Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Aldım gara kızı. Baya yatık geldi oturuş pozisyonu. Sanırsam aparat takabilirim ama rodaj bitene kadar ellemeyeceğim. Şimdilik izlenimlerim 7k devir geçmeden 3,8lt/100km diyor. Sanırsam bu 8-9 lt’leri görür bu. Irc’ler Rezalet. Tez zamanda değişecek :p
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Hayırlı olsun, kazası belasız
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Aldım gara kızı. Baya yatık geldi oturuş pozisyonu. Sanırsam aparat takabilirim ama rodaj bitene kadar ellemeyeceğim. Şimdilik izlenimlerim 7k devir geçmeden 3,8lt/100km diyor. Sanırsam bu 8-9 lt’leri görür bu. Irc’ler Rezalet. Tez zamanda değişecek :p

Hayirli olsun aga..

Iki resim at bakak hele...gara kıza...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Teşekkürler. Walla resmini çekemedim. Yarın bakarım. Akşam 21.00'da eve ancak geldim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

Hayırlı olsun, kazası belasız

Darısı başına hocam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

Daytona Motor'a çok yazıldım ama. Bu kadar sorumsuz, bu kadar umarsız başka bir servisle daha karşılaşmadım. Garanti olmasa direk Yamaha servislerini bunlar yüzünden silerim o derece.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------

Plakamı bile bilmiyorum :queen:
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ben (işe yakın olduğu için) Rami Kardeşler Motor'u kullanıyordum ve memnundum. Daytona'ya iki kere gittim bir sıkıntım olmadı; ikisi de müşterisi çok kalabalık servisler, kalabalık yoğunluktan yaşanabilecek olağan sorunlar dışında hiç sorun yaşamadım.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yamahacı kardeşler. Motor rodajda şuan lakin bu acayip titriyor. Bu titreme yağı değiştirmeyen sonra geçiyor mu? Bildiğin tek silindir zangırdatırken buda uyuşturuyor :pr:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yamahacı kardeşler. Motor rodajda şuan lakin bu acayip titriyor. Bu titreme yağı değiştirmeyen sonra geçiyor mu? Bildiğin tek silindir zangırdatırken buda uyuşturuyor :pr:

Oooo hocam hayırlı olsun, kazasız belasız sürmen dileğiyle..
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Teşekkürler ama dediğim gibi titriyor. Enteresan ve saçma şekilde.

Hayırlı olsun, güle güle kullan, nasıl titriyor ya o kadar yani dediğin kadar titriyor olmaması lazım, rodaja kadar kullan ondan sonra bir bakarsın, enteresan.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
moOWq4.jpg


Buda benim garagız.
 

xbl

Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
23
Arkadaşlar 1000 bakımından sonran servis 15w50 koymuş ilerleyen zamanlarda sorun teşkil eder mi ?
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
"enteresan ve saçma şekilde" titremesi normal değil, hemen aldığınız yerin servisine gösterin, turlasın baksın.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Walla takacağım die ne rüşvetler verdim.

Servise götürdüm öğlen. Normal dedi. Daha 182km de biraz daha turla dedi. Gitti geldi, sorun göremedim dedi. Şimdi 247’de. Hafta sonuda bakarım birşeyler de bakalım nasıl olacak? Alışmışım Dominar’ın led farına. Bununla göremiyorum sanki. Csr’ler ile deli aydınlatıyordu.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Eskisinin takımı mı taktın? Önü değiştirmedin mi?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Başka bir motordan aldım. Motoru değiştiriyordu arkadaş. Denk geldi. Ebatlar aynı benim set ile. Sıkıntılı gibi, lastik hava basınçlarını değiştirip tekrar deneyeceğim. Pilot street takarsam, yeni motorunla uç benim gibi dedim. Çocuğu ikna ettim :pl:
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
angrypower hayırlı olsun allah kaza vermesin tarafsız bi karşılaştırma bekliyorum senden :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst