- Katılım
- 29 Eyl 2007
- Mesajlar
- 34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Xenter 150 min trafik tescil işlemlerini 23.01.2013 trahinde yaptırdım. İnternet vergi dairesinden ocak mtv mi yatırmak için sorguladığımda bu plakaya kayıtlı bir araç bulunmadığı şeklinde bir ibare çıkıyor. Vergi dairesine kayıt yaptırmam gerekiyormu, bunun süresi varmı? Birde cezalı ödemeyelim. Konu hakkında bilgisi olan varsa sorumu cevabını verirlerse memnun olurum.