Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
93
Yağ pompası sorunu sadece belli bir üretim serisinde vardı diye biliyorum, servisler tarafından çağrılıp müdahale edildiler, onlar haricinde kimsede duymadım açıkçası.

Arada bir bu sayfaya dadanıp ''duke en iyisi, mt-25 kaka'' diyenler dışında kronik sorununu ben de duymadım :)
 
Katılım
22 Ocak 2016
Mesajlar
76
Yağ pompası sorunu sadece belli bir üretim serisinde vardı diye biliyorum, servisler tarafından çağrılıp müdahale edildiler, onlar haricinde kimsede duymadım açıkçası.

Arada bir bu sayfaya dadanıp ''duke en iyisi, mt-25 kaka'' diyenler dışında kronik sorununu ben de duymadım :)

Hocam herkes kendi malını yüceltme peşinde. Duke kötü motor değil eyvallah da MT25 de boş makina değil. Şekli şemali gayet hoş lakin benim altımda biraz küçük durdu. 1.80 boy 100 kiloyum. Altımda hafif ufak kaldığından R25 düşüncesi var ama şehir içi pratikliğe ihtiyacım olduğu için ve uzun yolda konfor aradığım için MT25 düşünüyorum. Yeni yıla girmeden almayı planlıyorum bakalım kısmet. :)

Ben de senin kullandığın tarzda bir motordan geçiş yaptım buna.(Kuba Superlight 200 kullanıyordum) Pişman olmazsın kesinlikle. Yağ pompası dışında kronik bir sıkıntısı yok. İmkanın varsa lastikleri değiştirmeni öneririm. Hayırlı olsun şimdiden.

Hocam alınca Rosso 2 düşünüyordum ama onların hem ömrü kısa hem de anca ısınıyor diye kötülüyorlar. Michelin'in Pilot Street modelini takmayı düşünüyorum. Fiyat olarak daha uygun ve daha uzun ömürlü. Egsoz, koruma takozu ve radyatör koruması da takıcam yanında. Koruma takozunu motoru alacağım bayii hediye edicek. Bakalım benim motor bi satılsın direk gidicem galeriye. :mrgreen: Aklıma takılan bir şey daha var. Ben bi bakıma viraj yapmak için alıcam bu makinayı sonra tekrardan Cruiser tipine geri dönücem. MT25 ve R25'in arasında viraj yaparken ne gibi farklar olur? Lastik kalınlıkları aynı ama gidonları farklı olduğundan yatış açısı çok fark eder mi aralarında? Hangisiyle daha rahat viraj yapılabilir?
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
Aklıma takılan bir şey daha var. Ben bi bakıma viraj yapmak için alıcam bu makinayı sonra tekrardan Cruiser tipine geri dönücem. MT25 ve R25'in arasında viraj yaparken ne gibi farklar olur? Lastik kalınlıkları aynı ama gidonları farklı olduğundan yatış açısı çok fark eder mi aralarında? Hangisiyle daha rahat viraj yapılabilir?

Bu konuda benim bir fikrim yok.İkisini de kullanan arkadaşlar yardımcı olabilir.
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
elcik rüzgar koruması arayanlar için aliexpressden aldığım ürünün montajlı resimleri

JqkLrY.jpg

OV92nZ.jpg

zalRvY.jpg




aliexpress ürün linki
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Hocam mt nası küçük durdu sende ya depo kısmı grenajı r25 in 2 katı nerdeyse :)Benim boy 1.83 85 kıloyum kalıbımda yeterlidir gayet geniş babacan yani:)
 

yzo

Katılım
21 Eyl 2016
Mesajlar
29
oxford vb. branda kullanan var mı?
M yada L boy arasında kararsız kaldım.
 
Katılım
20 Haz 2016
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar. motoruma soft yan çanta almayı düşünüyorum aliexpressten. soft yan çanta kullanan varsa yardımcı olabilir mi ? ayrıca her soft yan çanta demiri için bağlantı demiri aynı mı yani bağlantı demiri alırım ancak aliexpressten aldığım çantanın bağlantı demirine uygun olmamasından korkuyorum.
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
boy 193 kilo 90
rahat rahat kullanıyorum valla

bu arada ben de birşey sorcam, malum havalar soğudu yağmur kar derken aleti kullan(a)mıyoruz
bu aletin aküsü motosiklet ne kadar süre çalışmazsa sorun olur?
mesela 3 hafta kontağa hiç dokunmazsak aküde problem olur mu?
gerçi yeni alet ama.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
boy 193 kilo 90
rahat rahat kullanıyorum valla

bu arada ben de birşey sorcam, malum havalar soğudu yağmur kar derken aleti kullan(a)mıyoruz
bu aletin aküsü motosiklet ne kadar süre çalışmazsa sorun olur?
mesela 3 hafta kontağa hiç dokunmazsak aküde problem olur mu?
gerçi yeni alet ama.

2 hafta dokunmadım, denediğimde tek marşla saat gibi çalıştı.
Sorunun cevabını bende merak ediyorum fakat MT'cilerin ilk kışı daha. r25 konusunda sormak lazım.
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
93
Aksini denemedim ama sahsen 2 haftada bir hava musaitse 5km suruyorum hava yagisliysa 5dk calistiriyorum..
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,660
Şöyle bir maruzatım olacak.
Benim ayıyla geçen bir video çekiminden sonra farkettim ki, bir anlık yağ ışığı yanmış sönmüş. Motor tam sıcak değildi, ancak çalışalı da 1-2 dk olmuştu, otoparkın içindeydim hani yüksek devir hız falan söz konusu değil. Bi anlık selektör gibi yanmış sönmüş.
Yağ pompası değişimi yapılmıştı serviste, tekrar da görmedim ışığı ya da anlık yandıysa yine farketmemişimdir. Kıllanmam gereken bir durum var mıdır sizce?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Şöyle bir maruzatım olacak.
Benim ayıyla geçen bir video çekiminden sonra farkettim ki, bir anlık yağ ışığı yanmış sönmüş. Motor tam sıcak değildi, ancak çalışalı da 1-2 dk olmuştu, otoparkın içindeydim hani yüksek devir hız falan söz konusu değil. Bi anlık selektör gibi yanmış sönmüş.
Yağ pompası değişimi yapılmıştı serviste, tekrar da görmedim ışığı ya da anlık yandıysa yine farketmemişimdir. Kıllanmam gereken bir durum var mıdır sizce?

kontağı açtığın anda ışık yanar, çalıştırdıktan sonra sonmesi lazım, hala durum devam ediyorsan servise bilgi vermende gerek var.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,660
kontağı açtığın anda ışık yanar, çalıştırdıktan sonra sonmesi lazım, hala durum devam ediyorsan servise bilgi vermende gerek var.

Evet kontak bekler durumdakini biliyorum, bu giderken bir anlığına yanıp sönüyor ciddi kısa, ama sonra da tekrar etmedi diye çok çok üstüne düşmedim. Servise de uğrayamayacağım yakın zamanda, bu sabah yolun yarısından eve döndüm geri arabayla geldim, başıbüyük yollar jilet gibiydi :D 30sn'de iki uyarı verdi motor, dedim dön dön. :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Evet kontak bekler durumdakini biliyorum, bu giderken bir anlığına yanıp sönüyor ciddi kısa, ama sonra da tekrar etmedi diye çok çok üstüne düşmedim. Servise de uğrayamayacağım yakın zamanda, bu sabah yolun yarısından eve döndüm geri arabayla geldim, başıbüyük yollar jilet gibiydi :D 30sn'de iki uyarı verdi motor, dedim dön dön. :)

servisi arayın bilgi alın isterseniz, belki müşür de sorun olabilir veya yanlış montaj olmuş olabilir en iyisini yine servis bilir.
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
3
oxford vb. branda kullanan var mı?
M yada L boy arasında kararsız kaldım.

Selam...Oxford branda kullanıyorum.MT-25 almadan önce, Xenter 150 için M boy almıştım ama MT-25'e de tam oturdu.
Fakat topcase kullanılacak olursa küçük kalabilir...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst