Hondayi yapmiyorlar bile![]()
Hondayi yapmiyorlar bile![]()
Adamlar moto gp'de senelerdir alayının eline veriyor, varsın top speed düşük olsun.
Tamam hondayı yapmıyolar ama neden suzuki yada bmwyi yapmıyolar, alayının eline veriyolar diye mi ?
Videoyu izlemedim ama yeni kasa R1 5. Viteste 299 yapiyodu
Haaa
hangisi geçer mevzusu!:cherry:
Abicim resmi sonuçlari var bu isin oraya baksaniza böyle video seyredeceginize:mrgreen: