- Katılım
- 13 Nis 2007
- Mesajlar
- 459
ailem satmamı istiyor ama ben istemiyorum kafamda karışık aslında
2aydan önce asla motora binemiyorum
kafada 3 çatlak var 3er cm hepside birbirine yakın olduklarından çok tehlikeli
ufakdan motor parçalarını toplayalım dedim
valla ne diyim kardeşim , bu şartlar da bence de binmesen iyi olur...Biraz ertele 1-2 sene ara ver sonra istersen tekrar alırsın motor...