Yamaha MT- 09 Radyatör Koruma Çalışması

Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
Arkadaşlar Mt -09 için radyatör koruma yapmaya karar verdim.
Bilindiği üzere mt- 09 yeni olduğu için aksesuar parçaları çok fazla fiyata satışta bunun önene geçmek için ufaktan kendimce bir şeyler yapmaya başladım ilk etapta hırdavatçılarda bulunan ( bir çok adı var :) ) Paslanmaz Kafes Teli, Sineklik Çelik Tel , Fens Teli Gibi adlarını duydum :mrgreen:
İlk başta 34 cm 23,5 cm olacak şekilde çerçeve yapıyoruz ve teli montajlamadan radyatörün üzerinde oturuyor mu deniyoruz

işte telimiz :)
fes.png


Montajlandıktan sonraki hali

1400153435059mHeug.jpg

1400153445527Xluco.jpg

140015344603380XwY.jpg


Sorun olmadığını gördükten sonra mt-09 amblemi yapmak kalıyor bilgisayarda şöyle bir şey çizdik :)

1400074641937.jpg


ilk olarak turuncu renge boyatık ve kurumaya bıraktık

1399995216665.jpg

1399995279050.jpg


boya kuruduktan sonra şablonu kullanarak siyaha boyatıyoruz

1400157423453.jpg

1400157426550.jpg

1400157501451.jpg

1400157501858.jpg


şablonu kaldırıp kurutmaya bırakıyoruz :)

1400157502334.jpg

1400157502788.jpg


İşte Son Hali :)

1400339476296.jpg

Vp9okP.jpg

1400339467041.jpg

1400667292618.jpg

1400339476296.jpg


Maliyeti çok uygun oldu, toplam 2 günde bitirip taktık .


Elimiz Boya olmuşken Sunuda Boyatalım Dedik

1399996236086.jpg

1399996236086.jpg


boyadan sonraki hali :)

1400048696554.jpg

1400048770276.jpg

140004869458113768.jpg
 
Son düzenleme:
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Son parcayı gostermemıstın bana valllaha canavar olmus yada gosterdın benım gozumden kacmıs :)

Cok begendım. :cat:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hemen eBay da satışa çıkar :) Vatandas biraz yaratıcılık görsün. Emeğine sağlık. Hepimize ilham oldu.
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
Böyle yaratıcı insanları çok seviyorum. Muhteşem olmuş tebrikler :cat:

çok tskler hocam insan kendi uğraştımı bir başka oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------

Son parcayı gostermemıstın bana valllaha canavar olmus yada gosterdın benım gozumden kacmıs :)

Cok begendım. :cat:

Dostum haklısın son parçayı Göstermedim son anda bunuda boyatalım dedik :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------

Eline sağlık on numara olmuş

tskler hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

Hemen eBay da satışa çıkar :) Vatandas biraz yaratıcılık görsün. Emeğine sağlık. Hepimize ilham oldu.

ebayda en ucuz $85.45 buna kargo eklenecek 95 dolar desek bu 200,00 tl yakın benim yaptığımın malyeti sadece 35 tl :)
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
hazır radyatör korumaları var lazerde kesilmiş nikelaj kaplanmış görüntü güzel ama nerdeyse radyatörün yarısını kapatıp soğutmayı geciktiriyor
sizin çalışmada desen boya ile olduğu için radyatörün soğutmasında engel teşkil etmiyor güzel düşünmüşsünüz çalışmanızı beğendim fakat affınıza sığınarak yaptığınız çerçevedeki punta kaynakları estetik olmamış boyamadan önce macun çekseydiniz daha iyi olurdu diye düşünüyorum a
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
hazır radyatör korumaları var lazerde kesilmiş nikelaj kaplanmış görüntü güzel ama nerdeyse radyatörün yarısını kapatıp soğutmayı geciktiriyor
sizin çalışmada desen boya ile olduğu için radyatörün soğutmasında engel teşkil etmiyor güzel düşünmüşsünüz çalışmanızı beğendim fakat affınıza sığınarak yaptığınız çerçevedeki punta kaynakları estetik olmamış boyamadan önce macun çekseydiniz daha iyi olurdu diye düşünüyorum a

estgf tüm fikirlere açığım bakın macun hiç aklıma gelmemişti. birde öyle denemek lazım :) fikir için tskler
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
vallahi harika yaa

aynı şeyi mt 7 için yapabilirmisiniz ?

yaparsanız çok iyi yaa kesinlikle alırım ben

benım mt 7 nin çok ihtiyacı var
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
vallahi harika yaa

aynı şeyi mt 7 için yapabilirmisiniz ?

yaparsanız çok iyi yaa kesinlikle alırım ben

benım mt 7 nin çok ihtiyacı var

mt 07 içinde yapılır ama bulunduğum ilde mt 07 olmadığı için zor gibi olur. örnek olarak bir tane makina bulabilsem ölçülerini alıp hemen yapabiliriz ve gerçekten çok düşük malyete geliyor sizlerde yapabilirsiniz o kadar zor değil :)
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
mt 07 içinde yapılır ama bulunduğum ilde mt 07 olmadığı için zor gibi olur. örnek olarak bir tane makina bulabilsem ölçülerini alıp hemen yapabiliriz ve gerçekten çok düşük malyete geliyor sizlerde yapabilirsiniz o kadar zor değil :)



ege bölgesinde bi yerde olsan abi bi an beklemeden gelirdim yanına =)

hayırlısı biz beklemeye devam edıyoruz hala :/
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
ege bölgesinde bi yerde olsan abi bi an beklemeden gelirdim yanına =)

hayırlısı biz beklemeye devam edıyoruz hala :/

:) haklısın kardeşim. ama merak etme D.BAKIR a bi hafta sonra mt-07 geiyo o zaman bakıp bi çalışma yapabilirim sanırım, o zaman paylaşımda bulunurum.
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Hakikaten güzel olmuş :)
şahsi fikrim, artçı selesi bi kaplamayla turuncu yaparsınız, bence çok hoş olur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst