acemi kardeş"Her şeyde bir hayır vardır" demişler. Bu lüzumsuz tartışmadan bile bir şey öğrendim. Ben baga hafifledikçe son hız artar diye biliyordum. Bu nedenle 1 gr daha hafif baga tercih ettim. @IRau Yanlış okumadıysam tam tersiymiş.Şimdi üzüldüm işte. Nasrettin Hoca gibi eşşeğe ters binmişiz. Fakat örneğin 130km/h ile giderken motorun sesi eskiden 120 km/h ile giderken çıktığı kadar çıkıyor. Anlamadım şimdi?
J.Costa- DR. Pulley meselesine gelince. J.Costa taktırıp vazgeçen, memnun olmayan, zamanla hasara neden olduğunu iddia eden yazılar okudum.(muhtelif forumlarda) Bu nedenle uzak durmayı tercih ettim. Kötüdür diyemem. Dr. Pulley ise daha çok yeni. Çok hoşuma gitti. Fakat ilerleyen zaman içinde göreceğiz. Uzun lafın kısası. Herkes halinden memnunsa mesele yoktur.
Kazasız belasız sürüşler...
eski haliyle yeni halinin son hızına bak,bagalar hafifledikçe motor devirli kalkar ama seri olur son hızı biraz düşer
bununla beraber devirli kalktığı için yakıt sarfiyatı birazcık artar
bağaları agır koyarsan bu sefer son hız artar ama kalkışların ve ara hızlanmaların ağırlaşır
buna sen karar vericen son hızın yüksek olsun diyorsan ağır,kalkışım ara hızlanmam 0-100 iyi olsun diyırsan hafif baga kullanacaksın,,
eee bunun ikisinin ortasıda var tabiki,genelde deneme yanılmayla veya taktırdığın yerin önerisiyle en iyiyi bulabiliyorsun
mesela ben buldum,,ben j-costa varyatörü alırken orijinal üstünde 150gram bağalar vardı,,ozaman ağırlıklardan bihaberdim
motorum felaket seriydi ama devirli kalkıyordu buda yakıtı artırıyordu
araştırdım yamaha servisine ve ustalara danıştım
j-costanın 150-160-170-180-190-200-210 diye sırasıyla 260 grama kadar bagası olduğunu öğrendim,,benim motora takılan j-costada en hafifi varmış
sonunda en idealinin 200 210 gram odugunu öğrendim ve bunlardan 3 takım aldım birini taktım 2 si yedekte duruyor
sende zamanla doğrusunu bulursun deneme yanılmayla
Son düzenleme: