- Konu Yazar
- #1
Yamaha ybr 125 esd yi 1025 km de iken hiç bir sorunu ve sıkıntısı olmadığı halde garanti dışı kalmasın diye mersin ekintaş motorsiklete servise bıraktım yarın sabah gelip alın dedi.
Yarın oldu 75 tl bayıldım. Motorda bir garip ses geliyor ama tam anlayamadım. Biraz daha bindim ve kesin sıkınyı olduğuna karar verdim hayatta motordan anlamam ama 1000 km sürmüşüm sesini iyi tanırım örnek veriyorum. Motorla vites 5 te 70 km hızla giderken devriyajı sıkarım motor nerdeyse sıfır sesle yoluna devam eder ama ne olduysa motor servisten çıktıktan sonra gır gır gır ses gelmeye başladı. Vites 5 ye 70 km hızla gidiyorum devriyaja basılı tutuyorum gır gırgır ses geliyor motorumu tanıyorum servisyen önce öyle bir ses yoktu hani bisiklette arka teker yamulur gır gır gır sürter aynen öyle. Bir telaş servise gittim. Az sesimi yükselterek abi motordan ses geliyor önceden ses ykktu dedim hal durum böyle dedim aldı bindi sürdü bugün saat 4.30 civarıydı usta yok pazartesi getir bakalım dedi ben hala bozuk plak gibi bu motor önceden böyle degildi diyorum hatayı kabul etmiyorcasına bir tavrı vardı motorunda sıkıntı yok ama pazartesi getir usta baksın diyoordu. Biri geldi ver bakıyım dedi bir kaç tur attı evet dedi motor ses yapıyor bu sesin olmaması lazım dedi. Pazartesi getir diyen kişi abi bunun zincirinden geliyor ses dedi yada grenajdan dedi grenajmı dedi tam bilmiyorum karıştırmışta olabilirim. Herneyse sıkıntısız motor servisten sıkıntılı çıkıyor ben bu işi sevmedim abi benim yapmam gereken bişey varmı bana bir akıl verin
Yarın oldu 75 tl bayıldım. Motorda bir garip ses geliyor ama tam anlayamadım. Biraz daha bindim ve kesin sıkınyı olduğuna karar verdim hayatta motordan anlamam ama 1000 km sürmüşüm sesini iyi tanırım örnek veriyorum. Motorla vites 5 te 70 km hızla giderken devriyajı sıkarım motor nerdeyse sıfır sesle yoluna devam eder ama ne olduysa motor servisten çıktıktan sonra gır gır gır ses gelmeye başladı. Vites 5 ye 70 km hızla gidiyorum devriyaja basılı tutuyorum gır gırgır ses geliyor motorumu tanıyorum servisyen önce öyle bir ses yoktu hani bisiklette arka teker yamulur gır gır gır sürter aynen öyle. Bir telaş servise gittim. Az sesimi yükselterek abi motordan ses geliyor önceden ses ykktu dedim hal durum böyle dedim aldı bindi sürdü bugün saat 4.30 civarıydı usta yok pazartesi getir bakalım dedi ben hala bozuk plak gibi bu motor önceden böyle degildi diyorum hatayı kabul etmiyorcasına bir tavrı vardı motorunda sıkıntı yok ama pazartesi getir usta baksın diyoordu. Biri geldi ver bakıyım dedi bir kaç tur attı evet dedi motor ses yapıyor bu sesin olmaması lazım dedi. Pazartesi getir diyen kişi abi bunun zincirinden geliyor ses dedi yada grenajdan dedi grenajmı dedi tam bilmiyorum karıştırmışta olabilirim. Herneyse sıkıntısız motor servisten sıkıntılı çıkıyor ben bu işi sevmedim abi benim yapmam gereken bişey varmı bana bir akıl verin