- Katılım
- 31 Ocak 2015
- Mesajlar
- 272
Işıklarda beklerken arabaların önünde veya arkalarında durmak yerine arasında durmaya dikkat ediyorum ancak viteste beklemem için motoru stop ettirmem gerekir o da zor bir alışkanlık. Motor boşta, sağ ayak ya da sağ el fren sıkılı beklemek daha mantıklı gibi. İyi sürüşler.
Motoru neden stop ettirmen gerek ? Elin debriyajda durabilir.Diğer arkadaşın söylediğine ben de katılıyorum, sol ayak yerde 1.viteste beklemek daha doğru.