Yamaha Passol II resto-mod projem

Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
429
49 cc 2.5hp 2 zamanlı ve hafif olduğundan yeterince performanslı denilebilir. Zaten tek kişilik market işi falan görmek için yapılmış. 35 yılın ardından bayağı iyi bile.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
429
Arkadaşlar passol u arabamı toparlamak için satıyorum. elimde 2 tane var biri toplu diğerinin kaportası tamir ve boya yapılsa iyi olur. insamramda sobuilt.co hesabımdan ulaşabilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst