- Katılım
- 12 Ocak 2013
- Mesajlar
- 30
Merhaba arkadaşlar, Öncelikle herkese kazasız sürüşler 
Aranıza yeni katıldım 2012 ekim çıkışlı Xmax'im var sıfır aldım şuan 2500 km'de fakat geçen gece yolculugum esnasında bir ses gelmeye başladı bende de araştırmalar başladı.
Sibop sesi gibi ama bildigim kadarı ile sibop sesi gazı kesince gelmemesi lazım, o yüzden şanzıman balatasından geldiğini de sanıyorum servise sordum motoru hiç test sürüşü yapmadan ( daha o sesi duymadan ) şanzıman balatasından gelir dedi 2000 km gibi lerde motor yeni oldugu için balatadan parçalar kopup kapağın içinde ses yaparmış varmı sizde böyle sorunlar ?
Aranıza yeni katıldım 2012 ekim çıkışlı Xmax'im var sıfır aldım şuan 2500 km'de fakat geçen gece yolculugum esnasında bir ses gelmeye başladı bende de araştırmalar başladı.
Sibop sesi gibi ama bildigim kadarı ile sibop sesi gazı kesince gelmemesi lazım, o yüzden şanzıman balatasından geldiğini de sanıyorum servise sordum motoru hiç test sürüşü yapmadan ( daha o sesi duymadan ) şanzıman balatasından gelir dedi 2000 km gibi lerde motor yeni oldugu için balatadan parçalar kopup kapağın içinde ses yaparmış varmı sizde böyle sorunlar ?