizin aranıza katılcam.
 
Katılım
31 Ocak 2014
Mesajlar
14
x enter parçalarını yurt dışına çıkmadan yurt dışından getirme ihtimalimiz var mı? iyi günler
 
Katılım
14 Ara 2014
Mesajlar
2
Herkeze merhaba 2014 ağustos ayında tanıştım xenterle daha öncede scoteer kullandım birinci tercih sebebiim büyük tekerlek ve kalkışta olsun ara hızlanma olsun atak bir scoteer,Şuana kadar 115 km sürati geçmedim zaten geçmeyinde :)) , Yakıt kullanıma bağlı değişiyor ölçü tutturmak pek mümkün değil,ufak tefek eklemelerden sonra daha güzel bir görünüme ulaştı bu aralar x max'e geçmeyi düşünüyorum daha 1500 km yol yaptım öyle dert edilecek bir sorun yok,kendi adıma avuç içi ve bireklerimi yoruyor tek sıkıntım bu ...
herkeze kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
19
Herkeze merhaba 2014 ağustos ayında tanıştım xenterle daha öncede scoteer kullandım birinci tercih sebebiim büyük tekerlek ve kalkışta olsun ara hızlanma olsun atak bir scoteer,Şuana kadar 115 km sürati geçmedim zaten geçmeyinde :)) , Yakıt kullanıma bağlı değişiyor ölçü tutturmak pek mümkün değil,ufak tefek eklemelerden sonra daha güzel bir görünüme ulaştı bu aralar x max'e geçmeyi düşünüyorum daha 1500 km yol yaptım öyle dert edilecek bir sorun yok,kendi adıma avuç içi ve bireklerimi yoruyor tek sıkıntım bu ...
herkeze kazasız belasız sürüşler...

Güle güle, kazasız belasız kullanmanı dilerim. Sizinde belirttiğiniz gibi aynı şeyden bende şikayetçiyim, bunun sebebide muhtemelen selesinin yüksek olmasından kaynaklanıyor. Başkada hiç bir memnuniyetsizliğim yok :)
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
Xenter mi 2012 de aldım 20 bin km'dir keyifle kullanıyorum bu zamana kadar hiç üzmedi verdiğim parayıda sonuna kadar hak etti
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
185
Xenter'ın gidonu sürücüye uzak olmasa,sele altında yarım kask alabilicek alanı olsa,saniye düşünmem alırım.
Bende mecburen fuara gelicek diğer scooterler ile ilgilenicem.( Ortası boş ve büyük teker ) Suzuki adress'i merak etmiyor değilim.
 
Katılım
14 Ara 2014
Mesajlar
2
Arkadaşlar yamaha xenter spor ön cam getirtim fakat içinden bağlatı ayakları çıkmadı ( büyük camda içinden çıkıyor) bide ayak sipariş verdik ama motoru satma kararı aldım o yüzden isteyen olursa satmayı düşünüyorum öc cam 210 tl ayaklarda 100 tl bilginiz olsun 300 tl olur .
bu arada xenterin ilanı 195453963 sahibinden
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
19
Merhaba arkadaşlar. 17-01-2015 tarihinde xenter motorumu 9000 km bakımına götürdüm.
Ön balatalar ve yağını değiştirdiler.

yağ: 25 tl
işçilik: 35 tl
Ön balatalar: 90 tl
Toplamda 150 tl ödedim, normal mi sizce bu fiyat..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Merhaba arkadaşlar. 17-01-2015 tarihinde xenter motorumu 9000 km bakımına götürdüm.
Ön balatalar ve yağını değiştirdiler.

yağ: 25 tl
işçilik: 35 tl
Ön balatalar: 90 tl
Toplamda 150 tl ödedim, normal mi sizce bu fiyat..

hondanın 125-250cc klasmanı aldığı rakamlara denk
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
artçılı-artçısız uzun yol konforu nasıldır arkadaşlar bu motorun.
nisan ayında büyük cc motorlarla Gaziantep gezip geleceğiz
onlara ayak uydurabilirmiyim acaba.
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
1
Merhabalar,
eğer daha onceki yazılarda kacirmadiysam yeni baslayan birine oneri olarak verilip verilemeyecegini goremedim.
Ehliyetimi aldim ve artik sira scootera geldi. Xmax almayi dusunurken daha kucuk motorlu bir aracla baslamak iyi olabilir dedim ve su an xenter dusunuyorum.
ilk defa kullabacak biri icin onerir misiniz?
ayrica egitim almak alismadan mantikli mi?
alip kisa bir sure alistiktan sonra egitim almak daha mantikli olabilir mi?
simdiden tesekkur ediyorum.
Saniyorum yakinda aranizdayim.
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
Merhabalar,
eğer daha onceki yazılarda kacirmadiysam yeni baslayan birine oneri olarak verilip verilemeyecegini goremedim.
Ehliyetimi aldim ve artik sira scootera geldi. Xmax almayi dusunurken daha kucuk motorlu bir aracla baslamak iyi olabilir dedim ve su an xenter dusunuyorum.
ilk defa kullabacak biri icin onerir misiniz?
ayrica egitim almak alismadan mantikli mi?
alip kisa bir sure alistiktan sonra egitim almak daha mantikli olabilir mi?
simdiden tesekkur ediyorum.
Saniyorum yakinda aranizdayim.
Hayırlı olsun, yeni başlayan için doğru tercih, bence önce eğitim alınırsa motora daha çabuk ve kolay adapte olunabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst