Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
@bravetaxi Maşallah Diyelim Kem gözlerden uzak olsun Beyaz Renk inan ki çok yakışıyor bu motora,

Bugün Motorumun arka tarafına 3.Stop lambası ve Çakmaklık Girişi taktırdım ve Bujimi Değiştirdim,

Eski Bujim neredeyse yanmış çok yakması bundan kaynaklanıyormuş, bakalım yeni bujimizi taktık yakıtta ne kadar fark edecek, Yeni Buji NGK Marka 2306 CPR8EA-9 Fiyatı da 25₺

3.Stop lambasını kabı size tanıdık gelebilir fakat iç tesisatı tamamen kendi el yapımım içerisin de 9 adet Power LED var, zaten resimlerde de göreceksiniz motorun benden önceki sahibi mstTECH firmasının f1 çakar modülünü taktırdığı için taktımız LED de stoplara bağlayınca aynı stoplar gibi yanması bal kaymak oldu. Sabit Yanma frenleme esnasında çakar yapması.

Bu resim MstTECH firmasının F1 çakar Modülü

2gVly0.jpg



Çakmaklık ise benim bir önceki motorumdan çıkan çakmaklıktı marine tipi onu da direkt aküye bir sigorta ile bağladık o da acil ihtiyaçlarda inşallah işimizi görür.

Bunlarda Resimler;

Bu LED Kabının İçerisinde ki benim taktığım 9 Lu LED ler, Kesinlikle su almıyor ve Islaklıktan etkilenmiyor, Suyun altında bile çalışır.
Bir Şeridi 3₺ Toplam 9₺


zA7109.jpg


Bu resimde de Kabın içine Montaj öncesi kabloların bağlanması, Sonrasında sıcak silikon ile kaba monte ettim.

rQoabm.jpg


Bu da LED'lerin yanık halleri,

LaWXmZ.jpg


Bu resim ise Motora montajlanmış hali,

3Dn3yp.jpg


Bu resimde çakmaklık girişini görüyorsunuz,

YB7aYE.jpg


Bu Resim ise sigorta ile yapılmış Akü bağlantısı

QAo0kv.jpg


Bu resim de ise Eski Yanmış Bujimi Görüyorsunuz,

PqZV47.jpg


Buda yeni taktığımız Bujimiz;

1yloPG.jpg


7krL2r.jpg


Vee Bu bütün işleri yapan Yasir Ustam Moto H&y
l76Drb.jpg
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
50
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
@mehmetenis

Çok güzel olmuş, ben beğendim. :cat:

Sen yakında top casenin oraya da stop entegreli lamba takarsın. :) Benim bildiğim takılıyor.

Düşünmüyorum değil çünkü tesisatım hazır :) F1 çakarım var, bağlantı yerlerim hazır,

yakında onu yaparım tak çıkar soket yaparım çantayı çıkartacağım zaman soketi çıkartırım sonra çantayı taktığımda soketi takarım,
yalnız çantanın içerisine tesisat döşemek iş değil de o kablolar çantanın içerisinde nasıl olur onu düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
50
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düşünmüyorum değil çünkü tesisatım hazır :) F1 çakarım var, bağlantı yerlerim hazır,

yakında onu yaparım tak çıkar soket yaparım çantayı çıkartacağım zaman soketi çıkartırım sonra çantayı taktığımda soketi takarım,
yalnız çantanın içerisine tesisat döşemek iş değil de o kablolar çantanın içerisinde nasıl olur onu düşünüyorum.

Bu arkadaş büyük ihtimal yaptırmıştır artık. Sen de düşündüğün zaman bi ona sorarsın.

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/15875-yamaha-x-max-250-and-x-max-400-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-112.html#post3566866
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Bu akşam h7 ampulleri ve park lambalarını değiştiriyorum Amerikan park yapacam aldığım marka bu arkadaşlar baya araştırdım park lambalarında en çok tercih edile markaymış bende test edicem bakalım akşamları nasıl aydınlatıyor

 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Ampüllerini inşallah doğru aldınız bunlar motorun üstündeki öne ve arka sinyal ampülleri,

Ön Sinyal Ampülü
X8DBWU.jpg


Arka sinyal ampülleri
0JcIY8.jpg

BvrlQP.jpg
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
3
selam , jantlardaki ince reflektör şeritleri nerden bulabiliriz , beğendim , ben de bugün uzun rüzgarlık taktırdım rahat ettim uğultu sesi kesildi.herkese tavsiye ediyorum.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Amerikan park ve beyaz park normal farlarım tamam sıra bacak korumada ;)
[url]http://i.hizliresim.com/GYrrzb.jpg[/url]

Hayırlı uğurlu olsun.
Bende kısa süre de sinyal ampüllerini ve plakalık aydınlatma ampülünü değiştirecem inşallah.
Ön farlar hariç Herşeyi lede çevirmiş olucm.

Siz ön ve arka daki sinyal ampüllerini mi değiştirdiniz? Yoksa sadece ön mü değişti?

Bu arada Beyaz park dediğiniz hangi aydınlatma grubu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:16 ----------

selam , jantlardaki ince reflektör şeritleri nerden bulabiliriz , beğendim , ben de bugün uzun rüzgarlık taktırdım rahat ettim uğultu sesi kesildi.herkese tavsiye ediyorum.

Hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin inşallah.
Jant şeritlerini ben reklamcı bir arkadaşa özel yaptırdım,ama piyasada da bulunabilir sahibinden.com da bir arama yapın.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
401
far için xenon harici alternatif arayan arkadaşlara osram night breaker unlimited i şiddetle öneririm. x-city'm de denedim ve hem uzun hem kısada efsane sonuç aldım. bizim motorlar için h7 olanını alacaksınız. yanlız rengi beyaz değil. sadece orjinal farın çok daha parlağını ve güçlüsünü düşünün. öğlen güneş tepedeyken güneşe baktığınızda gördüğünüz renk :)
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Hayırlı uğurlu olsun.
Bende kısa süre de sinyal ampüllerini ve plakalık aydınlatma ampülünü değiştirecem inşallah.
Ön farlar hariç Herşeyi lede çevirmiş olucm.

Siz ön ve arka daki sinyal ampüllerini mi değiştirdiniz? Yoksa sadece ön mü değişti?

Bu arada Beyaz park dediğiniz hangi aydınlatma grubu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:16 ----------



Hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin inşallah.
Jant şeritlerini ben reklamcı bir arkadaşa özel yaptırdım,ama piyasada da bulunabilir sahibinden.com da bir arama yapın.

sadece önü değiştirdik haftaya arka plakalık ampülü ve kendi arka orjinal farlarını çakarlı yapıcaz hocam kendi led lerini çakarlı yapınca baya güzel oluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------

 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
motorun plaka ışık yerini nasıl sökebilirim acaba ? herhangi bir vida falan göremedim tırnaklı sanırım bira inceledim ama yanlış bişi yapıp bir yerini kırmak istemiyorum
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
motorun plaka ışık yerini nasıl sökebilirim acaba ? herhangi bir vida falan göremedim tırnaklı sanırım bira inceledim ama yanlış bişi yapıp bir yerini kırmak istemiyorum

Plakalık ampülünü sökmek için motorun arka kısımdan çok kolay sökülüyor,
Bu arada siz park ampüllerini değiştirdim dediniz ya xmax250 lerde farların içersinde dipsiz park ampülleri varken bu park ampülleri xmax400 lerde yerini led kaşlara bırakmış.
Ben o yüzden size sordum park ampülleri nerede diye bugün xmax 250 denk geldim oradan gördüm.

Plakalık ampülünü sökmek için talimat
bsRzlC.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 03:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:45 ----------

Ben de bugün gittim arka sinyaller için led ampüller aldım boş zamanımda değiştirecem,
Çünkü arka sinyalleri değiştirmek için koltuğun altındaki bagaj havuzunun sökülmesi gerekiyor.
Gerçi çok kokay ama yine de uğraşmak lazım.

Bu arada bu ledler beyaz renk aynı orjinalinde olduğu gibi kırmızı veya turuncusunu bulursam ön taraftaki ledleri de değiştirecem.
XybBmR.jpg

h3HYyl.jpg


Bu resimde forumda bir arkadaş yapmış çantanın içine led döşemiş,

Pqc0TY.jpg
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Plakalık ampülünü sökmek için motorun arka kısımdan çok kolay sökülüyor,
Bu arada siz park ampüllerini değiştirdim dediniz ya xmax250 lerde farların içersinde dipsiz park ampülleri varken bu park ampülleri xmax400 lerde yerini led kaşlara bırakmış.
Ben o yüzden size sordum park ampülleri nerede diye bugün xmax 250 denk geldim oradan gördüm.

Plakalık ampülünü sökmek için talimat
http://imageshack.us/a/img538/3019/bsRzlC.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:45 ----------

Ben de bugün gittim arka sinyaller için led ampüller aldım boş zamanımda değiştirecem,
Çünkü arka sinyalleri değiştirmek için koltuğun altındaki bagaj havuzunun sökülmesi gerekiyor.
Gerçi çok kokay ama yine de uğraşmak lazım.

Bu arada bu ledler beyaz renk aynı orjinalinde olduğu gibi kırmızı veya turuncusunu bulursam ön taraftaki ledleri de değiştirecem.
http://imageshack.us/a/img540/4100/XybBmR.jpg
http://imageshack.us/a/img673/9846/h3HYyl.jpg

Bu resimde forumda bir arkadaş yapmış çantanın içine led döşemiş,

http://imageshack.us/a/img673/6536/Pqc0TY.jpg

en kolay sökülen yer çamurluğub iç tarafından dikkatli şekilde çekilere çıkarılıyor hemen değiştirdim o ampülüde tek stop farlarının çakarları kaldı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst