Yamaha Yamaha WR 125 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Herkese Selamlar...

Ne kadar yamahanın wr için yapmış oldugu fiyat politikasına sövsemde crossa olan tutkuma yenik düşüp araştırmalarım sonucu karadenizden buldugum temiz bir WR 'yi izmire getirmek için yola çıktım..

Gece otobüsle zonguldaga gidip sabah 10 gibi Zonguldaktan yola çıktım. Yol üstünde bursadaki Forumdan ercan arkadaşımızada ugradım kendısıyle tanışmışta olduk.

Wr ile tek sefer 800 km zor oldu ama geldik :) 1 aydır izmir yollarındayız.


10985504_1587803751490498_8549462321304237060_n.jpg



1507978_1587803771490496_5086062326714329354_n.jpg



Yakın bir arkadaşımında aynı model aynı renk wr alması üzerine izmir daglarında 2 wr olduk ..

11165328_1590847734519433_7100989372990356760_n.jpg



Hazır izmirdeyiz dedik wr ile kampada gittik :)

10403145_1590388954565311_4444671631163661759_n.jpg


11018412_1590388781231995_8813809398717878831_n.jpg


11223968_1590389261231947_4269569031967503940_n.jpg


11062019_1590389051231968_7992662096375854047_n.jpg



11265038_1590388821231991_4544925445096240723_n.jpg



Motorumuzu Alalı 1 ay olmamıştır kendisiyle yaklaşık 2500 km varan bir yol yaptık. Sürerken km'ler nasıl geçiyor anlamıyorum.

100 kmde' 2.5 lt yakınca haliyle Fazerdan sonra bi yüzümü gülümsetti. Fazerıda satmadım köşede duruyor fakat wr varken açıkcası pek binmiyorum :)

Kısacası sıfır fiyatını hakketmesede bu motoru seviyorum :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------

İlk Arazi girişimimiz :)

 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Evet günler geçiyor yeni çekimler geliyor :)

 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
CRF250L tutuldum alternatif olarak WR gücümüz yeterse alırız hadi hayırlısı takipteyim :)

Selamlar
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
CRF250L tutuldum alternatif olarak WR gücümüz yeterse alırız hadi hayırlısı takipteyim :)

Selamlar

Ahha Harikasınız
Bende CBF'i satıp WR düşünüyorum 125CC motor cbften sonra ne hissettirir bilemedim, tek şunu biliyorum Cross motora acayip ilgim arttı. Şuan mantıklı karar veremiyorum motoru satıp 2,3 bin üstüne koyup WR alsam bir yandan CC küçük artı olarak ise kalite farkı getiriyor.
Eğer alırsam uzun yol planlarımda var, motoru sevdikten sonra hızı da sorun etmem giderim.

Sizin de fikirlerinizi alabilirim.

Crf alabilirseniz öneririm tabiki crfde sürdüm kendimce kıyasladım.

Bütçeniz yetmemesi dahilinde wr sizi pişman etmicektir.evet son hızı düşüktür stabil gidebilecegi hız 90 kmdir.

son hız olarak 110km yapmaktadır. stabil 100 kmde ilede gidebilirsiniz.

Dişli oranları büyük oldugu için arka dişli misal orjinalde 53 T .. dev gibi :) cbf'e göre yada sıradan bir 125 e göre çok seri gelicektir.

Arazide yetip yetmemesi beklentinize kalmış. Crf 3 le çıkıyorsa yokuşu siz 2 ye çıkarsınız.

Crf patinajla cıkıyorsa siz fıtı fıtı çıkarsınız. Ama çıkarsınız gittikleri her yere gidersiniz geride kalırsınız belki ama gidersiniz.

Egerki yol aşırı bozuksa çok dar sa kayalıklıysa aşırı çamur ve bataklıksa işte orada crf'den 1 tık önde oldugunu görüceksiniz gerek hafif olmasından ötürü gerekse şase ve yerden yüksekligi ile crfye göre keçi misali ilerlicektir.

Yamaha pagleri şaseye öyle montalamışki Aynı koruma takozu montajı gibi. L şeklinde. Yani motoru yatırsanuız bile L tip baglantı yamulur şaseye zarar gelmez.

CRF 250de ise direk adamlar şaseye pagi oturtmuşlar hiçbir ugraş hiçbir özenme yok. o direk baglantılı pag düştügünüzde işe katlanıp şasenin boyasını cıkarıyor yada şaseye zarar veriyor.

Arka pagde öyle.

Ayrıca hondanın vites pedalı düştügünüz an kırılabilir. WR ise düştügümde ögrendigim içe katlanan vites pedalıyla beni şaşırttı.

Ha bunlar ufak şeyler ebayden getirtmek almak mümkün. Ama yamahanın wryi tasarlarken üstünde mühendislerin düşündügünü gösteriyor.

Honda fiyat performans ticari amaç kapitalist sistem salla gitsin mantıgı gütmüş bana göre. Kötümü fiyatına nazaran degil ama eksikleri var tutupta crf'yi baş tacı yapmam.

Param yetmezse crf alırım. yeterse klx 250 dahada param artarsa wr 250ye girişirdim.
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Crf alabilirseniz öneririm tabiki crfde sürdüm kendimce kıyasladım.

Bütçeniz yetmemesi dahilinde wr sizi pişman etmicektir.evet son hızı düşüktür stabil gidebilecegi hız 90 kmdir.

son hız olarak 110km yapmaktadır. stabil 100 kmde ilede gidebilirsiniz.

Dişli oranları büyük oldugu için arka dişli misal orjinalde 53 T .. dev gibi :) cbf'e göre yada sıradan bir 125 e göre çok seri gelicektir.

Arazide yetip yetmemesi beklentinize kalmış. Crf 3 le çıkıyorsa yokuşu siz 2 ye çıkarsınız.

Crf patinajla cıkıyorsa siz fıtı fıtı çıkarsınız. Ama çıkarsınız gittikleri her yere gidersiniz geride kalırsınız belki ama gidersiniz.

Egerki yol aşırı bozuksa çok dar sa kayalıklıysa aşırı çamur ve bataklıksa işte orada crf'den 1 tık önde oldugunu görüceksiniz gerek hafif olmasından ötürü gerekse şase ve yerden yüksekligi ile crfye göre keçi misali ilerlicektir.

Yamaha pagleri şaseye öyle montalamışki Aynı koruma takozu montajı gibi. L şeklinde. Yani motoru yatırsanuız bile L tip baglantı yamulur şaseye zarar gelmez.

CRF 250de ise direk adamlar şaseye pagi oturtmuşlar hiçbir ugraş hiçbir özenme yok. o direk baglantılı pag düştügünüzde işe katlanıp şasenin boyasını cıkarıyor yada şaseye zarar veriyor.

Arka pagde öyle.

Ayrıca hondanın vites pedalı düştügünüz an kırılabilir. WR ise düştügümde ögrendigim içe katlanan vites pedalıyla beni şaşırttı.

Ha bunlar ufak şeyler ebayden getirtmek almak mümkün. Ama yamahanın wryi tasarlarken üstünde mühendislerin düşündügünü gösteriyor.

Honda fiyat performans ticari amaç kapitalist sistem salla gitsin mantıgı gütmüş bana göre. Kötümü fiyatına nazaran degil ama eksikleri var tutupta crf'yi baş tacı yapmam.

Param yetmezse crf alırım. yeterse klx 250 dahada param artarsa wr 250ye girişirdim.

Çok mantıklı detayları anlatmışsınız aslına bakarsak. Bende motorun öncüsü olarak Hondayı görüyorum ancak yamaha'nın mühendisliği her gün bir şey daha katıyor motoruna.
CBF 110-115 max çıkıyor yeni kullanıcı olarak bunu çok kafaya takıyordum ki artık öyle takmıyorum çünkü motorun her hızı tehlike ha şuda bi gerçek sollama en çok biz motorculara lazım.
Şimdi oturup tartıyorum WR alsam pişman olurmuyum diye yo eminim ki verdiğim paraya değer.
Cross motor çok ilgimi çekiyor, offroad'a ilgim yoktu, offroad çok başka bişey ancak eminim ki arkadaşlarım da söylüyor bir kere araziye girmeye gör. :)
Nasipse CBF'i satarda alırım, malum sitede takip ediyorum sürekli fiyatlar uçuk bende en uygunlarını kovalıyorum. Temiz bişey buluruz umarım.

Teşekkürler
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Kısacası Crf'de alsanız Wr'de alsanız pişman olamzsınız. :cat:

Motosiklet camisında hondayı öncü olarak görmek kişisel tercige girecegini düşünüyorum :mrgreen:

Yamaha kawasaki bmw aprlia ktm ducati meraklsıı degilim ama honda artık çogu bulundugu klasmanda en kötü motosiklete sahip.

Motosiklet alırken honda'nın prestiji yerine model olarak kıyaslarsanız bence daha dogru sonuçlara ulaşırsınız.
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Kesinlikle kişisel, açıkçası maddi yönden geniş olsam Ktm, Bmw, yamaha'dan şaşmam.
Bu arada wr alacak olursam tekrar size danışmak isterim.
Yardımlarınız için teşekkürler
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680

çinlisi japonu vs vs en önemlisi bu işe gönül vermek.
gerisi zevkten zarar,
videoda da görüldüğü gibi zevk almasını bildikten sonra araclar pek önemli olmuyor(bir yere kadar tabi :) )
 
Katılım
14 Nis 2015
Mesajlar
27
arkadaşlar 174 boy-74 kg yim. wr 125 x i önerirmisiniz. Boyum yeter mi?
İstanbul da hobi amaçlı kullanacağım.
ilk motorum olacak. Sahilde ara yollarda köy yollarında haftasonu gezmek için kullanacağım.
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
396
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT
bende çok ideal olur, mevcut tecrübe ve boya göre.
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
16
Herkese merhaba,
Uzun zamandır wr 125 r/x araştırıyorum ve r modelini daha uygun buldum araziye girmeyi sevdiğim için.
Boy 1.85 kilo 70, ilk motor için uygun olur mu?
Ayrıca, okula gitmek için günlük 40km 70-80 km/h anayol üzerinde sıkıntı yaşar mıyım?
Biliyorum, rüzgar yiyeceğim ama günde 40km yorar mı?

Çok teşekkür ediyorum, tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Hergün olursa yorar. Başlangıç için ugun bir motor. Bütçe yetiyorsa klx250 bak. Yetmezse hayırlı olsun.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Herkese merhaba,
Uzun zamandır wr 125 r/x araştırıyorum ve r modelini daha uygun buldum araziye girmeyi sevdiğim için.
Boy 1.85 kilo 70, ilk motor için uygun olur mu?
Ayrıca, okula gitmek için günlük 40km 70-80 km/h anayol üzerinde sıkıntı yaşar mıyım?
Biliyorum, rüzgar yiyeceğim ama günde 40km yorar mı?

Çok teşekkür ediyorum, tekeriniz düz bassın.

Boy konusunda sıkıntı olmaz. Rüzgarı dert etme şehiriçinde rüzgar wr'de dert edilecek bi konu degil her motosikletin aldıgı kadar rüzgar alıyorki malum araba degil :)

Günlük 40 km hiç bir problem teşkil etmez.

Bu arada wr 125 R ile karadenizden geldim. bayram tatilindede izmir -çanakkale yaptım 900km bu geziyede paylaşacagım.

Tecrübeniz var ise böyle ufak km'leri dert etmeyin.


X alıcak arkadaşlar boy durumunu dert etmesin. R versiyonu ile X versiyonu yan yan koydugunuzda X oyuncak gibi kalıyor.

R versiyonu boy için problem ama X versiyonu kesinlikle dert edilecek degil.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1
Öncelikle herkese selam arkadaşlar forumda yeniyim. İstanbul'da her gün Beşiktaş'tan Bahçelievler'e gidip gelmek için bu motoru almayı düşünüyorum. Bu güzergahta beni zora sokmayacak bir motor mudur? Böyle bir güzergahta tecrübesi olanlar yazabilir mi? Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Bu modelin pek kullanıcısı yok sanırım...

aynen.. 2. eli de cok fazla yok.

ben de dusunuyorum ama dogru durust bilgi bulamiyorum. al benisi olan bir model

Bu motor 125cc olmasina ragmen, ozellikle X modeliyle kucuk cc`de emsali olmadigi icin, cok fiyat ama alinabilir diye dusunuyordum ta ki Yamaha vampiri fuarda 12.250`e cikana kadar.

2014 modeli bir abimde vardi, cok hosuma gitmisti surusu scooter`a gecmek istedigi icin 7.800`e vermistik, o kadar da dedim ucuza veriyorsun bekle durumu duzeltince ben alirim diye ( o zamanlar motorsuzdum). Simdi bakiyorum 2013 modellere 9 - 9.5 yazilmis :)

Umarim bu topal saticilarin Kör alicisi olmaz.
 
Katılım
6 Ara 2015
Mesajlar
2
Herkese merhaba;

Ben de yaklaşık iki aydır wr125x kullanıyorum. Uygun arka veya yan çanta bakıyorum. Çanta için herhangi bir önerisi olan var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst