Hafta sonu motoru yıkadım, güzelce cilaladım herşey bitti bi baktım zincir de minicik bi pas :queen: hemen wd40 a asıldım verdim wd 40 ı verdim wd 40 ı tüm zinciri elden geçirdim. tertemiz pürü pak ettim, sonra c4 sıkacaktım ama çok yorulduğumu farkettim, sehpa olmadığı için zorladı biraz, öylece bıraktım garaja haftaya kadar yatacak zaten, haftaya da veririm c4 ü ohş mis olur.
Sehpa almayı düşünüyorum var mı aranızda sehpa alan temizlik işinde bayağı işe yarayacak gibi düşünüyorum. Tavsiyelere açığım
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------
Birde aliexpress den bu ürünü aldım inşallah benim motora uyuyordur çok hoşuma gitti. Uyarsa fotoları atarım buraya
http://www.aliexpress.com/snapshot/6470150039.html?orderId=65585097520904