Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
1,3lt yağ = 70 tl (2 lt açar ama yağın kalanını vermesi gerekir.)
hava + varyatör filtresi = 110 tl
difransiyel yağı = 15 tl (zaten 250 ml koyuyor açık kutudan çok bile yazdım)
bagalar = 7x8: 56 tl ( 10bin de biraz erken değişim için)
______________________________________
250 tl + 100 işçilik almış gözüküyor. pahalı ama yamahanın olayı bu. serviste müşteriyi öpmeyi çok seviyor.

buji içinse seleyi sökmen gerekiyor sanırım. en azından benim x city de öyle.

servisteki çocuk yan siyah kapakları söküp yapabilirsin dedi ama anlamadım hangi yan kapaklar.
fiyatlar ve işçilik banada çok geldi.
haftasonu gitmek gibi bi hataya düştüm. kalabalıktı ve bagaları değiştirmek için bagaların bulunduğu tasın dışını çizdi. acayip ayar oldum.1 vidamı yalama etti . sakin zamanda gel değişelim dedi birde.
gitmeden aradım motul yağ var mı dedim var dediler . oraya gidince değil motul yamalubenin 10-40 ı dahi kalmamış az daha adı sanı duyulmamış birşey koyuyodu. 15-50 yamalube koydurdum.
genel merkeze daha önce yamaha anadoluyu şikayet ettim ama herhangi bir dönüş alamadım.
ben anlamadım bu işi . köpeksiz köyde değneksiz geziyolar.
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
servisteki çocuk yan siyah kapakları söküp yapabilirsin dedi ama anlamadım hangi yan kapaklar.
fiyatlar ve işçilik banada çok geldi.
haftasonu gitmek gibi bi hataya düştüm. kalabalıktı ve bagaları değiştirmek için bagaların bulunduğu tasın dışını çizdi. acayip ayar oldum.1 vidamı yalama etti . sakin zamanda gel değişelim dedi birde.
gitmeden aradım motul yağ var mı dedim var dediler . oraya gidince değil motul yamalubenin 10-40 ı dahi kalmamış az daha adı sanı duyulmamış birşey koyuyodu. 15-50 yamalube koydurdum.
genel merkeze daha önce yamaha anadoluyu şikayet ettim ama herhangi bir dönüş alamadım.
ben anlamadım bu işi . köpeksiz köyde değneksiz geziyolar.

Hocam yamaha anadolu'yu neden şikayet etmiştiniz ? Bende oraya götürüyorum bakımlar için.
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
408
Slm arkadaslar brn motorda performas hava filtresi satiliyor ama orjinalle bu satilan arasinda bi fark goremedim 250 tl vermeye degermi acaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

Yep yeni motor yaptir kullan dicem ama hevesin kacmistir sanirim bu yuzden yaptirip satabilirsin

Evet, biraz soğudum. Yine binerim ama satsam daha iyi olur gibi geliyor. Yaptırmadan mı satmalıyım, yaptırıp mı satmalıyım ?
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
merhaba beyler forumu takip ediyorum bayadır .
ismim okan 2014 beyaz xmax var kız arkadaşımın ama ben ilgileniyorum.motor 10414 km de ve 10bin km bakımını ersoy motorda yaptırdım .350 tl aldı bende değişenler şu şekilde
1.3 lt yağ
hava ve varyatör filtresi
diferansiyel yağı ve bagalar.
sizce de çok değilmi ? başka 10bin km yapan arkadaş varsa o neleri değiştirdi yedek parça olarak sorabilirmiyim ?
Bir de bu motorun bujisine nereden ulaşabilirim en kolay bujiyi değiştirmek istiyorum.
servis kitapçığında 20bin km demiş ama ben pirpirikli adamım. :)

Arkadaşlar sizlerin şu yazdıklarınızı görünce forumun önceki
Sayfalarını okumadığınızı görüyorum,
Bir arkadaş demiş tur camı onu da yazamamış tour yazmış,
Forumda bu sorduklarınızın cevabı benim xmax zamanında paylaştıklarımda vardı,
Bu arada buji için çok erken ama değiştirmek istersen selenin altındaki bagaj havuzunu sökmen lazım,hemen karşına gelecek zaten.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
ben olsam yaptırıp satardım

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------

Evet, biraz soğudum. Yine binerim ama satsam daha iyi olur gibi geliyor. Yaptırmadan mı satmalıyım, yaptırıp mı satmalıyım ?
ben olsam yaptırıp satardım
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
408
Motorda plastik aksam dışında bir sıkıntı yok ancak parçalar bütün olduğundan en ufak çizikler için bile tüm parçayı değiştirmem gerekiyor, eğer tüm parçaları değiştirirsem her şey dahil 2000 TL'ye yaklaşıyor fiyat ayrıca tramer'da da gözüküyor ben nasıl bir yol izlemeliyim de bu işten minimum zararla çıkayım ?
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
Hocam yamaha anadolu'yu neden şikayet etmiştiniz ? Bende oraya götürüyorum bakımlar için.

ben yamaha anadoluyu aradım 10bin bakımı için adamlar standart bakım hakkında bilgi vermediler.soruyorum neler değişir diye adam hala kaçamak cevaplar veriyor gel bakarız burda falan diye.resmen öpüyolar ve hepsi böle kardeşim . yamaha türkiye de cevap vermiyor bu konularda ve herkes bu fiyatlardan rahatsız. ne değişcek ne değişmeyecek adamlar orada o an karar veriyor.ilk defa başıma geldi elimden 5 motor geçti. servise arardım ne değişecek ne kadar söylerlerdi.
yamaha da bunları yaşamak çok üzücü.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
2
Herkese selamlar,
yaklaşık 1 buçuk senedir Xmax 400 kullanıyorum ve çok memnunum.
Motoru aldığımda sissy mevcuttu fakat ufaktan arkaya çanta taktırmak istiyorum çünkü önceki motorumda 50 lt'lik çanta vardı ve gerçekten çok kullanışlıydı.
Sahibindende benim motorun aynısını satan bir arkadaşa çantayı bana ayrı satıp satmayacağını sordum aldığım cevap "Çantayı satıyorum fiyatı 16.250 tl yanında da motor hediyeli".
Tanıdık eş dost xmax 400 arka çantasını satmak isterse haber verirseniz sevinirim. Belki de birileri çantadan kurtulup sissy bar almak istiyordur :)
Sevgiler.
 
Katılım
10 Ocak 2010
Mesajlar
131
Herkese selamlar,
yaklaşık 1 buçuk senedir Xmax 400 kullanıyorum ve çok memnunum.
Motoru aldığımda sissy mevcuttu fakat ufaktan arkaya çanta taktırmak istiyorum çünkü önceki motorumda 50 lt'lik çanta vardı ve gerçekten çok kullanışlıydı.
Sahibindende benim motorun aynısını satan bir arkadaşa çantayı bana ayrı satıp satmayacağını sordum aldığım cevap "Çantayı satıyorum fiyatı 16.250 tl yanında da motor hediyeli".
Tanıdık eş dost xmax 400 arka çantasını satmak isterse haber verirseniz sevinirim. Belki de birileri çantadan kurtulup sissy bar almak istiyordur :)
Sevgiler.

Çantam yok ama sissy bara talip olabilirim orjinal yamaha sissy bari ise :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

Merhaba xmax 250 2015 kulanicisiyim. Yakit konusunda sorum olucak ben uzun yol dahi 4.2 4.1 altina inemedim 3.3 falan yakanlar varmis sorarim size hic basmiyomusunuz gaza yoksa bende mi problem var:)
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Çantam yok ama sissy bara talip olabilirim orjinal yamaha sissy bari ise :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

Merhaba xmax 250 2015 kulanicisiyim. Yakit konusunda sorum olucak ben uzun yol dahi 4.2 4.1 altina inemedim 3.3 falan yakanlar varmis sorarim size hic basmiyomusunuz gaza yoksa bende mi problem var:)

Sen de yada motosikletinde bir sorun var...

İlk motosikletiniz mi ? O motosiklet ile 2.9 'a düştüğümü biliyorum İstanbul - Fethiye ye giderken.. Tapagaz 140 - 140 gittiğimde bile 4 litreyi zor görüyor..
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
622
Çantam yok ama sissy bara talip olabilirim orjinal yamaha sissy bari ise :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

Merhaba xmax 250 2015 kulanicisiyim. Yakit konusunda sorum olucak ben uzun yol dahi 4.2 4.1 altina inemedim 3.3 falan yakanlar varmis sorarim size hic basmiyomusunuz gaza yoksa bende mi problem var:)

3.8 litrenin üzerine çıkamadım henüz.
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
Çantam yok ama sissy bara talip olabilirim orjinal yamaha sissy bari ise :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

Merhaba xmax 250 2015 kulanicisiyim. Yakit konusunda sorum olucak ben uzun yol dahi 4.2 4.1 altina inemedim 3.3 falan yakanlar varmis sorarim size hic basmiyomusunuz gaza yoksa bende mi problem var:)

değerlerin çok az fazla (3.3lt yakan varmı sanmam), bakımsız kalmış olabilir hocam hava filtresi ,buji vb. ama bende 3.9 ,4lt civarı yakıorum.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
bende istanbul dan şarköy e gittim geldim tapagaz 4.1 yazıyor ki 10.000 bakımını yeni yaptırmıştım.
akrapoviç var belki ondan fazladır istanbula döndüm şimdi 3.9 a düştü
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
şöyle söyliyim %80 iki kişi kullanıyoruz motoru yalnız bindiğim az diyebilirim. tek başıma otobanda 100-110 sabit 2.8-3.1lt arası gorunuyor bende.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
ben bi yamaha yıldız a gidiyim baksınlar :D

siz öyle diyince bi kıllandım şimdi :)
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
bence normal kardeşim şehir içi dert etme gidip servislerle uğraşılmaz :)
zaten garanti bitsin kendim halledicem motorun bakımınıda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------

günaydın forum sakinleri;
bu sabah işe gelirken yarım marşta çalışan motorum beni şaşırttı.
4-5 saniye marş verdim olmadı durdum biraz (30sn kadar)tekrar verdim bu sefer aldı.
kafam da deli sorular :sunny:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------

arkadaşlar selam pazar günü sabahtan xmax 2014 model motorumun bujisini sökmek için anadolu yakası istanbulda yardım edecek arkadaş arıyorum ilk defa sokücem hangi vidaları sökeceğimi bilmiyorum.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
ARKADAŞLAR UZUN CAM TAKTIRIPTA ORJİNALİ BAŞINA BELA (OLURYA SAKLAYACAK YER FALAN BULAMAZ :))OLAN VARMI.VARSA FİYAT YAZARLARSA ALABİLİRİM
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
172
HERKESE SELAM MOTORU YENİ ALDIM TÜM FORMU OKUMADAN DİREK BURDAN SORMAK İSTİYORUM 2 FAR AYNI ANDA KISA LED VEYA ZENON OLABİLİYOMU?

ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
X-Max 400
sehiriçi ve sehirdışı karışık geneli agresif kullanım civarında yakıyor sizce normal mi?

tapagaz gitmesem veya kalkışlarda ani gaz vermesem ne kadara düşer?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst