Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
3
Selam...Oxford branda kullanıyorum.MT-25 almadan önce, Xenter 150 için M boy almıştım ama MT-25'e de tam oturdu.
Fakat topcase kullanılacak olursa küçük kalabilir...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------

Selam arkadaşlar...
MT-25 için uygun takım lastik önerileriniz nelerdir ?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
ben şuan michelin pilot street modelini kullanıyorum ve bana uygun olmadığına karar verdim, kuru havada biraz iyi, yağmurlu havada ve soğuk hava da güzel, kuru havada hafif suyu görsün hemen salma yapıyor, diğer markaları kullanmadım, pulsarda bridgestone batlax bt45 modelini kullanmıştım oda aynı idi, daha iyi tecrübeli arkadaşlar daha iyi bilgi verecektir.
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
93
Herkese selam, mt-25'le yaklaşık 2bin km devirdik, malum kış şartları şuan pek kullanamıyorum ama daha önce soracaktım fırsat olmadı şuan aklıma geldi buraya yazayım istedim.. Bazen motorda hafif terleme görüyorum normal midir?
 
Katılım
24 Eki 2015
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar .
MT 25 alıp yollara çıktım. Bu motoru çok seviyorum. Bütün yorumları okudum ve almadan önce birçok motorla karşılaştırdim. Gerek özellikleri gerekse görüntüsü bakımından MT 25 den karar kıldım. Pişmanmıyım evet. Keşke bu kadar dusunmeyip daha önce alsaydim . 😁

Bu Fasılı geçtiğime göre artık topcase ve çanta demiri alma zamanı geldi. Ama orjinal demiri 400 TL üzeri. Yuhhh ki yuhh. Daha ucuz yollu önerisi olan arkadaşlar varsa lütfen yardımcı olabilir mi.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Merhaba arkadaşlar .
MT 25 alıp yollara çıktım. Bu motoru çok seviyorum. Bütün yorumları okudum ve almadan önce birçok motorla karşılaştırdim. Gerek özellikleri gerekse görüntüsü bakımından MT 25 den karar kıldım. Pişmanmıyım evet. Keşke bu kadar dusunmeyip daha önce alsaydim .

Bu Fasılı geçtiğime göre artık topcase ve çanta demiri alma zamanı geldi. Ama orjinal demiri 400 TL üzeri. Yuhhh ki yuhh. Daha ucuz yollu önerisi olan arkadaşlar varsa lütfen yardımcı olabilir mi.

çanta demirim bu model.
http://urun.n11.com/canta/mt-25-canta-demiri-canta-tasiyici-ermox-P117706989?cid=604001&gclid=CPy18efGxtECFRQ8GwodSQ8PKw&gclsrc=aw.ds

çanta olarakta maxsem sl45 modeli olarak bunu aldım, şimdilik sıkıntı yok.
http://urun.n11.com/canta/maxem-sl-45-arka-canta-siyah-45-litre-P129453868
 
Katılım
9 Kas 2015
Mesajlar
21
TÜM MT KULLANICISI ARKADAŞLARDAN RİCAM
Arkadaşlar mt25 kullanıcısıyım
Bir ricam var Ne olur mt25 kullanmıyorsanız bu motora kulaktan dolma bilgilerle fikir yürütmeyin ;yürüttürmeyin.
Bu motoru ybr 125 cbf 150 gibi motorlarla yakıtını kıyaslayan öküzler var maalesef !(Aslan besleyen yemini düşünmez)
Tek silindir motorla yakıt kıyaslaması yapan aptallar var !
VS. VS.....
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,660
Aslan besleyen yemini düşünmez lafını 1000'likler için ederdik eskiden, ne ara MT25'e düştü? :D
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
bu çanta demirinden bende kullanıyorum.alttan ek destek olmadığından sallantı yapıyor.

ben üzerinde gelen artçı tutacağını da taktım o yüzden biraz daha sağlam,bağlantı yeri plastik takoz olduğu için esneme yapıyor.
 

yzo

Katılım
21 Eyl 2016
Mesajlar
29
Selam...Oxford branda kullanıyorum.MT-25 almadan önce, Xenter 150 için M boy almıştım ama MT-25'e de tam oturdu.
Fakat topcase kullanılacak olursa küçük kalabilir...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki


Teşekkür ederim
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
nasıl taktın. demiri biraz kesmek zorunda kaldım. yoksa yolcu selesi kapanmıyordu

Kesme falan yapmadım sadece artçı selesini sert takmak lazım yoksa dediğiniz gibi kapatmak sıkıntı ama ona da bir çözüm yolu buldum gibi, L şeklinde kilit parçası biraz uzun olan yapılıp montaj yapılırsa oda ortadan kalkar.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
11.11 çilgınlığın da elçik koruma siparişi vermiştim dün elime ulaştı bugün montaj yaptım, fren manet kısmı biraz uğraştırdı ama U şeklinde bir parça yaparak montajı sıkıntısız yaptım. Belki led uygulaması da yapabilirim.

16237418_10209449053516946_870252447_n.jpg


16237478_10209449053316941_1032030896_n.jpg


16237893_10209449062717176_1071919213_n.jpg


16244231_10209449055156987_1698420171_n.jpg


16238054_10209449056237014_1088319937_n.jpg


16237546_10209449058397068_1724316357_n.jpg


16237080_10209449054556972_821879557_n.jpg
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
93
Herkese selam, mt-25'le yaklaşık 2bin km devirdik, malum kış şartları şuan pek kullanamıyorum ama daha önce soracaktım fırsat olmadı şuan aklıma geldi buraya yazayım istedim.. Herzaman değil ama bazen motorda hafif terleme görüyorum normal midir?

Yok mudur bu konuda bir fikri veya tecrübesi olan??
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
93
Şu sıralar çok soğuk olduğundan binemiyorum maalesef bu yüzden fotoğraf atamadım.. Terleme motor bloğunda görünüyor, buğulanma gibi iz beliriyor ama dediğim gibi her bindiğimde olmuyor.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Şu sıralar çok soğuk olduğundan binemiyorum maalesef bu yüzden fotoğraf atamadım.. Terleme motor bloğunda görünüyor, buğulanma gibi iz beliriyor ama dediğim gibi her bindiğimde olmuyor.

ilk bakım zamanı bir gösterin fazla bir olumsuz durumu yoksa sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ama yine de servise bilgi vermeniz de veya göstermen de fayda var.
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
93
Cevaplar için teşekkür ederim, bulunduğum yere en yakın yetkili servis 250km olduğundan 5.000km bakımında bu durumu sormak için baharı bekleyeceğim.

Resimde görünen küçük harenin çapının daha büyük olarak göründüğü zamanlar da olmuştu.. Hava soğuk olduğundan bir müddettir binemiyorum, şuan resimdeki küçük iz, sanırım önceki sürüşten kalan kısmı, benden başka başına gelen olmuş olabilir diye bu fotoğrafı da ekleyim dedim..

QvjA6y.jpg
[/url][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst