arkadaşlar merhabalar,
xmax 400'ümün farı bozuldu. ön tarafı açtım ama far'ın nasıl değiştirileceğini bulamadım. acaba farı nasıl değiştirebilirim?
teşekkürler
YP125R -YP250R Service Manual 2010. Aşagıdaki linke yükledim.
http://s3.dosya.tc/server4/y9cyaj/YP125R_-YP250R_Service_Manual_2010.pdf.html
Aslinda hic zor degil biraz asinalik varsaistanbul daysan gel yarim saatte beraber sökelim
Gormus de olursun
Video olarak buldum ben de.
http://youtu.be/Vesht8aiU1k . Bu ilk part. 2 part daha var.
Umarım yardımcı olur.
hocam maalesef izmir'deyimaslında yağını, filtresini, hidroliğini herşeyi kendim hallediyorum ama bu nedense biraz korkuttu gözümü. siz sökerken parça parça fotoğrafını çekebildiniz mi? belki ordan yürürüm. bu arada gönderdiğiniz service manuel i açtım baktım ama ordaki model de eski model. bizimkisi ile aynı mı bilemedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------
hocam buna baktım ama pek anlamadım. eleman doğru mu yapıyor?
hocam maalesef izmir'deyimaslında yağını, filtresini, hidroliğini herşeyi kendim hallediyorum ama bu nedense biraz korkuttu gözümü. siz sökerken parça parça fotoğrafını çekebildiniz mi? belki ordan yürürüm. bu arada gönderdiğiniz service manuel i açtım baktım ama ordaki model de eski model. bizimkisi ile aynı mı bilemedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------
hocam buna baktım ama pek anlamadım. eleman doğru mu yapıyor?
Arkadaşlar ben de x-max 250 momo design la aranıza katıldım. İlk izlenimlerim çok olumlu. Scooter'ın dengesini çok beğendim. Göstergeler harika. Korktuğum olmadı, süspansiyonlar ve sele bana o kadar da sert gelmedi. Belki Momo Design'ın selesi daha rahattır diğerini deneme şansım olmadı.
Selamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------
Bir sorum olacak tecrübeli arkadaşlara. Gidon tarafına yakın olan sele altı kask koyma yerine Icon Aırmada full-face kaskım sığmadı. Mecburen plakaya yakın olan tarafa koyuyorum.
Acaba gidon tarafına yakın olan yere sığan full-face kaliteli bir kask tavsiyesi verebilecek olan var mı? (arai-shoei-schubert-xlite vs.)
Motor_Derili kardeşim. resimdeki osram ampulün tipi rengi çeşidi nedir?model numarası falan var mı sende acaba? çok güzel görünüyor varsa banada söylersen bende taktırmak istiyorum benim xmax'e. bilgilerini bekliyorum.teşekkürler.