Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

OHK

Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
7
Fesgin bizim buralarda 365 günün 360 günü rüzgarlı denk gelirse sakin hava da iyi gidiyor 155 km hız sabit 160 biraz uğraştırıyor üstüne çıkacağım dediğinde herşey dikkat etmek gerek benim bir arkadaşım r25 ile 190 km hızı geçtim diyor ben görmedim açıkcası herşeyi aynı iken mt ile r ın bizimkide 180 km hız yapar mı acaba uygun koşulları sağlaya bildiğimizde iyi geceler
 
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
6
Bende şu anda 800km deyim ilk 500km 5000 deviri geçmedim şimdi 5000-8000 arası kullanıyorum. Benim motor ile ilgili tek sıkıntım aynalar onun dışında tüm taleplerimi karşılıyor. Siz bakımı nerede yaptırdınız 160 tl'ye.
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
11
Merhaba Arkadaşlar Ben motoru alalı 1 hafta oldu oldukça memnunum , sesi gidişi çok güzel
. Fikret Bey'inde söylediği gibi aynalarla ilgili sıkıntım var çok dar açıda gösteriyor benim hatalı yaptığım birşey mi var bilmiyorum. Bir de Yamaha bir motosiklet için frenlerini beğenmedim özellikle arka fren nerdeyse hiç tutumuyor.
 
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
13
selam arkadaşlar.

ben de bugün motoru aldım arkadaşlar. pazartesi veya salı günü teslim edecekler. çok heyecanlıyım oğlum yaaa ilk motorum :)
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
163
arka fren ztn yavaşlama için bence görevini yapıyor ama ön fren gayet iyi tutuyor ben baya memnunum frenlerden.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Bende 25 Mart ta aldım şuan 1200 kmde ilk bakımı yaptırdım 160 tl ye.. Rodaja ilk 200 300 km dikkat ettim. Sonra pek dikkat etmedim güzel gidiyor makine.. Yakıt 18 21 krs. Arasında benzin 4.30tl. Son hız en yüksek 165 gördüm rüzgar etkisiylede olabilir.. Şu an 160 ı zor görüyorum.. Yine rüzgarın etkisi olabilir. Çünkü ters veya aynı yönlü rüzgar çok etkiliyor.. Kazasız sürüşler..

18-21 krş 4,5-5 lt/100km'de ort.yapar..biraz fazla değil mi yaw...Benim CBR500 bunda daha az yakıyor öyleyse...
 

OHK

Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
7
Yakıt biraz fazla gerçekten de ama herkes km az olduğundan diyor ilerleyen km'lerde daha az yakar deniliyor su an 1250 km'lerde benimki aynalara 4 cm'lik ek yerlerini dişi ve erkek takarsanız sorununuzun çözüleceğini düşünüyorum
 
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
14
vitesli acemisiyim. mt-25 de durduğumda 2. vitesten 1. vitese geciş sırasında boş viteste takılıyor. ileri geri yaparak debelleştikten sonra 1. vitese gecebiliyorum. acemiligimden dolayı vites aktarma organına bir zarar vermiş olabilirmiyim., yoksa benim beceriksizliğim midir?

Sizin hatanız eğitim almadan motosikleti almak olmuş. yamaha riders academy 350 liraya eğitim veriyor. hemen yazılın.

O bahsettiğiniz debelleşme durumu normal. Çünkü motosiklet kullanırken 2.viteste durmayız. Durmaya karar verdikten sonra yavaş yavaş vitesleri düşürüp 1.viteste durmanız gerekir. motosiklet şanzımanı sıralı tip şanzıman olduğu için vitesi araba gibi direk 1e geçmez. tane tane düşürün durmadan önce 1.vitese gelin. durduktan sonra vites değişmez çünkü bir alta veya bir üste geçmek için dişlinin dönmesi gerekir. Bisiklete bindiyseniz bisiklette de bu durum aynıdır.

rosso 2 dışında lastik kullanan varmı memnun olan yada. lastik alma arifesindeyim

Michelin Pilot Street kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim. Yağmurlu ve ıslak zeminde müthiş performansı var diğerlerinden farklı olarak.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
163
michelini cbr ım vardı onda kullanmıştım ortalama bir lastikti rosso 2 leri çok övüyorlar sanırım rosso 2 ye kayıyorum
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
33
Ctesi inşallah Michelin taktıracağım. Daha önce belirttiğim gibi irc korkuttu beni...
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
Sizin hatanız eğitim almadan motosikleti almak olmuş. yamaha riders academy 350 liraya eğitim veriyor. hemen yazılın.
eğitim almadığımı kim söyledi. honda gs 1 ile yamaha riders academy 1 eğitimlerini aldım. yamaha riders academye gittiğimede pişman oldum neyse.
yarım debriyaj bırakıp sıkınca vites dişlisi oturuyor. ama imkan varsa durmadan önce 1. vitese kadar düşüyorum. öğreniyoruz zamanla.
 
Katılım
8 Eyl 2015
Mesajlar
4
Çok seri kullanım sonucu bu rakamlar ortaya çıkıyor. Sakin kullanımda (ben henüz kullanamadım:) ) mutlaka düşecektir..
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
Benim 2600 kmdeki ortalamam 3.8/100 LT. Genelde 110-120'yle sürüyorum temde ve ya otoyolda.Şehir içinde de sık sık sürüyorum.Bir kez neredeyse sürekli tam gaz Tekirdağa gidip gelmiştim 300 km civarı o gün ortalamam 3.8 den 5 in üstüne çıkmıştı sonra da düştü yine 3.8'e.Çok agresif sürmeyince güzel yakıyor.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Bir R25 sahibi olarak,7-9 bin devirleri arasında kullanır, bu devirleri çok geçmez iseniz şehir dışı 3,5/100 şehir için de 4,5/100 civarı kullanım sağlayabilirsiniz.
 
Katılım
15 Şub 2016
Mesajlar
197
durduktan sonra vites değişmez çünkü bir alta veya bir üste geçmek için dişlinin dönmesi gerekir. Bisiklete bindiyseniz bisiklette de bu durum aynıdır.

Bu bilgi yanlış olmamış mı? Gayet de değiştirebilirsiniz vitesleri motor dururken. Zorlanıyorsa (vites geçmiyorsa) hafif ileri geri yapılıp debriyaj bırakılıp tekrar sıkılıp tekrar denemek durumunda kalınabilir ama benzeri davranış otomonbillerde bile olabiliyor ve kesinlikle bisiklet gibi değil.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
6
Bazen bende 3. ya da 4. viteste ışığa yakalanınca aniden durmak zorunda kalıyorum, yeşil yanıncaya kadar elim debriyajda beklemesin diye durduğum yerde vitesi boşa alıyorum eğer geçmekte zorlanırsa motoru ileri geri yapınca boşa rahatlıkla geçirebiliyorum önceki motorlarımda da bunu yapıyordum şimdiye kadar bir şey olmadı (8 yıldır) ancak teknik açıdan sakıncası var mı bilmiyorum.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
Yakıt biraz fazla gerçekten de ama herkes km az olduğundan diyor ilerleyen km'lerde daha az yakar deniliyor su an 1250 km'lerde benimki aynalara 4 cm'lik ek yerlerini dişi ve erkek takarsanız sorununuzun çözüleceğini düşünüyorum

bahsettiğin ek parçaları nereden temin edebiliriz?

Bazen bende 3. ya da 4. viteste ışığa yakalanınca aniden durmak zorunda kalıyorum, yeşil yanıncaya kadar elim debriyajda beklemesin diye durduğum yerde vitesi boşa alıyorum eğer geçmekte zorlanırsa motoru ileri geri yapınca boşa rahatlıkla geçirebiliyorum önceki motorlarımda da bunu yapıyordum şimdiye kadar bir şey olmadı (8 yıldır) ancak teknik açıdan sakıncası var mı bilmiyorum.

Yanlış yapıyorsunuz bence. Işıklarda beklerken arkadan gelen telefonuna dalıp kırmızıyı görmeyen sığırın biri biçmesin diye motor viteste ve sol ayak yerde beklemeniz daha güvenli. Okuduğum-duyduğum bilgi bu yönde hep.
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
bahsettiğin ek parçaları nereden temin edebiliriz?
pr_01_47711.jpg

bu ayna işi benimde sıkıntılı. buna benzer ayna uzatma aparatı var. denemek lazım ama pahalı biraz 160tl
 
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
6
Işıklarda beklerken arabaların önünde veya arkalarında durmak yerine arasında durmaya dikkat ediyorum ancak viteste beklemem için motoru stop ettirmem gerekir o da zor bir alışkanlık. Motor boşta, sağ ayak ya da sağ el fren sıkılı beklemek daha mantıklı gibi. İyi sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst