Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
50
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rodajın 1229. km'sindeyim. En son 50 TL'ye depoyu fullemiştim. Şu an 312 km oldu benzin göstergesi hala tek çizgi de. Yedek depoya düşünce de bi' 50 km daha gidebildiğine göre. Sanırım baya baya iyi yakıyorum :cherry: (Not: Servis ustası mümkün mertebe yedek depoya düşmeden benzin al demişti. İleriye dönük benzin pompası arızasına yola açabilirmişim.)

Yedek depoya düşüne kadar kaç km daha gidecek bakalım.

Sizlerin yakıt sarfiyatları ne durum da?
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
107
Arkadaşlar bayilerde X-Max 250 ABS bulunabiliyor mu? Yakın zamanda araştırmış olan varsa paylaşırsa sevinirim. Scooter'a geçiş düşünüyorum ne zamandır. Hem ABS hem hacim sadece X-Max'ta görünüyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
50
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bayilerde X-Max 250 ABS bulunabiliyor mu? Yakın zamanda araştırmış olan varsa paylaşırsa sevinirim. Scooter'a geçiş düşünüyorum ne zamandır. Hem ABS hem hacim sadece X-Max'ta görünüyor.

Bu pazartesi Bursa start motor yamaha bayisindeydim. Stokta bir tane xmax 250 abs vardı.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Rodajın 1229. km'sindeyim. En son 50 TL'ye depoyu fullemiştim. Şu an 312 km oldu benzin göstergesi hala tek çizgi de. Yedek depoya düşünce de bi' 50 km daha gidebildiğine göre. Sanırım baya baya iyi yakıyorum :cherry: (Not: Servis ustası mümkün mertebe yedek depoya düşmeden benzin al demişti. İleriye dönük benzin pompası arızasına yola açabilirmişim.)

Yedek depoya düşüne kadar kaç km daha gidecek bakalım.

Sizlerin yakıt sarfiyatları ne durum da?

Ben 400cc likle bir depo ile ortalama 220-230km gidiyorum,
Lt hesabını bilmiyorum ama 20krş yaktığını çok rahat söyleyebilirim.
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
sonunda plakamıda aldım şansa istanbulda hava bozuk ama olsun yine boğaza gidip motoru park edip nargile keyfi yapılır :)yağmur yağsada buna değer :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
50
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyw ramazandan sonra bursaya doğru gelecez eşimle :) gezmek için belki 1 gecede kalabiliriz oraya motorla gelip kaybolmayı düşünüyoruz motorla kaybolup dolaşmak daha güzel oluyor ve görmediğim yerleri görüyorum :)

Bugün aynısını ben de yaptım. Çok sağlam kayboldum ama, buraları neresi vs düşüncesinde sürekli gezdim. Telefonu çıkarıp navigasyondan nerede olduğuma bilerek bakmadım. Yol beni nereye götürürse kafasıyla gezdim. :)
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Bugün aynısını ben de yaptım. Çok sağlam kayboldum ama, buraları neresi vs düşüncesinde sürekli gezdim. Telefonu çıkarıp navigasyondan nerede olduğuma bilerek bakmadım. Yol beni nereye götürürse kafasıyla gezdim. :)


araba kullanarak kaybolduğundan yolunu bulana kadar en az 200 saç teli beyazlıyor :)
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Bugün Grenajları aldım hatta almaya giderken arabayla ufak kaza tehlikesi atlattım,İrfan ustanın hangi macunları-boyaları kullandığını sormuşlardı bugün gittiğimde onları da resimledim,

Macunların ve Boyaların Resimleri ve Diğer yaptığı işler

gIfQlA.jpg


gk0J8B.jpg


8C5tWi.jpg


Grenajlarımın Boyanmış ve Tamir Edilmiş Halleri

XPuyt7.jpg


tq2myy.jpg


D30C9A.jpg


xS0YZm.jpg


r0Iq3A.jpg


WQ8hZW.jpg


bLW04q.jpg


U4lFN0.jpg


XEVueW.jpg
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Senden önceki sahibi senin kadar ilgi gösterseymiş keşke eski parçaların hali ney :( ustanın işçiliği çok iyi 0 parça alsan belki bukadar iyi olmaz :)
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Senden önceki sahibi senin kadar ilgi gösterseymiş keşke eski parçaların hali ney :( ustanın işçiliği çok iyi 0 parça alsan belki bukadar iyi olmaz :)

üstat sırf alt sakalın sıfırı 213 ₺,

Alt iki sakal 426₺ artı ön çamurluk 250₺,sağ tozluk da nereden baksan 300₺ olsa,

Toplam:976₺ tutar,

Artı fabrika çıkışlar yapılmışlar kadar sağlam olur mu ?neden derseniz ustanın sol alt sakala yaptığı ayaklıktan tutup hızlıca salladık ne bir ses ne de bir oynama tık demedi

Ben komple 350₺ ye hallettirdim.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Geçenlerde dik bi yokuşta U dönmek isterken yatırdım bende motoru. Sol artçı tutamaçlarının altındaki grenaj kırıldı. Çok gözüme batmıyor ancak İrfan Usta'yı yazdım aklımın bir köşesine.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Geçenlerde dik bi yokuşta U dönmek isterken yatırdım bende motoru. Sol artçı tutamaçlarının altındaki grenaj kırıldı. Çok gözüme batmıyor ancak İrfan Usta'yı yazdım aklımın bir köşesine.

Bence o kırığı yaptır çünkü bizim motorlarda ki titreşim yüzünden çatlaklar ilerliyor,mesela benim sol alt sakalın 2 ayağı kırıkken ve ucunda çok az bir kırık olmasına rağmen titreşimden grenajın ucundaki çatlak yürüdü sağlam olan 3.ayakta kırıldı.Artı o grenajların altından elektrik tesisatları geçiyor Allah muhafaza bir su girmesi telefisi olmayan sonuçlara yol açabilir
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Arkadaşlar bugün 250 300 km yol yapacam artçı ile birlikte ve bu yolun % 80 ni TEM de gidecem motor yeni rodajı bozmadan nasıl kullanarak gitmeliyim dinlenerek sık sık durarak gitsem nasıl olur ?
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Üstat yarın boyansın takmadan gündüz gözüyle çekip yayınlarım.Valla Allah senden razı olsun İrfan ustayla tanışmamıza nasip oldun.

İrfan iyidir,ama fiyat biraz tuzlu-yaptığı işe lafım yok tabii,...:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------


Valla, parçaların içinin fotoları olması- sıfır aldın da bizi mi kandırıyosun??? Diyecektim....:mrgreen:
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Dün biraderime bir tane X max 250 Abs aldık.Plakasının çıkması ruhsat işlemleri tahminimce çarşambaya biter.

Arkadaşlar sizlere 2 sorum olacaktı.

Yana yatırma ihtimali üzerine grenaj koruma sordum. Çift taraflı bant ile yapıştırılan resimdeki 2 parça plastik için 400 TL fiyat çıkartıldı.



Bu grenaj koruması bana oldukça uyduruk geldi. U dönüşü yaparken yatrımakta belki etkili olabilir. X max için metal grenaj koruması yapılıyormu ? Bilen veya kullanan üyemiz varmı ?

Ayrıca alarm taktırmak istedik , Akünün amper değerinin küçük olması sebebiyle satıcı tavsiye etmedi.Bu modelde kullanılabilecek , aküyü tüketmeyen ve titreşime duyarlı alarm tavsiyesi verebilirmisiniz ?
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Dün biraderime bir tane X max 250 Abs aldık.Plakasının çıkması ruhsat işlemleri tahminimce çarşambaya biter.

Arkadaşlar sizlere 2 sorum olacaktı.

Yana yatırma ihtimali üzerine grenaj koruma sordum. Çift taraflı bant ile yapıştırılan resimdeki 2 parça plastik için 400 TL fiyat çıkartıldı.

[url]http://i.hizliresim.com/b5XPOd.jpg[/url]

Bu grenaj koruması bana oldukça uyduruk geldi. U dönüşü yaparken yatrımakta belki etkili olabilir. X max için metal grenaj koruması yapılıyormu ? Bilen veya kullanan üyemiz varmı ?

Ayrıca alarm taktırmak istedik , Akünün amper değerinin küçük olması sebebiyle satıcı tavsiye etmedi.Bu modelde kullanılabilecek , aküyü tüketmeyen ve titreşime duyarlı alarm tavsiyesi verebilirmisiniz ?

Üstat bu korumalardan bende de var hem koruma görevini üstlenirken hemde sürüş esnasında dizlerinizi ve ayaklarınızı rüzgardan muhafaza ediyor.
Artı şunu da belirtmek isterim çift taraflı bantlar 3M bantları yani gayet sağlam tutuyor ve korumaların bazı parçaları vida ile motora sabitleniyor.
Benim motorumda aldığımda vardı bu korumalar yalnızca sağ alt sakaldaki çırt düştü diğerleri sağlam şekilde duruyor.

Koruma Demiri konusunda bir malumatım yok yapan paylaşan olursa bende merak ettim açıkcası,
Sizin bahsettiğiniz koruma demiri honda pcx veya spacylerde ki gibi koruma demiri olabilir.

Alarm konusunda ise motora ekstra bir yük bindirmek yerine alarmlı disk kilidi alınabilir mesela
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
50
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün biraderime bir tane X max 250 Abs aldık.Plakasının çıkması ruhsat işlemleri tahminimce çarşambaya biter.

Arkadaşlar sizlere 2 sorum olacaktı.

Yana yatırma ihtimali üzerine grenaj koruma sordum. Çift taraflı bant ile yapıştırılan resimdeki 2 parça plastik için 400 TL fiyat çıkartıldı.

[url]http://i.hizliresim.com/b5XPOd.jpg[/url]

Bu grenaj koruması bana oldukça uyduruk geldi. U dönüşü yaparken yatrımakta belki etkili olabilir. X max için metal grenaj koruması yapılıyormu ? Bilen veya kullanan üyemiz varmı ?

Ayrıca alarm taktırmak istedik , Akünün amper değerinin küçük olması sebebiyle satıcı tavsiye etmedi.Bu modelde kullanılabilecek , aküyü tüketmeyen ve titreşime duyarlı alarm tavsiyesi verebilirmisiniz ?

Olmaz olur mu... Artı o hem koruma hemde bacakların adına rüzgarlık görevi görüyor. Benim bir arkadaş olduğu yerde yatırmıştı motoru, bana ilk söylediği; iyi ki taktırmışım. Yoksa çizik için de kalacaktı motor.

Bende o yüzden alırken bunları taktırmıştım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst