Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
Işıklarda beklerken arabaların önünde veya arkalarında durmak yerine arasında durmaya dikkat ediyorum ancak viteste beklemem için motoru stop ettirmem gerekir o da zor bir alışkanlık. Motor boşta, sağ ayak ya da sağ el fren sıkılı beklemek daha mantıklı gibi. İyi sürüşler.

Motoru neden stop ettirmen gerek ? Elin debriyajda durabilir.Diğer arkadaşın söylediğine ben de katılıyorum, sol ayak yerde 1.viteste beklemek daha doğru.
 

OHK

Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
7
Bekler iken ışıklarda ve ya başka bir yerde bekler iken debriyajı sıkmak sıkıntı yaratmaz mı sürekli kullanmak ?
 
Katılım
9 Tem 2014
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık 1 ay önce bende MT 25 sahibi oldum. Şu anda motosikletim 1400 km'de. Yakıt tüketimim 17-22 kr arasında. Normal hava şartlarında 160 165 km/h hızlara rahatlıkla çıkabiliyorum. Fakat hafif bir rüzgar olduğunda 150 155 arası 6. vitese attığımda motosiklet yavaşlamaya başlıyor. Geçen hafta çeşme izmir otoyolunda denememde 174 km/h hıza çıktım. Ben açıkçası rodaj kurallarına pek uymadım 300 km'den sonra dayanamadım açtım gazı uzadım. Şu an herhangi bir sorun yaşamadım. Bence bu paraya alınabilecek en güze naked.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
33
Zararı yok mu bunun...
Bende zor tutuyorum kendimi...
440km deyim daha ancak
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
Zararı yok mu bunun...
Bende zor tutuyorum kendimi...
440km deyim daha ancak

Zararı olmasa koskoca yamaha mühendisleri kullanım kitapçığı oluşturup 7 bin deviri geçmeyin yazmazlardı diye düşünüyorum.Tabiki 1000 km boyunca 7 bin deviri geçtiği oluyor insanın ama top speed denemek için bir süre daha bekleyin bence.Zaten 170'e çıkınca hiç de keyifli olmadığını göreceksiniz.Çıkması uzun sürüyor ayrıca rüzgar çok ciddi derecede rahatsız ediyor ve savuruyor.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
Selam arkadaşlar,

tank pad bakınıyorum, kullanan varsa tavsiye edebileceğiniz bir model var mı?
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
45
Dönüşlerin kutsal kitabını 10 defa izle çok faydasını göreceksin:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------

Merhaba arkadaşlar,

Bende istanbuldan aranıza katılıyorum. Birçoğunuzun aksine benim ilk motorum mt-25 ve ilk bindiğim andan itibaren yeni başlayan için hiç şakası olmayan bir makine olduğunu anladım. Biraz ürksem de dikkatimin yüksek olduğu, fiziki ve zihinsel olarak kendimi uygun hissettiğimde günde yarım saat - 1 saatlik seanslar halinde fazla trafiğe girmeden pratik yapmaya çalışıyorum.

Honda ve yamahanın eğitimlerine katılmak istiyorum fakat eğitimler ya h.sonu değil ya da gruplar dolmuş. Oturduğum yerde rahat pratik yapabileceğim bir yer de yok, bu durum bayağı canımı sıkıyor açıkcası. Bu motor üzerinde hakimiyet arttırmak için önerebileceğiniz pratik çalışmaları varsa paylaşırsanız sevinirim. Ek olarak kitap ve videolar da işimi görebilir

Dönüşlerin kutsal kitabını 10 defa izle çok faydasını göreceksin :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
11
Arkadaşlar Merhaba MT25 için egzoz taktıran oldu mu? Ben motorun egzozunu katalitik konvertorun ustunden söktüm. Mükemmel oldu. Hatta ateş ediyor... Akrapoviç hikaye :)

Video kaydında çok net çıkmadı ama ekleyeceğim. Bunun ucuna kısa Araba Egzoz ucu arıyorum o da sesi daha güzelleştirecektir. Onu da daha sonra paylaşacağım.

https://youtu.be/FT4SjhYod84

 
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar kazasız belasız sürüşler dilerim. Bende Mt-25 sıfır almayı düşünüyorum lütfen motor hakkında kullananlar yorum yapabilir mi iyi kötü. Hangi yönleri iyi ? 250cc arasında çift silindir olmasınında avantajıyla nasıldır ? Kalkışı sesi memnun olmadığınız bir yeri varsa düşüncelerinizi bekliyorum. Teşekkürler
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
33
Merhaba arkadaşlar kazasız belasız sürüşler dilerim. Bende Mt-25 sıfır almayı düşünüyorum lütfen motor hakkında kullananlar yorum yapabilir mi iyi kötü. Hangi yönleri iyi ? 250cc arasında çift silindir olmasınında avantajıyla nasıldır ? Kalkışı sesi memnun olmadığınız bir yeri varsa düşüncelerinizi bekliyorum. Teşekkürler

Motor güzel motor. Ama şayet ben bu modelin mt-125 teki gibi tasarımla devam etmesini isterdim. Yamaha bunda biraz ucuza kaçmak için normal olan kalitesinin biraz altına inmiş. MT-125 cc mt-25 den kat kat daha iyi bir motorsiklet cc olayı hariç. Yamahaya kötü lastik takmak hiç yakışmadı. Bir kere bu motoru almayı düşünüyorsan ve güvenli bir şekilde sürmek istiyorsan lastikleri değiştireceksin. Bunlarıda hesaba katarak düşün derim. İkinci eline bakıyorum 300 - 400 tl altına ilana koymuşlar aylardır bekliyorlar. Bu X-MAX lar gibi tutulan bir model olmadı. O fiyatlara daha çok beklerler. İkinci elde dipğer modelleri gibi kazançlı olmayacaktır bunuda hesaba kat. Sonuç olarak Yamaha yolda bırakmaz arıza çıkarmaz uzun süre kullşanırsın. Lastikler ve ikinci el piyasası bunlar sorun değil ise gönül rahatlığıyla alabilirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------

Motor güzel motor. Ama şayet ben bu modelin mt-125 teki gibi tasarımla devam etmesini isterdim. Yamaha bunda biraz ucuza kaçmak için normal olan kalitesinin biraz altına inmiş. MT-125 cc mt-25 den kat kat daha iyi bir motorsiklet cc olayı hariç. Yamahaya kötü lastik takmak hiç yakışmadı. Bir kere bu motoru almayı düşünüyorsan ve güvenli bir şekilde sürmek istiyorsan lastikleri değiştireceksin. Bunlarıda hesaba katarak düşün derim. İkinci eline bakıyorum 300 - 400 tl altına ilana koymuşlar aylardır bekliyorlar. Bu X-MAX lar gibi tutulan bir model olmadı. O fiyatlara daha çok beklerler. İkinci elde dipğer modelleri gibi kazançlı olmayacaktır bunuda hesaba kat. Sonuç olarak Yamaha yolda bırakmaz arıza çıkarmaz uzun süre kullşanırsın. Lastikler ve ikinci el piyasası bunlar sorun değil ise gönül rahatlığıyla alabilirsin

Ayrıca boy uzunsa kullanımı biraz sıkıntı olabilir
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
33
Tutmadı mı diyorsunuz ? Ben sık karşılaşıyorum açıkcası. Tabiki bir r25 değil. İlk motorum, başka bir motor kullanmadım ama ben şahsen çok memnunum. Şekil şemalini çok sevdim. Aklımda yok iken almış buldum kendimi mt25 i 😊
 
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
14
Bu bilgi yanlış olmamış mı? Gayet de değiştirebilirsiniz vitesleri motor dururken. Zorlanıyorsa (vites geçmiyorsa) hafif ileri geri yapılıp debriyaj bırakılıp tekrar sıkılıp tekrar denemek durumunda kalınabilir ama benzeri davranış otomonbillerde bile olabiliyor ve kesinlikle bisiklet gibi değil.

Bisikletten bir farkı yok. Durduğu yerde 1den fazla kademe atlamaz. hafif ileri geri yaptığınızda hareket ettirmiş oluyorsunuz zaten ben durduktan sonra değişmez diyorum. hareket ederken tabii ki değişir. Işıklara gelene kadar yavaş yavaş 1.vitese düşülür motosiklette kural budur.
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
33
Tutmadı mı diyorsunuz ? Ben sık karşılaşıyorum açıkcası. Tabiki bir r25 değil. İlk motorum, başka bir motor kullanmadım ama ben şahsen çok memnunum. Şekil şemalini çok sevdim. Aklımda yok iken almış buldum kendimi mt25 i

Yok ben motoru kötülemiyorum zaten. Sadece Yamaha kalitesini çok az düşürmüs. Lastik konusu hiç yakışmadı Yamaha'ya. Adam gibi lastik koy 500 tl fiyat ekle yani zormuydu bu. Bende şu an mt-125 var. 1 Ay sonra falan bu motorumu satarak bende mt-25 alacağım. Yamaha her zaman ilk tercihimdir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst