Yamaha R1 işte Motosiklet

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Helal olsun diyerekten adamıda motoruda tebrik ediyorummm ama motora acıdım valla:)

Bu arada 2001 'den buyana mutlaka verilmiştir bu video

[YT]iITomfFclpM[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çılgın bir gezi olmuş...

R1 ile dünya turu kimin aklına gelir :p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Moralini bozmak gibi olmasın ama daha önce defalarca yayınlanmıştı beeaa:mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
oha be kardeşim
harbidnen işkence olmuş
yalnız videonun bitmesine 1 dakka falan kala kartelden bi sökmüş mootoru,
kolmu çıkardı çölde gazlarkene:mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tamam motorla dünya turu yapmak süper olur da R1 le değil. :cherry:
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Bu yollarda kullanılacak motor bu değilki.Kendi fantazisini gerçekleştirmiş adam.Katılıyorum.Yazık motora.
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
R1'e bak be ss mi desek yoksa enduro mu yoksa cross yok yok sport turing valla girmediği kılık kalmamaış ben bu motoru koyacak bir sınıf bulamadım yazık olmuş doğrusu çamır girmemiş yeri kalmamış egsozda bile çamurlu su çıkıyo be vall ayazık olmuş bana verseler her gün diş fırçasıyla temizlerdim insanlar çok garip:queen::queen::queen:
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Başka motosiklet mi yok sanki... race motorla dünya turu??? kendine de motora da yazık etmiş.
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
helal olsun bee.. böylesini görmemiştim doğrusu.

Adamda endurocu ruhu varmış yaa :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst