- Katılım
- 25 Kas 2011
- Mesajlar
- 174
1,3lt yağ = 70 tl (2 lt açar ama yağın kalanını vermesi gerekir.)
hava + varyatör filtresi = 110 tl
difransiyel yağı = 15 tl (zaten 250 ml koyuyor açık kutudan çok bile yazdım)
bagalar = 7x8: 56 tl ( 10bin de biraz erken değişim için)
______________________________________
250 tl + 100 işçilik almış gözüküyor. pahalı ama yamahanın olayı bu. serviste müşteriyi öpmeyi çok seviyor.
buji içinse seleyi sökmen gerekiyor sanırım. en azından benim x city de öyle.
servisteki çocuk yan siyah kapakları söküp yapabilirsin dedi ama anlamadım hangi yan kapaklar.
fiyatlar ve işçilik banada çok geldi.
haftasonu gitmek gibi bi hataya düştüm. kalabalıktı ve bagaları değiştirmek için bagaların bulunduğu tasın dışını çizdi. acayip ayar oldum.1 vidamı yalama etti . sakin zamanda gel değişelim dedi birde.
gitmeden aradım motul yağ var mı dedim var dediler . oraya gidince değil motul yamalubenin 10-40 ı dahi kalmamış az daha adı sanı duyulmamış birşey koyuyodu. 15-50 yamalube koydurdum.
genel merkeze daha önce yamaha anadoluyu şikayet ettim ama herhangi bir dönüş alamadım.
ben anlamadım bu işi . köpeksiz köyde değneksiz geziyolar.