Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Valla tıtanyum kesınlıkle cok daha guzel bır renk akdemırde motorumu teslım alırken vardı yakından gorunce cok begendım. Emınım sızde begenmıssınızdır. Eksık parcalar umarın en kısa zamanda gelır sızde keyıfle bınersınız motorunuza.
Allah kaza bela vermesın . Apacı arac suruculerı hep sızden uzak olsun.
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
78
Arkadaşlar merhaba bende aranıza yeni katıldım. 3 gün önce motorumu aldım. Xmax250 abs. Türkiyedeki hiçbir bayinin elinde abs'li modeli kalmamış sadece Düzce dadaş motorda bulabildim oradan aldım. Motor gerçekten bir harika. Bende daha önce Honda beat vardı 100cc'lik, o notordan sonra bu, araba gibi geldi bana. Yalnız sizlere bir sorum olacak. Motorum şuan 300 km de. Motor rodaj süreci içesinde olduğu için sıkıştırmadan yormadan kullanmaya gayret ediyorum. Akşam birşey dikkatimi çekti, motor ile eksoz arasında bir boru var. Su borusundan biraz kalın, (eksoz manifoldu oluyor sanırım), orası kıpkırmızı olmuş akkor hale gelmiş yani. Gündüz fark edilmiyor ama gece karanlıkta bakarsanız farkediliyor. Motoru çok da yormuyorum, ani hızlanmalar yapmıyorum, 5000 deviri aşmamaya gayret ediyorum. Acaba bu eksoz manifoldun bu kadar ısınması ve akkor hale gelmesi normal mi? Motorsiklet rodaj süresi içerisinde olmasından dolayı mı böyle oluyor anlamadım. Birkaç bayiyi aradım kimisi normal dedi, kimisi normal değil hemen servise götürün dedi, iyice kafam karıştı. Sizlerde böyle birşey oldu mu, hiç dikkatinizi çekti mi? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Bence normal. Bende de oluyordu.Şimdi ise pek dikkat etmiyorum. İçindeki gazları çabuk atan basit bir egzost olmadığı için fazla ısınabilir.
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
78
Birkaç bayiyi aradım bir tanesi problem olabilir sakın öyle kullanmayın bir araca yükleyip servise getirin dedi, diğerlerinin hepsi motor yeni normaldir dedi. Götürmeyeceğim servise.
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
13
genel bilgi;
motor xmax250 2012
benzin ışığı yanıp sönmeye başladıktan sonra tam olarak 34,2 km gittiim.
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
113
Arkadaşlar benim xmax ın deposuna benzin doldururken çok yavaş doldurmak gerekiyor aksi halde hava yapıyor ve depo dolmadan taşıyor. Sizin motosikletlerde böyle mi yoksa sadece benim motosiklet mi böyle veya bunun bir çözümü varmı.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Arkadaşlar merhaba bende aranıza yeni katıldım. 3 gün önce motorumu aldım. Xmax250 abs. Türkiyedeki hiçbir bayinin elinde abs'li modeli kalmamış sadece Düzce dadaş motorda bulabildim oradan aldım. Motor gerçekten bir harika. Bende daha önce Honda beat vardı 100cc'lik, o notordan sonra bu, araba gibi geldi bana. Yalnız sizlere bir sorum olacak. Motorum şuan 300 km de. Motor rodaj süreci içesinde olduğu için sıkıştırmadan yormadan kullanmaya gayret ediyorum. Akşam birşey dikkatimi çekti, motor ile eksoz arasında bir boru var. Su borusundan biraz kalın, (eksoz manifoldu oluyor sanırım), orası kıpkırmızı olmuş akkor hale gelmiş yani. Gündüz fark edilmiyor ama gece karanlıkta bakarsanız farkediliyor. Motoru çok da yormuyorum, ani hızlanmalar yapmıyorum, 5000 deviri aşmamaya gayret ediyorum. Acaba bu eksoz manifoldun bu kadar ısınması ve akkor hale gelmesi normal mi? Motorsiklet rodaj süresi içerisinde olmasından dolayı mı böyle oluyor anlamadım. Birkaç bayiyi aradım kimisi normal dedi, kimisi normal değil hemen servise götürün dedi, iyice kafam karıştı. Sizlerde böyle birşey oldu mu, hiç dikkatinizi çekti mi? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Yeni motorunuz hayırlı olsun...Egsoz bağlantı borusu nun ısınması son derece normal ama bahsettiğiniz gibi kor halini alıyorsa karanlık ortamda belli olur bence fotoğrafını çekin servise gösterin...Gerçekten bahsettiğiniz gibi kor halini alıyorsa normal değildir bu durum...Benim motorda hiç dikkat etmedim ama kor haline ulaşsaydı mutlaka farkederdim...
genel bilgi;
motor xmax250 2012
benzin ışığı yanıp sönmeye başladıktan sonra tam olarak 34,2 km gittiim.

60 km civarı gidip yakıt almıştım depoda yarım lt civarı daha yakıt kalmıştı...Bence yedek depo ile 50 km kesin gidilir...

Arkadaşlar benim xmax ın deposuna benzin doldururken çok yavaş doldurmak gerekiyor aksi halde hava yapıyor ve depo dolmadan taşıyor. Sizin motosikletlerde böyle mi yoksa sadece benim motosiklet mi böyle veya bunun bir çözümü varmı.

Eski kasa da hatırladığım kadarı ile o giriş biraz dar... Benzin hortumunun ucunu tamamen depoya sokmayın girişteki hava sirkülasyonunu engelliyordur büyük ihtimalle...
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
78
Arkadaşlar motoruna gece binen varsa, bi bakabilir misiniz egzoz manifoldu kızarıyormu sislerde de?
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
25
Bir aksilik olmazsa bende aranıza 2013 şubat fuardan sonra katılacağım. 2. el temiz ve f/p Xmax aramaktan bıktığım için fuarı bekliyorum. Hatta o kadar hevesliyimki Dainese mont ve momo kask bile hazır :)
Tahmini fiyat ne olur sizce? 12250 tl yi (palaka ve masraflar hariç) aşar mı yoksa bu fiyatlardan bulabilir miyiz?
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Xmax in kullanicisi arkadaslara bir sorum olucak :) 2012 xmax in sele yuksekligi xenter a gore yuksekmi ? Cunku xenter cok rahat bir kullanimim var xmax aldigimda parmak ucunda motor kullanmak istemiyorum .
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Boy uzunluğunuz nedir ?
1.77 .
1 cm ise gayet rahat olur diye dusunuyorum ama dediginiz gibi akdemire gidip bir test etmek gerekebilir .
Verdiginiz bilgiler icin cok tesekkurler .

Aradaki fark 1 cm bile değil sıkıntı olucağını zannetmiyorum... Ama yine de bir yerde test edin motorun üzerine oturun...

Xenter sele yüksekliği : 785 mm
Xmax sele yüksekliği : 792 mm

http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/scooters/maxi/xmax250.aspx?view=techspecs

http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/scooters/high-wheel/xenter-150.aspx?view=techspecs
1.77 .
1 cm ise gayet rahat olur diye dusunuyorum ama dediginiz gibi akdemire gidip bir test etmek gerekebilir .
Verdiginiz bilgiler icin cok tesekkurler .
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
Arkadaşlar bu modelle sym 250 evo arasında kaldım bu motorun yamaha olması + koltuk altı bagajının büyük olması + tekerlerinin nispeten büyük olması hoşuma gitti ama yamaha söz konusu olunca xt var ordan biliyorum yedek parça sıkıntısı oluyor ve pahalı oluyor. Bu modelde yedek parça durumları nasıldır? 2009 xmax veya 2011 sym evo alacağım inşallah.
 

Cry

Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
101
X max 250 uzak durulması gereken yegane motorlardan birisidir, zaman size bu dediklerimi gösterecektir.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
28
merhaba bende temmuz 2012 de aldım motorumu beyaz renk abs siz olan model gerçekten çok güzel ve çok seri bir motor şuan 920 km de gözüm gibi bakıyorum alacak olanlara şiddetle tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst