Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Yok yok yok arkadaş. Tam niyetlendik denklestirdik abs' li motor yok iyimi :(
Izmir, Aydın, Muğla, Denizli, Manisa....yok
Bulunduğunuz illerde gözünüze carptiysa paylaşabilir misiniz? Gözü kararttim gidip alicam.Bu arada yeni parti eylül ortası gibi gelir diyorlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------

Yalovada da yok.Istanbulda da

Balikesir bayi Motohan Firat a sordun mu?
 
Katılım
10 Nis 2007
Mesajlar
82
nmax de yeni kullanılan motoru adapte edecekler sanırım yani 2016 da değişken zamanlı yenimotorla gelebilir bu yüzden motor bulunmuyor olabil
r
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
Arkadaşlar merhaba R25 imi sattım ve bir scooter alayım diye düşünüyorum aklımda SYM Joymax ile Yamaha Xmax var, yamaha olursa ABS li alayım istiyorum o zamanda 14 bin fiyatı var bunun yerinede 3 daha koyar gidip xmax 400 abs alırım olayına kadar gidiyor:)

Birde R25 ten sonra performans anlamında 250 lik scooter cok can sıkıcı olur diye de endşilerim var..

Xmax 400 abs tavsiye eder misiniz? yakıt tüketimi ve çekişi nasıldır, eğer çok fark yok derseniz SYM Joymax yada Xmax 250 düşüneceğim,

Teşekkürler...
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
408
Arkadaşlar yağmurda viraj alırken motor devrildi. Hızlı da değildim ama oldu bir kere. egzozun en dıştaki bölümü, yolcu ayaklığı, xmax yazısının olduğu grenaj, kısacası motorun sağında kalan grenajlar çizildi ve aynam kırıldı, zararım ne kadar olur ? Bir de Cuma günü kasko yaptırmıştım ancak cuma'dan itibaren geçerli oldu mu bilmiyorum. Bu hasarı kaskodan karşılatmak mantıklı mı ?
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
Arkadaşlar yağmurda viraj alırken motor devrildi. Hızlı da değildim ama oldu bir kere. egzozun en dıştaki bölümü, yolcu ayaklığı, xmax yazısının olduğu grenaj, kısacası motorun sağında kalan grenajlar çizildi ve aynam kırıldı, zararım ne kadar olur ? Bir de Cuma günü kasko yaptırmıştım ancak cuma'dan itibaren geçerli oldu mu bilmiyorum. Bu hasarı kaskodan karşılatmak mantıklı mı ?

kaskodan yaptır gitsin hiç uğraşma bence. grenajlar çok pahalı çünkü
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
408
kaskodan yaptır gitsin hiç uğraşma bence. grenajlar çok pahalı çünkü

Kasko umarım geçerli olmuştur Cuma günü. Ben kaza sırasında fotoğraf çekmedim o an heyecanla basıp gittim. Daha sonra çektim. Kolumda derin bir çizik vardı dikiş attılar, olaydan iki-üç saat sonra. Bir de hafta içi şehir dışında olacağım yani bir hafta motosiklet ile ilgili kaskoyla uğraşamayacağım. Bunun için bildirme süresi var mıdır ?
 
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
158
Aynı sıkıntıyı bende çekiyorum, Piyasa da sıfır x-max yok,
2014 üstü momo edition aranıyor. istanbul içi
 
Katılım
16 Haz 2007
Mesajlar
15
Evet sonuç olarak "0" absli yok.
şansımı fazla zorlamayı düşünmüyorum. Hayırlısı diyip bekliyorum yeni partiyi, muhtemelen fiyat artışı da olur ama sineye çekeceğiz artık. Bu motoru istiyorum :)
 
Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
30
r25 e alışacak kadar kullandıysan 250 yerine xmax400 almalısın bence. çabuk sıkılma ihtimali var.
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
391
@tuttacromata Kaskodan yaptırabiliyorsanız yaptırın bence, geçen bizim komşunun sıfır motoru park halinde yana yatmıştı, yan parçaların tümü değişti, 2.000 lira falan yaklaşık tutmuştu sanırım.

@c4gin 250'lik vitesliden sonra 250'lik scooter hiç sarmaz, 400cc alın bence ivmelenmesi farklı, son hız çok fark etmese de. Yakıtı da aham şaham fark yok, 50 liralık 10.5 litre benzinle fiks 250 km yapıyorum. 250cc Xciting'le de aynı yolda 300-320 km yapıyordum max.
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
185
Arkadaşlar yağmurda viraj alırken motor devrildi. Hızlı da değildim ama oldu bir kere. egzozun en dıştaki bölümü, yolcu ayaklığı, xmax yazısının olduğu grenaj, kısacası motorun sağında kalan grenajlar çizildi ve aynam kırıldı, zararım ne kadar olur ? Bir de Cuma günü kasko yaptırmıştım ancak cuma'dan itibaren geçerli oldu mu bilmiyorum. Bu hasarı kaskodan karşılatmak mantıklı mı ?

Geçmiş olsun. tüm scooterlerin ( kendini ispatlamış markaların ) grenajları 250 cc segmentinde 3 aşağı 5 yukarı aynı.( Pahalı ) dolayısıla yapıcak en iyi şey çalınmayıda gözönünde bulundurusak, KASKO ! siz yaptırmışınız inşallah geçerli olmuştur zira masrafınız 1500 / 1800 tl aralığında olucaktır. ( gerçi foto olsaydı daha sağlıklı fikir yürütürdüm ). tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
29
Selam,
Motorumu,hani derlerya "sunun Sağına soluna bir bak" deyip temel bakıma soksam,hangi işlemler yapılır ve kaça mal olur acaba,saygılar..
Bu arada makinem satılık,fakat yinede alacak kişinin aklı kalmasın diye bakımlı vermek istiyorum..:wiinkk:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
Arkadaşlar merhaba R25 imi sattım ve bir scooter alayım diye düşünüyorum aklımda SYM Joymax ile Yamaha Xmax var, yamaha olursa ABS li alayım istiyorum o zamanda 14 bin fiyatı var bunun yerinede 3 daha koyar gidip xmax 400 abs alırım olayına kadar gidiyor:)

Birde R25 ten sonra performans anlamında 250 lik scooter cok can sıkıcı olur diye de endşilerim var..

Xmax 400 abs tavsiye eder misiniz? yakıt tüketimi ve çekişi nasıldır, eğer çok fark yok derseniz SYM Joymax yada Xmax 250 düşüneceğim,

Teşekkürler...

Kardeş ben yeni r25 imi sattım ve senin gibi konfor öncelikli düşünüp 2015 xmax ABS mi aldım.
Öncelikle güç olarak kıyaslamaya falan kalkma sakın:) sen tercihini maxi scoter dan yana yapıcaksan xmax ı gözün kapalı al derim. Hem scoter olsun hemde performansta yapsın dersen tabiki xmax400 sana hitap edecektir.
Ben aldığından beri yaklaşık 50 km civarında yaptım çok rahat bir kullanımı var. Kalkışlarda biraz hantal kalıyor ama sonrasında sorun yok. Açtıkça gazı gitmem demiyor. Amortisörler bana biraz sert geldi ama buda sanırım viraj performansını iyileştiriyor ki orta sehpayı virajda sürtenler varmış...
 
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
51
Arkadaslar yeni kasa xmax 250 le tekrar aranizdayim.13 yil once ilk motorum r1 le baslayip arka arkaya 5 tane 600 luk racingin ardinda son iki motorum naked ve supermotodan sonra cok begenerek aldigim ve icime sinen x max imi 10 gun once aldim 2014 model 5 bin km de ciziksiz mat gri extra olarak ön yan ruzgar kesicisi vardi bende orj sissybar momo desing ön cam spor egsoz arka lastik ustu camurluk stickerlar derken biseyler eklemeye calistim resimleride ekliyorum hemen
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
3
merhaba

xmax-400abs mi satıyorum arayanlar ilanı mutlaka görmüştür ancak sorularınız olursa burdan da cevaplayabilirim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-xmax-400-abs-222927572/detay
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
[/COLOR]xmax 250 2015 model motorum için akrapoviç aldım paraya kıydım sıfır aldım 2000 tl :(
valla susturucusunu çıkartınca öyle bir ses yapıyor ki susturucuyu takmak zorunda kaldım.

almak isteyen yada almayı düşünen varsa iyice youtube videolarını izlesin ses çok çıkıyor intercom dan müziği duyamıyorsunuz.

neyse size sormak istediğim bacak koruyucusu almayı düşünüyorum varmı kullanan memnun mu?

yetkili servis 450 tl istiyor değermi acaba
 
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
51
Ben kullaniyorum ve cok memnunum aldigimda uzerinde vardi ruzgari kesmesinin disinda hem onden daha iri ve güzel gorunmesini hemde yana yatmalarda koruma sagladigini dusunuyorum kesinlikle tavsiye ederim ayrica bayilerden fiyat alarak daha ucuza temin edebilirsiniz
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Evet dedigin gibi cok iri duruyor motor..kalipli gozukuyor bu hafta icinde almayi dusunuyorum bu arada nasil takiliyo motoru delmiyoruz degilmi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst