Selam...Oxford branda kullanıyorum.MT-25 almadan önce, Xenter 150 için M boy almıştım ama MT-25'e de tam oturdu.
Fakat topcase kullanılacak olursa küçük kalabilir...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------
Selam arkadaşlar...
MT-25 için uygun takım lastik önerileriniz nelerdir ?
Fakat topcase kullanılacak olursa küçük kalabilir...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------
Selam arkadaşlar...
MT-25 için uygun takım lastik önerileriniz nelerdir ?