Bugun pek çok şey oldu...
Sıkıcı bir salı, seni arayıp soran arkadaşlarınla ne kadar renklenebiliyormuş meğer.
Serdar ve Mert dükkana geldiler bugun, 3 Virago'cu biraz oturduktan sonra güzel bir Ankara turu yaptık, ne yazık ki artçılarımız olmadığı için yoldayken resmimizi çeken olmadı.
İşte size Ankara'nın Virago ekibi
Mert, atolyemizdeki Harley'lerden birinin üzerine oturup neden benim bundan yok diye yakındı, gerçi resimde halinden pek bir memnun gözüküyor ama siz bir de onun gözlerini yakından görün:cherry:
Öte yandan Bursa'dan kargomuz geldi.
Açtık bir baktık, Sissy bar::biggrinn::haapppy:
Sırt kısmı için yapılmış ufak minderin üzerindeki deri son derece kalitesiz ve motorumun kahve olan koltukları ile hiç uymadı.
Gözlük kabı gibi duruyor ama değil, o bir minder:mrgreen:
Malzeme parlaklık özelliğini yitirmiş, kimi yerlerinde hiç açılıp temizlenmediği için vidaların bıraktığı pas izleri, genelinde ise bir matlık mevcut yani durum kritik
Barış Keskin bu parçayı bu halde motoruna takar mı?::shifty2:
Tabiki hayır::151::::coool::::haapppy:
Döşemeci sırtlıktaki minder ile, nikelajcı da sissy bar ile ilgileniyor, hemen malzeme gelir gelmez vakit kaybetmeden götürdüm:cat:
Sissy bar ın işleri bitip tam anlamıyla yerine oturtulasıya kadar kafanızda nasıl durduğunu canlandırabilmeniz için size bir kaç fotoğrafta çektim, buyrun arkadaşlar...
Bugunlük bu kadar yeter sanırım...
Konuyu gizli gizli okuyup kaçan arkadaşlar, yakalarsam...:farao:
Alp abi, Sifa abi... yine herkes kayıplarda