- Konu Yazar
- #21
Sıkıntıyı hallettiler büyük ihtimal zincir yağındandı. Yada zincir gerginliginden.
Ses yine yapıyor ama zinciri yağlayınca geçiyor. Yağlamakta çok önemli akşam gaz yağı ve fırçayla temizliyorum sabah wurtle yağlıyorum. Sesiz gidiyor kısaca her 300 km de bir yağlamak şart.
Yav bu mersin ekintaş motor nekadarda yobaz ybr bakımına 75 tl istiyor. Silifke bayine sordum 40 tl dedi.
Ses yine yapıyor ama zinciri yağlayınca geçiyor. Yağlamakta çok önemli akşam gaz yağı ve fırçayla temizliyorum sabah wurtle yağlıyorum. Sesiz gidiyor kısaca her 300 km de bir yağlamak şart.
Yav bu mersin ekintaş motor nekadarda yobaz ybr bakımına 75 tl istiyor. Silifke bayine sordum 40 tl dedi.
Son düzenleme: