Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 1 Eyl 2008
- Mesajlar
- 474
- Konu Yazar
- #381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bar çok güzel durmuş Barış. Baya toparlamış arka tarafın görüntüsünü. Hatta görsel merkez de motorun ortasına kaymış gibi görünüyor o sayede. Daha oturaklı bir görünüm kazanmış. Minderin renk olayını nasıl halledecek döşemeci? Koltuklarla aynı renk mi olacak yoksa düşündüğün farklı birşey var mı?
Sağol abi, koltuklarımla aynı renk olması için uğraşacağız o ufak minderin fakat aynı renk tonundan bulmak güç biraz,kahvenin de binbir tonu var. Bu sissy bar'ın arkasına ufak bir "tool bag" takabilirim belki, bu çamurlukla iyice kaynaşmasını sağlayacaktır arkadan ve yandan bakıldığında.