Yamaha Yamaha Tracer 700 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
160
Bencede artcisiz uzun yol yapilmiyacaksa yan canta takmaya gerek yok,bu sene balkanlara gitmeyi dusunuyorum yanima sadece sosis canta alacagim o bana yeterde artar bile..
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
4
Yamaha orjinal elcik ısıtma taktırdım ancak gaz kolunda boşluk var. Servise götürdüm fakat sonuç alamadım. Bazen boşluğa düşüyor ve hiç gaz vermiyor keşke taktırmasaydım diyorum... bir de arka stop ön frende yanıyor fakat arka frende yanmıyor. Yine servis yolu gözüktü.. Motor daha 3000km de. Bir daha sıfır motor almam...
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
159
Yamaha orjinal elcik ısıtma taktırdım ancak gaz kolunda boşluk var. Servise götürdüm fakat sonuç alamadım. Bazen boşluğa düşüyor ve hiç gaz vermiyor keşke taktırmasaydım diyorum... bir de arka stop ön frende yanıyor fakat arka frende yanmıyor. Yine servis yolu gözüktü.. Motor daha 3000km de. Bir daha sıfır motor almam...

Yaşadığın talihsizliğe üzüldüm ama sıfır motor ile ne ilgisi var bunların. elcik ısıtmanın montajında bir sıkıntı vardır. Arka frende stopun yanmamasını bana da söylemişlerdi, yarıdan fazla basmayınca yanmıyormuş, gerçi ayarı da var, serviste daha yükselttirebilirsin.
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
25
Yamaha orjinal elcik ısıtma taktırdım ancak gaz kolunda boşluk var. Servise götürdüm fakat sonuç alamadım. Bazen boşluğa düşüyor ve hiç gaz vermiyor keşke taktırmasaydım diyorum... bir de arka stop ön frende yanıyor fakat arka frende yanmıyor. Yine servis yolu gözüktü.. Motor daha 3000km de. Bir daha sıfır motor almam...


Bende elcik ısıtmada oxford marka kullanıyorum, şu an sorunsuz. Genellemek yanlış olsa da servislerde her zaman istenilen seviyede işçilik olmuyor. Düzelmez ise ehil bir ustaya gözükmelisiniz. Yanlış montajdaki sıkıntılar ileride daha büyük zararlara yol açabilir. Kontak bağlantısı da önemli.
Yan çanta için tekrar kampanya başladı. Bilgilerinize iyi sürüşler.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
10
Selamlar, bende yaklaşık 1,5 ay kadar önce mavi renk ile aranıza katıldım.Xmax 250 den sonra devrim oldu gerçekten :)
900 km oldu şuanda, servise götüreceğim ve sanırım yağ, yağ filtresi değişecek bir arkadaş 300 TL gibi birşey yazmış çok yüksek geldi var mıdır giden?
 
Katılım
20 Nis 2017
Mesajlar
6
Merhabalar,

Ocak ayında de ilk görüşte aşkla aldım, 3300 km dir kullanıyorum. Bu 3 ayda deneyimlerimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle performans! 74hp 196 kg paralel çift silindir, tork canavarı.. Kırmızı ışıktan kalkmanızla dünyadan uzaya fırlatılmış bir mekik gibi hissediyorsunuz ve o 4 tekerlekli şeyler ardınızda küçük birer nokta halini alıyor. Bence enfes! Bence yeterli! Bence süper! Konfor, seyahatiniz 400 km ve üzeri olacaksa orijinal konfor seleyi almalısınız toto biraz ağrımaya başlıyor çünkü (770tl idi en son baktığımda), titreşim ve uyuşma sorunu yok. Yakıt tüketimi şehir içi 4,5 - 5,0 lt/100km şehirler arası 3,9 - 4,2 lt/100km başarılı, ancak apaçilik yaparsak bu tüketim 5,5 - 6,0 lt/100 oluyor. Lastikler fabrika çıkışı pilot road 4, en mükemmeli olmasa bile oldukça kaliteli, dikkatinizi çekerim fabrika çıkışı bu lastiklerin piyasa fiyatı çift 1200 tl, dandik mal olmadığını sürünce de anlıyorsunuz. ABS tıkır tıkır - vites geçişleri şıkır şıkır. Yamahanın İspanya fabrikasında üretiliyor. Bir kalite tutturmuşlar orası net. Kötü tarafıyla henüz karşılaşmadım henüz üzmedi beni düşündürmedi, pişman etmedi, umarım da etmez. Sürdükçe öğreneceğim öğrendikçe paylaşacağım. Görüşürüz

LBShHa.jpg
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
29
Hocam hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler.
Ben trafik içerisinde yürüme hızında sürerken motorun ani tepkilerine alışmaya çalışıyorum.
Bu arada istanbul tracer 700 cülerle bi toplanalım derim. Varmı aynı fikirde olan.
 
Katılım
21 Nis 2017
Mesajlar
2
Merhabalar ben de kırmızı tracer 700 kullanıcısıyım, 1000 km bakımını yeni yaptırdım motorumun.trafikte egzoz sesi çok az oldugundan guvenlik amacıyla performans egzozu düşünüyorum.sormak istediğim piyasadaki mt07 egzozları tracer700 için uyumlumudur? Yani gönül rahatlığıyla bir mt07 egzozu siparişi verebilirmiyim tracer 700 motosikletim için?
Herkese keyifli sürüşler
 
Katılım
20 Nis 2017
Mesajlar
6
Teşekkürler, akıl vermek gibi olmasın ama bir süre yarım debriyaj kullanarak o ani tepkilerden en azından alışana kadar kurtulabilirsin sanırım. Bir toplanma organizasyonu güzel olur gerçekten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------

Merhaba, MT 07 ye tasarlanmış egzozlar kusursuz biçimde Tracer 700 e de uygun. Ben Akrapovic - Leo Vinche dışında tam anlamıyla ve sadece MT07 bloğu için tasarlanmış egzoz sistemi görmedim.
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
160
1000 bakimina ne kadar ücret ødediniz ve her servis ayni ücretimi aliyor onu merak ettim.Yakinda bende 1000 bakimina gidecegim..
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
25
Merhabalar ben de kırmızı tracer 700 kullanıcısıyım, 1000 km bakımını yeni yaptırdım motorumun.trafikte egzoz sesi çok az oldugundan guvenlik amacıyla performans egzozu düşünüyorum.sormak istediğim piyasadaki mt07 egzozları tracer700 için uyumlumudur? Yani gönül rahatlığıyla bir mt07 egzozu siparişi verebilirmiyim tracer 700 motosikletim için?
Herkese keyifli sürüşler

Alternatif egzoz sistemlerini araştırmanı öneririm.Akro kapaksız (db) çok yüksek rahatsız edecek düzeyde.Kapak ile sıradan..
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
37
Alternatif egzoz sistemlerini araştırmanı öneririm.Akro kapaksız (db) çok yüksek rahatsız edecek düzeyde.Kapak ile sıradan..

Merhabalar,
Sahibinden.com da Tracer 700 nü satan bir satıcı var.Akropoviç egsozlu.Egsozu ayrı satabilirim diyordu.İsterseniz bir görüşün hem görüş alışverişi yaparsınız hemde ticaret.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-akropovic-canta-takoz-elcik-isitma-398221017/detay
 
Katılım
21 Nis 2017
Mesajlar
2
Tesekkurler

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------

300 tl ye yakın birşey tuttu

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------

Arkadaşlar tiger boğazdan ful karbon egzoz sipariş etmeyi düşünüyorum, bilgisi olan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
29
Arkadaşlar rodajım bitti 1600 km yaptım. 2000 km de bir kere daha yağ değişimi yapayım ve ondan sonra motoru gönül rahatlığı ile açarbilirim diye düşünüyorum.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
10
Organize edelim İstanbul için gerçekten hem tanışırız hem fikir alışverişi yapmış oluruz.
Kimler hangi semtteler ortak bir nokta belirleyelim.
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
27
Slm bende aynı niyetle Bayaa bi arastirmalar yaptım tracer 700 için üretilen akrapovic egzoz u kullanan lardan aldığım bilgilerden hiç memnun olmadıklarını duydum.. orijinal egzoz gibi sesi olduğunu söylediler...mt07 ye uygun bütün egzoz lar tracer 700 ede uyumlu...illa ki akro alacam Diyorsanız bence 700 yerine mt 07 kini alın yinede karar sizin.benim tercihim ise ixil in Xrace modeli oldu(fotolarını attim) hem cook yakisikli hem sesi gayet başarılı fiyat olarak ise de akro lar kadar çok pahali değil. ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst