- Katılım
- 29 Haz 2014
- Mesajlar
- 1,246
Hadi hayırlısı-boyanmış hallerini de paylaşırmısın Mehmet reys???
Üstat yarın boyansın takmadan gündüz gözüyle çekip yayınlarım.Valla Allah senden razı olsun İrfan ustayla tanışmamıza nasip oldun.
Hadi hayırlısı-boyanmış hallerini de paylaşırmısın Mehmet reys???
Arkadaşlar bayilerde X-Max 250 ABS bulunabiliyor mu? Yakın zamanda araştırmış olan varsa paylaşırsa sevinirim. Scooter'a geçiş düşünüyorum ne zamandır. Hem ABS hem hacim sadece X-Max'ta görünüyor.
Rodajın 1229. km'sindeyim. En son 50 TL'ye depoyu fullemiştim. Şu an 312 km oldu benzin göstergesi hala tek çizgi de. Yedek depoya düşünce de bi' 50 km daha gidebildiğine göre. Sanırım baya baya iyi yakıyorum :cherry: (Not: Servis ustası mümkün mertebe yedek depoya düşmeden benzin al demişti. İleriye dönük benzin pompası arızasına yola açabilirmişim.)
Yedek depoya düşüne kadar kaç km daha gidecek bakalım.
Sizlerin yakıt sarfiyatları ne durum da?
sonunda plakamıda aldım şansa istanbulda hava bozuk ama olsun yine boğaza gidip motoru park edip nargile keyfi yapılıryağmur yağsada buna değer
![]()
Gözün aydın![]()
eyw ramazandan sonra bursaya doğru gelecez eşimlegezmek için belki 1 gecede kalabiliriz oraya motorla gelip kaybolmayı düşünüyoruz motorla kaybolup dolaşmak daha güzel oluyor ve görmediğim yerleri görüyorum
![]()
Bugün aynısını ben de yaptım. Çok sağlam kayboldum ama, buraları neresi vs düşüncesinde sürekli gezdim. Telefonu çıkarıp navigasyondan nerede olduğuma bilerek bakmadım. Yol beni nereye götürürse kafasıyla gezdim.![]()
Senden önceki sahibi senin kadar ilgi gösterseymiş keşke eski parçaların hali neyustanın işçiliği çok iyi 0 parça alsan belki bukadar iyi olmaz
![]()
Geçenlerde dik bi yokuşta U dönmek isterken yatırdım bende motoru. Sol artçı tutamaçlarının altındaki grenaj kırıldı. Çok gözüme batmıyor ancak İrfan Usta'yı yazdım aklımın bir köşesine.
Üstat yarın boyansın takmadan gündüz gözüyle çekip yayınlarım.Valla Allah senden razı olsun İrfan ustayla tanışmamıza nasip oldun.
Bugün Grenajları aldım hatta almaya giderken arabayla ufak kaza tehlikesi atlattım,İrfan ustanın hangi macunları-boyaları kullandığını sormuşlardı bugün gittiğimde onları da resimledim,
Macunların ve Boyaların Resimleri ve Diğer yaptığı işler
http://imageshack.us/a/img673/1305/gIfQlA.jpg
http://imageshack.us/a/img673/6425/gk0J8B.jpg
http://imageshack.us/a/img673/5219/8C5tWi.jpg
Grenajlarımın Boyanmış ve Tamir Edilmiş Halleri
http://imageshack.us/a/img538/7946/XPuyt7.jpg
http://imageshack.us/a/img661/9838/tq2myy.jpg
http://imageshack.us/a/img907/580/D30C9A.jpg
http://imageshack.us/a/img909/4750/xS0YZm.jpg
http://imageshack.us/a/img673/753/r0Iq3A.jpg
http://imageshack.us/a/img910/9693/WQ8hZW.jpg
http://imageshack.us/a/img540/6085/bLW04q.jpg
http://imageshack.us/a/img537/3992/U4lFN0.jpg
http://imageshack.us/a/img661/6996/XEVueW.jpg

Dün biraderime bir tane X max 250 Abs aldık.Plakasının çıkması ruhsat işlemleri tahminimce çarşambaya biter.
Arkadaşlar sizlere 2 sorum olacaktı.
Yana yatırma ihtimali üzerine grenaj koruma sordum. Çift taraflı bant ile yapıştırılan resimdeki 2 parça plastik için 400 TL fiyat çıkartıldı.
[url]http://i.hizliresim.com/b5XPOd.jpg[/url]
Bu grenaj koruması bana oldukça uyduruk geldi. U dönüşü yaparken yatrımakta belki etkili olabilir. X max için metal grenaj koruması yapılıyormu ? Bilen veya kullanan üyemiz varmı ?
Ayrıca alarm taktırmak istedik , Akünün amper değerinin küçük olması sebebiyle satıcı tavsiye etmedi.Bu modelde kullanılabilecek , aküyü tüketmeyen ve titreşime duyarlı alarm tavsiyesi verebilirmisiniz ?
Dün biraderime bir tane X max 250 Abs aldık.Plakasının çıkması ruhsat işlemleri tahminimce çarşambaya biter.
Arkadaşlar sizlere 2 sorum olacaktı.
Yana yatırma ihtimali üzerine grenaj koruma sordum. Çift taraflı bant ile yapıştırılan resimdeki 2 parça plastik için 400 TL fiyat çıkartıldı.
[url]http://i.hizliresim.com/b5XPOd.jpg[/url]
Bu grenaj koruması bana oldukça uyduruk geldi. U dönüşü yaparken yatrımakta belki etkili olabilir. X max için metal grenaj koruması yapılıyormu ? Bilen veya kullanan üyemiz varmı ?
Ayrıca alarm taktırmak istedik , Akünün amper değerinin küçük olması sebebiyle satıcı tavsiye etmedi.Bu modelde kullanılabilecek , aküyü tüketmeyen ve titreşime duyarlı alarm tavsiyesi verebilirmisiniz ?