-Yamaha R1 Vs Kawasaki ZX10R ! -Top Speed ! 2015-

Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
16
Yamaha R1 ve Kawasaki ZX10R için hazırlanmış bir video :D
Sizce hangisi daha iyi arkadaşlar ? :cherry:

 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
426
Tamam hondayı yapmıyolar ama neden suzuki yada bmwyi yapmıyolar, alayının eline veriyolar diye mi ?
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Videoyu izlemedim ama yeni kasa R1 5. Viteste 299 yapiyodu
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Ne zamandir motogp'deki motorla bayideki motor ayni?
Bmw,suziyi falan bilmem hondayi neden yapmadiklari belli :D
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ben mevzuyu anlamadim!!!:silent:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Haaa
hangisi geçer mevzusu!:cherry:
Abicim resmi sonuçlari var bu isin oraya baksaniza böyle video seyredeceginize:mrgreen:
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Çoğu yüksek güçlü motosiklet zaten yanlış bilmiyorsam 299 ile limitlidir.O yüzden ara hızlanmalar dışında video da görünen çok bir fark yok.Bir de neden 177-299 km?
 
Katılım
15 Ara 2013
Mesajlar
497
O kawasakiye binen o motoru satsin daha nerde vites atacağını bilmiyor, bu vs felan değil ayrıca top speeddede 299 oldugu limitlendigi bariz top speed yapmak anlamsiz honda bile 299 görüyo djdjdndn
 
Katılım
25 Eki 2015
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayabusa ve 1000rr bence fena makıneler
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
474
honda 2014 ile - 299
R1 2015 model - 299
zxr10 - 299 :D bu üçüyle en son bu :D daha fazla göstermedi. ama r1 hızlanması daha iyi.. cok daha hızlısını ıstıyorsan kawasaki h2.. :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst