Yamaha Yamaha WR 125 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Kas 2012
Mesajlar
1
Öncelikle herkese selamlar şu dakika üye oldum hem hepinize bi merhaba deyip bir de soru sorayım dedim. 2012 WR125r kullanıcısıyım. Motorumu 4bin kmde aldım aldığımda 4000 bakımı yapılmıştı şu anda 6binde ve km bölümümde yağ yazısı yanıp sönmeye başladı. Bu motorun resmi yağ değiştirme aralığını bilen varmı ve yağ yazısını nasıl söndüreceğimi? Gerçi kullanım kılavuzunda yazıyordur ama nereye kaldırdığımı bilmiyorum. Yani kılavuzu aramaktansa sizlere sormak daha kolayıma geldi. Kim bilir belkide güzel bir muhabbet başlar. Herkese selamlar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------

BU arada motorum satılıktır ilgilenen varsa bana ulaşabilir. http://www.sahibinden.com/ sitesinde motorumun ilanı var yalova diye bakarsanız rahatlıkla bulabilirisiniz.
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
39
Arkadaslar merhaba bende wr125x almaya karar verdim suan 2005 transalp kullaniyorum sehir ici yaptigim yol artinca wr125x almaya karar verdim. Transalp satar miyim bilmiyorum ama suanda boyle bir niyetim yok fakat ogrenmek istedigim 125x lerde tel jant kullanildigi icin acaba sambrelli mi eger oyleyse ktm 125 arastirmaya baslayacagim
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
6
slm her 3000 km de bakım ışığı yanar. normaldir. gösterge üstündeki düğmeye basılı tutarsan söner.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
X modelinde yani 17" asfalt lastiklerde iç lastik olmaması lazım. Emin değilim
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
39
Umarın dedığınız gibidir.... Motoru almadan jant bakmaya basladım. Transalpimle iki defa uzun yolda lastiğime vida girdi bildiğin rezillik sambrele tövbeliyimm
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben ybr 125 le bunun arasında kaldım rallye katılcıam ve hemen 7000 8000 km olunca satıcam ybr 125 hemen çıkar elden bunlar nasıl bunlard rahat çıkıyormu
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Herkese Merhabalar,

Tüm yazıları baştan sona büyük bir keyifle okudum, çok faydalı bilgiler var, katkıda herkese teşekkürler. Bende aranıza katılıyorum, motor almak için kış ayları çok uygun olmasa da dayanamayıp WR125R siparişi verdim cumartesi, hafta içi plaka ruhsat işlemleri yapılıp işlemler tamamlanacak, haftaya teslim alacağım kısmetse. 1 Hafta geçmez artık.
Bir haftayı geçti motoru aldın mı ?
 
Katılım
25 Kas 2012
Mesajlar
7
Selamlar, hafta sonu teslim aldım motoru. Cumartesi ve pazar toplam 250 km yol yaptım. Henüz rodaj aşamasında olduğundan 1/3 gazdan fazla yüklenmedim, o yüzden tam olarak gücünü test etme şansım olmadı. Fakat ilk izlenimlerim, çok seri motor, daha öncedeki yazılarda söylendiği gibi hiç 125 lik gibi hissetmiyor insan. Kullanması çok zevkli üzerinden hiç inesim gelmedi, yüksek olması bu zevki dahada arttırıyor. Herşeyden önemlisi motor güven veriyor, Yamaha çok kaliteli iş çıkartmış, 125 lik olmasına rağmen kullandığı parçaların kalitesi standartların çok üstünde olduğunu fark ettim. Kesinlikle verilen paranın hakkını son kuruşuna kadar hak eden bir motor.
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
39
Dadeicos hayirli olsun allah kaza bela vermesin....

Bende x olan modelin sifirini almaya karar verdim sahibinden.com da 4000 5000 km yol yapmis arkadaslar 8250 istiyor yani gercekten inanilir gibi degil 500 tl icin kim 5000 km yapmis motoru alir bilmiyorum ? subat fuarinda bir indirim falan olur mu acaba aslinda cokda acelelem yok h birde unutmadan yamahada bu motor icin test surusu imkanimiz var mi ???
 
Katılım
25 Kas 2012
Mesajlar
7
Dadeicos hayirli olsun allah kaza bela vermesin....

Bende x olan modelin sifirini almaya karar verdim sahibinden.com da 4000 5000 km yol yapmis arkadaslar 8250 istiyor yani gercekten inanilir gibi degil 500 tl icin kim 5000 km yapmis motoru alir bilmiyorum ? subat fuarinda bir indirim falan olur mu acaba aslinda cokda acelelem yok h birde unutmadan yamahada bu motor icin test surusu imkanimiz var mi ???


Teşekkür ederim.
Ben fuara kadar beklemek istemediğimden hemen almak istedim, fakat bekleyebilirseniz fuarı hem 2013 modelini alırsınız hemde kampanya yaparlarsa daha uyguna alma şansınız olur diye düşünüyorum.
2. eller konusunda bende çok araştırdım, WR 125 ler kaliteli motorlar olduğundan 4000-5000km de eğer hasarı yok ise tercih edilebilir. Gördüğüm kadarıyla 2. elde fiyat çok düşmüyor. İstanbulda fazla 2. el alternatifi olmadığından yenisini tercih ettim.
Bildiğim kadarı ile test sürüşü imkanı yok. Yamahanın hafta sonu eğitimlerinde motor kullanma imkanı sunuyorlar fakat WR 125 in bu eğitimlerde kullanılabileceğini sanmıyorum.
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
39
Simdilik fuari bekleyecegim.2. El konusunda 4000 5000 km elbette problem yasamazssin ama 5000 km kullanip zarar 500 tl olmasi enteresan he tabiki kimse zarar etsin istemem ama bir malida satmak icin uygun bir fiyat yazmak gerekir ben bu sekilde yapiyorum diye boyle dusunuyorum. Simdilik zaten 2005 model transalpim duruyor kis sebebiylede yogun bir kullabimda soz konusu degil yani 2013 model alacagiz gibi duruyor kismetse . Yardimlarin icin tesekkurler. Kazasiz surusler dilerim herkese
 
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
70
Herkese merhaba o kadar motor araştırdım bu motor hiç dikkatimi çekmemişti. Şu anda ybr 125 kullanıyorum ama yaza kadar inşallah bu motordan alacağım. Kafam da size sormak istediğim bı çok soru vardı ama az önce baştan sona okudum.ybr yi yaz kış kullanıyorum tabi tekerleklere urgan dolayarak :)

---------- Post added at 03:40 ---------- Previous post was at 02:36 ----------

Wr125x 'in lastikleri wr125r 'den dahamı geniş?
 
Katılım
17 Eyl 2012
Mesajlar
7
Arkadaşlar Merhaba,
Hatırlarsanız, daha önceden arka dişliyi değiştirmiştim (53 to 57), ancak tam olarak tatmin etmedi. En son bir dişli daha yaptırdım, bu sefer dişli sayısı 61. Arazideki yetersizlikten ötürü motoru satmayı düşünmeye başlamıştım. Sonuç harika!

Resim gönderirdim, ama nasıl ekleyeceğimi bilmiyorum.
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Arkadaşlar Merhaba,
Hatırlarsanız, daha önceden arka dişliyi değiştirmiştim (53 to 57), ancak tam olarak tatmin etmedi. En son bir dişli daha yaptırdım, bu sefer dişli sayısı 61. Arazideki yetersizlikten ötürü motoru satmayı düşünmeye başlamıştım. Sonuç harika!

Resim gönderirdim, ama nasıl ekleyeceğimi bilmiyorum.
C:\Documents and Settings\sordu\Desktop\IMAG0072
Bu siteye fotoğrafı yükle sonra linki kopyala sonra yorum bölümüne yapıştır http://www.hizliresim.com/
 
Katılım
25 Kas 2012
Mesajlar
7
Arkadaşlar Merhaba,
Hatırlarsanız, daha önceden arka dişliyi değiştirmiştim (53 to 57), ancak tam olarak tatmin etmedi. En son bir dişli daha yaptırdım, bu sefer dişli sayısı 61. Arazideki yetersizlikten ötürü motoru satmayı düşünmeye başlamıştım. Sonuç harika!

Resim gönderirdim, ama nasıl ekleyeceğimi bilmiyorum.
C:\Documents and Settings\sordu\Desktop\IMAG0072


Merhaba,
Daha önceki yazılarınızı beğenerek okumuştum, kendi imkanlarınızla bu tür modifikasyonlar yapmanızı taktir ediyorum.
Resimleri paylaşırsanız incelemek isterim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------

Herkese merhaba o kadar motor araştırdım bu motor hiç dikkatimi çekmemişti. Şu anda ybr 125 kullanıyorum ama yaza kadar inşallah bu motordan alacağım. Kafam da size sormak istediğim bı çok soru vardı ama az önce baştan sona okudum.ybr yi yaz kış kullanıyorum tabi tekerleklere urgan dolayarak :)

---------- Post added at 03:40 ---------- Previous post was at 02:36 ----------

Wr125x 'in lastikleri wr125r 'den dahamı geniş?

Evet lastikleri daha geniş, WR125X supermoto olarak geçiyor daha çok şehir içi asfalt kullanımı için.
 
Katılım
17 Eyl 2012
Mesajlar
7


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:54 ----------

Alçaltılmış ve arazi şartlarına uyumlanmış WR125r motorum.

önceki hali



son hali

 
Katılım
17 Eyl 2012
Mesajlar
7
Modifiye arka dişlinin yakından görüntüsü



isterseniz ön dişliyi de yaptırabilirsiniz. Ön dişlide ise 13/53 oranındaki WR 125 dişli takımında, ön dişlide 1 diş arkada 4 diş ' e eşit gelmektedir. Bu durumda arka dişlide benim yaptığım 8 dişli büyütme işine denk olarak, ön dişliyi 2 diş küçültürseniz aynı sonucu elde edersiniz.
Mesela biz arkadaşın KLX 250 motorunda böyle bir modifikasyon yaptık. Arka tekerdeki yapı arka dişlinin büyütülmesine olanak vermediğinden, ön dişliyi küçültme yoluna gittik. Orijinalde 14 olan diş sayısını yeni dişlide 12 olarak yeniden yaptırdık. Sonuç resimdeki gibi. Yalnız bu modifikasyonda dişliye sertleştirme işlemi de yaptırdık.

 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
ins. WR125x alicam, cok nadir de olsa iki kisi binebilme ihtimalim var, arka yolcu icin tutamak olmadigini fark ettim, aksesuar olarak boyle bir urun mevcutmu ?

Yoksa yolcu nun bana tutunmasimi gerekicek?

resim temsilidir.

28027d1289490948-yamaha-wr125x-100b6850-kopie.jpg
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
ins. WR125x alicam, cok nadir de olsa iki kisi binebilme ihtimalim var, arka yolcu icin tutamak olmadigini fark ettim, aksesuar olarak boyle bir urun mevcutmu ?

Yoksa yolcu nun bana tutunmasimi gerekicek?

resim temsilidir.

http://www.125er-forum.de/attachmen...7d1289490948-yamaha-wr125x-100b6850-kopie.jpg
Yamaha'nın resmi sitesinde aksesuar olarak böyle bir ürün bulunmuyor. Selede artçı tutma bandı var ne kadar işe yarar bilmiyorum ama top case kakarsan artçı çanta demirinden tutunabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst