- Konu Yazar
- #1
Bir abimizden uzun süredir kullanmadığı yamaha mbk ovetto 2002 motoru ücretsiz aldım.
Aldığımda çalışmıyordu ve bazı sorunları vardı , tamirciye götürüp sorunlu olan parçalarını değiştirmesini sonradan problem yaşamak istemediğimi söyledim.
Motorda baya sorunluydu yani.
Hava filtresi , buji , ön arka fren balataları , ön fren teli , akü , arka teker komple değişimi yapıldı ve bir kaç ayar şimdi aklıma gelmiyor.
Motor 2 zamanlı , tek silindir , 101 veya 125 cc
, 5 beygir , 2002 model özellikler olarak.
Fazla motordan anlamıyorum yeni yeni kullanmaya başladım.
En büyük sorunum motorun çok aşırı benzin tüketmesi , motordaki km göstergesi çalışmadığı için kaç km'de ne kadar yaktığını söyleyemem ama arkadaşlarımın 10 ytl ile şuralara gidiyorum geziyorum dediklerini duyunca hayretler içerisinde kalıyorum ben o kadar benzinle onların yarısı kadar yol alsam benim için yeterli
Çok benzin yakıyor diye motorcuya götürdüm sanırım subab ayarından dişliyi küçülttü çok açıkmış falan dedi , eğer memnun kalmazsan gel biraz daha kısalım falan dedi.
Ben memnun kalmayıp tekrar götürdüm biraz daha kıstık ama hala çok aşırı yakıyor.
Motorcuda bu motorlar çok yakar normaldir diyor..
Sormak istediklerim ise şunlar --
1- Motorun çok yakması nelerden kaynaklanabilir başka bir yere götürücem baktıracam , orada bari alakasız parçaları değiştirip boşuna paramız gitmesin.
2- Bu özelliklerdeki motora hangi yağ ve benzin kullanılması gerekiyor. Ben benzine bakmıyorum bile parayı veriyorum sadece
sanırım kurşunsuz katıyor.
3- Motor soğukken bazen çalışmıyor padelle biraz ısıtıp marşa bastığımda çalışıyor..
4- Km göstergesi çalışmıyor bu modellerde onun yapılmasının çok masraflı olduğunu söyledi , gerçekten öylemidir.
Motorum tahminen en az bir şahin arabası kadar yakıyor
Aldığımda çalışmıyordu ve bazı sorunları vardı , tamirciye götürüp sorunlu olan parçalarını değiştirmesini sonradan problem yaşamak istemediğimi söyledim.
Motorda baya sorunluydu yani.
Hava filtresi , buji , ön arka fren balataları , ön fren teli , akü , arka teker komple değişimi yapıldı ve bir kaç ayar şimdi aklıma gelmiyor.
Motor 2 zamanlı , tek silindir , 101 veya 125 cc
Fazla motordan anlamıyorum yeni yeni kullanmaya başladım.
En büyük sorunum motorun çok aşırı benzin tüketmesi , motordaki km göstergesi çalışmadığı için kaç km'de ne kadar yaktığını söyleyemem ama arkadaşlarımın 10 ytl ile şuralara gidiyorum geziyorum dediklerini duyunca hayretler içerisinde kalıyorum ben o kadar benzinle onların yarısı kadar yol alsam benim için yeterli
Çok benzin yakıyor diye motorcuya götürdüm sanırım subab ayarından dişliyi küçülttü çok açıkmış falan dedi , eğer memnun kalmazsan gel biraz daha kısalım falan dedi.
Ben memnun kalmayıp tekrar götürdüm biraz daha kıstık ama hala çok aşırı yakıyor.
Motorcuda bu motorlar çok yakar normaldir diyor..
Sormak istediklerim ise şunlar --
1- Motorun çok yakması nelerden kaynaklanabilir başka bir yere götürücem baktıracam , orada bari alakasız parçaları değiştirip boşuna paramız gitmesin.
2- Bu özelliklerdeki motora hangi yağ ve benzin kullanılması gerekiyor. Ben benzine bakmıyorum bile parayı veriyorum sadece
3- Motor soğukken bazen çalışmıyor padelle biraz ısıtıp marşa bastığımda çalışıyor..
4- Km göstergesi çalışmıyor bu modellerde onun yapılmasının çok masraflı olduğunu söyledi , gerçekten öylemidir.
Motorum tahminen en az bir şahin arabası kadar yakıyor
Son düzenleme: