Merhabalar,
Ocak ayında de ilk görüşte aşkla aldım, 3300 km dir kullanıyorum. Bu 3 ayda deneyimlerimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle performans! 74hp 196 kg paralel çift silindir, tork canavarı.. Kırmızı ışıktan kalkmanızla dünyadan uzaya fırlatılmış bir mekik gibi hissediyorsunuz ve o 4 tekerlekli şeyler ardınızda küçük birer nokta halini alıyor. Bence enfes! Bence yeterli! Bence süper! Konfor, seyahatiniz 400 km ve üzeri olacaksa orijinal konfor seleyi almalısınız toto biraz ağrımaya başlıyor çünkü (770tl idi en son baktığımda), titreşim ve uyuşma sorunu yok. Yakıt tüketimi şehir içi 4,5 - 5,0 lt/100km şehirler arası 3,9 - 4,2 lt/100km başarılı, ancak apaçilik yaparsak bu tüketim 5,5 - 6,0 lt/100 oluyor. Lastikler fabrika çıkışı pilot road 4, en mükemmeli olmasa bile oldukça kaliteli, dikkatinizi çekerim fabrika çıkışı bu lastiklerin piyasa fiyatı çift 1200 tl, dandik mal olmadığını sürünce de anlıyorsunuz. ABS tıkır tıkır - vites geçişleri şıkır şıkır. Yamahanın İspanya fabrikasında üretiliyor. Bir kalite tutturmuşlar orası net. Kötü tarafıyla henüz karşılaşmadım henüz üzmedi beni düşündürmedi, pişman etmedi, umarım da etmez. Sürdükçe öğreneceğim öğrendikçe paylaşacağım. Görüşürüz