- Katılım
- 22 Şub 2012
- Mesajlar
- 429
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar yine değişik bir projeyle yeni bir konuya başlıyorum. 3 senedir yattığı yerde dikkatimi çeken sevimli bir scooter vardı. Gidip yakından inceleyince toplamam gerektiğine karar verdim. Sahibine ulaşıp hemen aldım. Sonrasında biraz inceleyip araştırınca daha da sevmeye başladım.
Karşınızda 1985 model Yamaha Passol II modelden emin değilim. 6 volt elektrik tesisatı, yalnızca ayak marşı, far, stop ve sinyali olan basit bir scooter. 49 cc 2 zamanlı 2kw güç üreten, max hızı 60 km ve 73km/L gibi harika bir yakıt verisi olan çirkin bir klasik japon.
İlk olarak kaporta kısmını sökmeye başladım. Bir yandan kırıkları ve çatlaklarını tamir edeceğim. Bir yandan da kaporta soyukken temizlik ve tesisat düzenlemesi yapıp motoru çalışır hale getireceğim.
Motorun esas sahibi Buji


Bu kadar da hafif

Egzoz kapağı tasarımı da ayrı hoşuma gitti, bütünlük katıyor.


Karşınızda 1985 model Yamaha Passol II modelden emin değilim. 6 volt elektrik tesisatı, yalnızca ayak marşı, far, stop ve sinyali olan basit bir scooter. 49 cc 2 zamanlı 2kw güç üreten, max hızı 60 km ve 73km/L gibi harika bir yakıt verisi olan çirkin bir klasik japon.
İlk olarak kaporta kısmını sökmeye başladım. Bir yandan kırıkları ve çatlaklarını tamir edeceğim. Bir yandan da kaporta soyukken temizlik ve tesisat düzenlemesi yapıp motoru çalışır hale getireceğim.
Motorun esas sahibi Buji


Bu kadar da hafif

Egzoz kapağı tasarımı da ayrı hoşuma gitti, bütünlük katıyor.























