Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 3 Eki 2015
- Mesajlar
- 1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun merak ettim daha önce sürdünmü yoksa üstüne oturuptamı aldın testini yapmışmıydın ?
Bence boş ver çizgiyi falan......
Bu sefer naked olarak bırakma taraftarıyım makineyi. Takıp takıştırınca kendi çizgisini kaybediyor. Çakar bile takmamayı düşünüyorum. Bıktım artık. Fakat egzoz takarsamda kimse beni ayıplamasın ��
Bence boş ver çizgiyi falan.
Son bir kaç ayda üç defa öptüm yeri. Hep de sağa devriliyorum. Fren maneti daire gibi oldu.:cherry:
Korumalar sayesinde kaldırıp devam..:cat:
Hayırlı olsun abi... Pirelli tak şileye gidelimUçmakdere uzak yahu
Koruma takozları olduğu yerde düşürme için faydalı da daha ciddi (sürüş esnasındaki) düşüşlerde kurtarmıyor hatta motorun takla atmasına bile sebep olabiliyor-muş. Düştüğü yerde siz olursanız büyük sıkıntı...
Angrypower ne oldu? Aldın mı motorunu, merakla bekliyoruz tecrübelerini.
Şile’ye bir kez bastım. 488₺ ceza yedimr:
Ben bu motora 120 ön 160 arka lastik takarsam olur mu? Pilot road 4’lerim var benim :queen:
Yok sıkıntı diyorsanız Pirelli iyi ise onu takacağız mecbur :salut:
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------
Aga ptesi resmî tatilmiş. Bende adamlara saydırıyorum motoru getirsenize die :queen:
Walla hafta ortasında alacağım. Kask ile montta almak lazım geliyor. Kask’ı buldukta mont sıkıntı. Motor siyah, kask muhtemelen siyah yada kırmızı olacak. Montu fosforlu sarı mı alsam? Kararsızım :queen:
Dominardan alabilirsen lastikleri güzel olur.1-2 motorda gördüm 160 taban,lastiğin formu kötü durmuyordu denenebilir.
Yani şöyle düşündüm. Mt-07 için Japon mühendisler 160 taban yeterdi ama millet büyük lastik seviyor die 180 taktık demişti. Hatta Barkın Bayoğlu'da bunun bir kez üstünden geçmişti anlatırken. MT-07 lansmanında idi galiba. Lakin gidişi duruşu nasıl olur? Bir fikrim yok.
Dominin eski lastikleri tekrar tak,yeni lastikler mt ye..mt den cikanlar letgo ya..
mt nin stoklari.pulsara,wolfe takanlar var..
Hade bakam rast gele...
Ulan hele bir dur..domiyle arabaya daldin,ön lastik darbe aldi,kontrol et bakalim..yanakta ezilme var mi?
Ön lastik ezilse bile arka sağlam. Ben ona dalayım o zaman. Şu motoru bir teslim alayımda sonrasına bakayım. Anlaşılan gene benzine dünya para yatıracağız![]()
Rodajı düzgün yap..motoru fazla sıkıştırma..yokuş aşağı sürekli kompresyona bindirme..
Motorda şu an rodaj yağı var,fazla abanmaya gelmez..ilk kullanim stilii,tüm çalişan kompenantlarin birbiri arasindaki uyum,alişma,vb.durumlari dogrudan etkileyen unsurlardir..sonradan başın agrimasin.
Bu durumlar nedir?
Yakit tuketimi
Ivmelenme
Kondisyon
Motorun pert olacaksa oradan bir parça almana izin vermez sigorta şirketi. Motor bütünüyle şirketin sahipliğine geçiyor o durumda.
Rodaj sırasında kompresyona girmesi lazım diye okumuştum bir yerlerde; segmanların oturmasına yardımcı oluyormuş. (Tabi o süreçte her şeyin ölçülü yapılması lazım...)
Lastik ölçüsü mühim, iyi markaların iyi lastikleri takılamıyorsa o motor benim radardan düşer.
160/60 tabanda sorun yok
http://www.maxxis.co.uk/media/100828/wheel-rims_940x928.jpg
Surekli kompresyona bindirmek sıkıntı..
Şöyle bir durum var,
Ani devirlendirip,gazi dengesiz salmak,kranga ve biyel koluna uzun vadede zarar verir..
Eline bir makara al,bir ucuna 10kg bagla..ve makarayi hizlica cevir..(krang dairesel hareket yapar)biyel kolu ise dogrusal..birden yavasla..??
yuk nereye bindi?biyel koluna...
yani senin koluna..
Zira user manuelde yazar.
Kademeli gaz acin,ve ani devirden kaçının diye..
Evet öyle görünüyor :cat: aynı jant ölçüsü...
İzindeyken tarihleri kaçırmışsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------
Tabi tabi katılırım, her şeyden (bol devir değişikliği, bol vites değişikliği, kompresyon) yapmak lazım ancak ölçülü kademeli ve yumuşak geçişlerle...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------
Yalnız önde sorun var; 110/70'in takıldığı janta 120/70 olmuyor diye anlaşılıyor.