- Katılım
- 14 Eyl 2005
- Mesajlar
- 437
Merhaba arkadaşlar.
Malum önümüz kış, yağışlı ve soğuk havalarda dizlerimizi korumamız için kullandığınız veya tavsiye edeceğiniz bir diz örtüsü varmı acaba?
Bende Tucano Urbanonun Xenter için hazırladığı diz örtüsü var. Bacağın üstüne gelen kısmı yün olduğu için sıcak tutuyor. Xentera göre yapıldığı için de motora tam uyuyor ve sağdan soldan hava almıyor. Geçen kışı bununla geçirdim, bacaklarımın donmasından kurtuldum.
http://www.urbanrider.co.uk/tucano-urbano-termoscud-r090-yamaha-xenter-125.html
Bir de orjinali var fakat onun hakkında bilgim yok
http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/scooters/urban/xenter-150.aspx?view=accessories&partcode=52S-XEAPR-00-00&year=2015