Arkadaşlar merhaba bende aranıza yeni katıldım. 3 gün önce motorumu aldım. Xmax250 abs. Türkiyedeki hiçbir bayinin elinde abs'li modeli kalmamış sadece Düzce dadaş motorda bulabildim oradan aldım. Motor gerçekten bir harika. Bende daha önce Honda beat vardı 100cc'lik, o notordan sonra bu, araba gibi geldi bana. Yalnız sizlere bir sorum olacak. Motorum şuan 300 km de. Motor rodaj süreci içesinde olduğu için sıkıştırmadan yormadan kullanmaya gayret ediyorum. Akşam birşey dikkatimi çekti, motor ile eksoz arasında bir boru var. Su borusundan biraz kalın, (eksoz manifoldu oluyor sanırım), orası kıpkırmızı olmuş akkor hale gelmiş yani. Gündüz fark edilmiyor ama gece karanlıkta bakarsanız farkediliyor. Motoru çok da yormuyorum, ani hızlanmalar yapmıyorum, 5000 deviri aşmamaya gayret ediyorum. Acaba bu eksoz manifoldun bu kadar ısınması ve akkor hale gelmesi normal mi? Motorsiklet rodaj süresi içerisinde olmasından dolayı mı böyle oluyor anlamadım. Birkaç bayiyi aradım kimisi normal dedi, kimisi normal değil hemen servise götürün dedi, iyice kafam karıştı. Sizlerde böyle birşey oldu mu, hiç dikkatinizi çekti mi? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.