- Katılım
- 28 Mar 2016
- Mesajlar
- 93
Yağ pompası sorunu sadece belli bir üretim serisinde vardı diye biliyorum, servisler tarafından çağrılıp müdahale edildiler, onlar haricinde kimsede duymadım açıkçası.
Arada bir bu sayfaya dadanıp ''duke en iyisi, mt-25 kaka'' diyenler dışında kronik sorununu ben de duymadım
Arada bir bu sayfaya dadanıp ''duke en iyisi, mt-25 kaka'' diyenler dışında kronik sorununu ben de duymadım