Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
arkadaşlar merhabalar,
xmax 400'ümün farı bozuldu. ön tarafı açtım ama far'ın nasıl değiştirileceğini bulamadım. acaba farı nasıl değiştirebilirim?

teşekkürler


On grenaj, torpido ustu sol sag kapaklar, alt yan grenajlari da söküp, on far grubuyla birlikte ust yan grenajlari birlikte cikaracaksin.


11694773_871140366310189_740786797851994511_n.jpg



11659299_871140262976866_2632914130107864032_n.jpg


11745346_871140502976842_6574965006722527914_n.jpg


11169217_871140539643505_4651727154255272526_n.jpg



Bu da bitmiş hali :)

11703088_864309096993316_7462057455757713548_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
408
Yokuş aşşağı 150 km/sa yaptım. Hızlanması yavaş olsa da son sürati fena değil. Rodaj döneminde bu kadar yüksek hızlara çıkmak sağlıklı mı ?
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Aslinda hic zor degil biraz asinalik varsa :) istanbul daysan gel yarim saatte beraber sökelim :) Gormus de olursun
 
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
98
Motosikleti
Royal Enfield Meteor 350
Aslinda hic zor degil biraz asinalik varsa :) istanbul daysan gel yarim saatte beraber sökelim :) Gormus de olursun

hocam maalesef izmir'deyim :( aslında yağını, filtresini, hidroliğini herşeyi kendim hallediyorum ama bu nedense biraz korkuttu gözümü. siz sökerken parça parça fotoğrafını çekebildiniz mi? belki ordan yürürüm. bu arada gönderdiğiniz service manuel i açtım baktım ama ordaki model de eski model. bizimkisi ile aynı mı bilemedim

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------

Video olarak buldum ben de.

http://youtu.be/Vesht8aiU1k . Bu ilk part. 2 part daha var.

Umarım yardımcı olur.

hocam buna baktım ama pek anlamadım. eleman doğru mu yapıyor?
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
hocam maalesef izmir'deyim :( aslında yağını, filtresini, hidroliğini herşeyi kendim hallediyorum ama bu nedense biraz korkuttu gözümü. siz sökerken parça parça fotoğrafını çekebildiniz mi? belki ordan yürürüm. bu arada gönderdiğiniz service manuel i açtım baktım ama ordaki model de eski model. bizimkisi ile aynı mı bilemedim

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------



hocam buna baktım ama pek anlamadım. eleman doğru mu yapıyor?

Valla hiç bir fikrim yok hocam. Geçenlerde youtube'da takılırken denk gelmiştim, ordan arayıp buldum.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
hocam maalesef izmir'deyim :( aslında yağını, filtresini, hidroliğini herşeyi kendim hallediyorum ama bu nedense biraz korkuttu gözümü. siz sökerken parça parça fotoğrafını çekebildiniz mi? belki ordan yürürüm. bu arada gönderdiğiniz service manuel i açtım baktım ama ordaki model de eski model. bizimkisi ile aynı mı bilemedim

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------



hocam buna baktım ama pek anlamadım. eleman doğru mu yapıyor?

Bu vatandaş yanlış yapmış. Sonuçta sökmüş ama doğru değil. Kulağı tersten göstermek olmuş.

Ben ayrıntılı resim veya video çekmedim maalesef. Tarifle biraz zor olur tabi anlatmak.
 
Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
55
Arkadaşlar ben de x-max 250 momo design la aranıza katıldım. İlk izlenimlerim çok olumlu. Scooter'ın dengesini çok beğendim. Göstergeler harika. Korktuğum olmadı, süspansiyonlar ve sele bana o kadar da sert gelmedi. Belki Momo Design'ın selesi daha rahattır diğerini deneme şansım olmadı.

Selamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

Bir sorum olacak tecrübeli arkadaşlara. Gidon tarafına yakın olan sele altı kask koyma yerine Icon Aırmada full-face kaskım sığmadı. Mecburen plakaya yakın olan tarafa koyuyorum.
Acaba gidon tarafına yakın olan yere sığan full-face kaliteli bir kask tavsiyesi verebilecek olan var mı? (arai-shoei-schubert-xlite vs.)

Öncelikle x max siniz hayırlı uģurlu olsun. Benim kask tavsiyem schubert c3 pro olacak, size L dediginiz kısma çok rahat sıģıyor.
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
408
Sele altında sağ tarafta yeşil 5 cm'lik bir çizgi fark ettim. Bir yere sürtmüşte çizilmiş değil de daha çok boya izi gibi, muhtemelen aldığımda da vardı ve fark etmedim. Bu boya lekesi nasıl çıkarılır ?
Bir de ben kaldırıma çıkartıyorum motosikleti sık sık bu lastiklere veya jantlara zarar verir mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

Yakın zamanda uzun yola çıkabilirim ancak km henüz 500'de, ben 1000 km'de değil de 700-800'de yağ ve yağ filtresini değiştirsem sorun olur mu ?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
232
Git servisin gözüne sok dicem ama sen yapmışındır derler büyük ihtimal xmax 250 alma niyetim var nerden alayım ve yanında güncel türkçe kullanma kılavuzu veriyorlar mı
 
Katılım
16 Haz 2007
Mesajlar
15
Arkadaşlar bende xmax 250 abs'ye niyetlendim ama bulamıyorum sıfırını.Turkiye'ye gelmesinde sıkıntı mı var ? Yakın zamanda bildiginiz hangi bayiiden bulabilirim?
 
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
232
nerde bulamıyorsun yalovadamı şirinevler yamaha bayisinde sanırım vardı modellerine bakmadım camdan baktım yoksa sipariş ver gelirler öyle dedin mi mağazacıya
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
13
Motor_Derili kardeşim. resimdeki osram ampulün tipi rengi çeşidi nedir?model numarası falan var mı sende acaba? çok güzel görünüyor varsa banada söylersen bende taktırmak istiyorum benim xmax'e. bilgilerini bekliyorum.teşekkürler.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Motor_Derili kardeşim. resimdeki osram ampulün tipi rengi çeşidi nedir?model numarası falan var mı sende acaba? çok güzel görünüyor varsa banada söylersen bende taktırmak istiyorum benim xmax'e. bilgilerini bekliyorum.teşekkürler.

Once ozel mesaji gorunce cevap yazdim. Istersen buraya da kopyala cevabi :)
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
408
Arkadaşlar uzun yola çıkacağım 1000 km dolmadı yağ ve yağ filtresini erken değiştirsem 700-800 km'de sorun olur mu ?
 
Katılım
16 Haz 2007
Mesajlar
15
Yok yok yok arkadaş. Tam niyetlendik denklestirdik abs' li motor yok iyimi :(
Izmir, Aydın, Muğla, Denizli, Manisa....yok
Bulunduğunuz illerde gözünüze carptiysa paylaşabilir misiniz? Gözü kararttim gidip alicam.Bu arada yeni parti eylül ortası gibi gelir diyorlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------

Yalovada da yok.Istanbulda da
 
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
232
Şirinevlerde gördüm dediğim gibi büyük ihtimal onlardı teşhir içinse satmayabilirler 2016 model çıkacak cynug x nmax xenter modelleri bakmanı tavsiye ederim cc küçük ama büyük olsaydı fena olmazdı

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------

sahibinden.com n11 com stoklarımızda diyor fazla kovalama kısmetten çıktıysa ne gelir elden anasını satim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst