- Katılım
- 13 Mar 2007
- Mesajlar
- 353
- Konu Yazar
- #1
Moralini bozmak gibi olmasın ama daha önce defalarca yayınlanmıştı beeaa:mrgreen:
walla benzini karsılıcaksalar bende cıkarım ne var![]()
Olduuu senin yerine motoru da başkası sürsün istiyosan..:cherry:
Bu arada 600rr ı avatarında ki kaskla kullanmıyorsundur umarım.. :queen::queen::queen: