- Katılım
- 13 Nis 2007
- Mesajlar
- 459
Teşekkürler
Kullanım kitabında ilk 1000km 4000 devir üzerine çıkılmasın diyor buda 25-30km hız yapıyor bu hızla 1000km'yi nasıl dolduracağım
O şekilde kullanıp rodajı bitirmek imkansız...genel olarak 80-100 km/h civarı kullanıyorum bi ara 115 e kadar çıktım...Şu an 110 km de motor o kadar kasamam valla...