- Katılım
- 28 Kas 2012
- Mesajlar
- 1
Öncelikle herkese selamlar şu dakika üye oldum hem hepinize bi merhaba deyip bir de soru sorayım dedim. 2012 WR125r kullanıcısıyım. Motorumu 4bin kmde aldım aldığımda 4000 bakımı yapılmıştı şu anda 6binde ve km bölümümde yağ yazısı yanıp sönmeye başladı. Bu motorun resmi yağ değiştirme aralığını bilen varmı ve yağ yazısını nasıl söndüreceğimi? Gerçi kullanım kılavuzunda yazıyordur ama nereye kaldırdığımı bilmiyorum. Yani kılavuzu aramaktansa sizlere sormak daha kolayıma geldi. Kim bilir belkide güzel bir muhabbet başlar. Herkese selamlar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
BU arada motorum satılıktır ilgilenen varsa bana ulaşabilir. http://www.sahibinden.com/ sitesinde motorumun ilanı var yalova diye bakarsanız rahatlıkla bulabilirisiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
BU arada motorum satılıktır ilgilenen varsa bana ulaşabilir. http://www.sahibinden.com/ sitesinde motorumun ilanı var yalova diye bakarsanız rahatlıkla bulabilirisiniz.




