Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
122
Biraz renk gelsin başlığa. Geçen hafta katıldığımız pist gününden kısa bir video atıyorum.

09'un pistteki performansıyla ilgili sorularınız olursa severek cevaplarım. Güvenli sürüşler.:bestmt:

[YT]uqOse0cCY9c[/YT]

Güzel gazlamışsınız, bravo. Pistte ya da virajlı yollarda standart modu mu tercih ediyorsunuz, A modunu mu? Ben Ahmetbeyli yolunda gazlarken viraj yaparken (kendi çapımda :) ) , A modunun gaz tepkileri çok dengesizdi, standart daha iyi. Bir de, ben şimdiye kadar yaşamadım ama, tank slapping oluyor mu MT-09? viraj çıkışında gaza sert yüklenmiyorum pek, çekiniyorum biraz, incecik gidon sonuçta, hafif ve güçlü motor, çırpacak gibi geliyor bana.

Tek teker denemedim hiç bu motorla, A modunda mı standart modda mı denesem, ne dersiniz, kafamı gözümü kırmadan? :) 1.viteste hızlanıp, 2'ye atınca denemek en doğrusudur heralde di mi? teşekkürler şimdiden..
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Güzel gazlamışsınız, bravo. Pistte ya da virajlı yollarda standart modu mu tercih ediyorsunuz, A modunu mu? Ben Ahmetbeyli yolunda gazlarken viraj yaparken (kendi çapımda :) ) , A modunun gaz tepkileri çok dengesizdi, standart daha iyi. Bir de, ben şimdiye kadar yaşamadım ama, tank slapping oluyor mu MT-09? viraj çıkışında gaza sert yüklenmiyorum pek, çekiniyorum biraz, incecik gidon sonuçta, hafif ve güçlü motor, çırpacak gibi geliyor bana.

Tek teker denemedim hiç bu motorla, A modunda mı standart modda mı denesem, ne dersiniz, kafamı gözümü kırmadan? :) 1.viteste hızlanıp, 2'ye atınca denemek en doğrusudur heralde di mi? teşekkürler şimdiden..

Açık virajlı yollarda A modunu kullanıyorum. Ama firketelerin olduğu ve çoğu virajın dar olduğu yolda standart mod daha zevkli oluyor. Ama pistte tabii ki A modu.

Hiç depo tokatlama yaşamadım. Ben ağırlığımı öne verip kullanıyorum, eğer geride oturuluyorsa ve depo sıkılmıyorsa o durum yaşanabilir. Videoda da viraj çıkışlarında gaz açma şeklim görünüyor. Kafada hafif sallama oluyor tabi(Örnek 8. viraj)

1-2 kere istemsiz A modunda tekere gelmişliğim var. İsteyerek hiç yapmadım o konuda yarımcı olamayacağım.

:rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2016
Mesajlar
202
Teker yapacaksan hem içinde korku olmayacak hemde kenara en kötü 2 bin tl ayıracaksın.Bunu harbi yapanlar öğrenirken neleri yada nerelerini kırmış olabileceğini düşün.Her şeyin bir bedeli var unutmamak lazım.Ha teker yapmak ön tekeri yarım metre yerden kesen herkes tek teker yapıyorum diyor.makinayı kucağına alıp km lerce gitmekte değil ama tam salıncağa alıcan,arka frene tatlı tatlı dokunucan.Buyrun şekil-A

https://www.youtube.com/watch?v=YjzH470emmo&list=FLOoCW9qZEWUaI0lhHEQgi1w&index=4
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Bugün bende KTM Duke200'ümü satıp MT09 ile aranıza katıldım. :)

IMG_20160313_WA0058.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Arkadaşlar bu 105 hp modelleri, ist içinde 115 hp'ye yükseltebilecek hangi serviler var? Bir ücreti var mıdır? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Bir ara ücretsiz olarak yapıldığı söyleniyordu.
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Arkadaşlar benim motorda şöyle bir sıkıntı var. Bazen farlar gidip geliyor. Bu durum hem uzunlar hemde kısalar yanıkken oluyor. Özellikle hızlanmalarda far kapanıp açılıyor. Bu sırada Gösterge panelindeki mavi uzun lambası da yanıyor ama uzunlar yanmıyor. Acaba sigortalarda mı bir temassızlık var? Uzunlar açıkken de aynısını yapıyor.
 
Katılım
30 Ara 2008
Mesajlar
126
yamaha , 09 lari cagirdi ve kisa gelen far vs kablolarini ücretsiz degistirdi 2015de
En yakin yamaha bayisine git ve durumu anlat.. seninki mühtemelen degistirilmemisdir ...
 
Katılım
22 Nis 2016
Mesajlar
2
Arkadaşlar, 2015 ve 2016 arasında tek fark TCS diye biliyorum. Sırf bu özellik için 3-4 bin TL fazla verip 2016 sıfır almaya değer mi? 2015 temiz motorlarla arasındaki fark bu kadar.
 
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
122
Arkadaşlar, 2015 ve 2016 arasında tek fark TCS diye biliyorum. Sırf bu özellik için 3-4 bin TL fazla verip 2016 sıfır almaya değer mi? 2015 temiz motorlarla arasındaki fark bu kadar.

Ben 2015 abs'siz mt-09'u 24.500 Tl'ye aldım 4 ay önce, 2 bin km.de idi motor ve aksesuarları var. Güzel motor, çok keyifli ama 33.400 vermezdim hayatta..
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
yamaha , 09 lari cagirdi ve kisa gelen far vs kablolarini ücretsiz degistirdi 2015de
En yakin yamaha bayisine git ve durumu anlat.. seninki mühtemelen degistirilmemisdir ...

Evet sanırım durum böyle

Bugün kontrol etmek için motorun far kısmını söktüm. Fara gelen 3 kablodan eksi dediğimiz GND kablosu kopmak üzereydi. Uygun bir şekilde kabloyu tekrar fişe lehimleyip yerine taktım. Şimdilik sorun çözüldü gibi. Eğer Yine aynı sorun yaşanırsa bu sefer servisin yaptığı gibi usulüne uygun olarak kabloyu azıcık uzatacağım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler bir sorum olucak mt09 un neden 225 km hız sınırı var ?
yamahanın resmi ağızdan söylenilen bir açıklaması varmı ?
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Motor hafif. Ön aksam çok yüksek. Aerodinamik yapısı yüksek hız için müsait değil.
 
Katılım
28 Nis 2016
Mesajlar
4
bunun için servise gitmene gerek yok
select+reset adrından kontak marş moduna (ekran açılacak sadece motor star etmicek
diag ve c diye 2 secenek çıkacak
diag da select ile uzun basıp diagnostik ( tanımlama, tehşis menüsüne girceksin) gir
ardından 70 nolu mod motorun yuksek guç duşuk güç menüsü once 67 nolu menuye al selecte basınca 70 olacak ama sakın kaldırma elini. 70 monu modun içine gireceksin uzun basınca.

buradan sonra daa kolay
select tusuna basınca ekranda motor ikonu yanıp sonerse 115 beygir. duz yanarsa 106.
yanıp sonerken motor ikonu kontagı kapat.

ben 106 haline geri aldım.
merak etmiştim nedir die. belki biraz benim uydurmam olabilir ama, fark edilir derecede artış var.
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Selamlar

Arkadaşlar motorun yağını değiştirmem gerekiyor. Yag filtresi sipariş edeceğim. Bu konuda bir öneriniz var mı? Nerden alabilirim
 
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
122
bunun için servise gitmene gerek yok
select+reset adrından kontak marş moduna (ekran açılacak sadece motor star etmicek
diag ve c diye 2 secenek çıkacak
diag da select ile uzun basıp diagnostik ( tanımlama, tehşis menüsüne girceksin) gir
ardından 70 nolu mod motorun yuksek guç duşuk güç menüsü once 67 nolu menuye al selecte basınca 70 olacak ama sakın kaldırma elini. 70 monu modun içine gireceksin uzun basınca.

buradan sonra daa kolay
select tusuna basınca ekranda motor ikonu yanıp sonerse 115 beygir. duz yanarsa 106.
yanıp sonerken motor ikonu kontagı kapat.

ben 106 haline geri aldım.
merak etmiştim nedir die. belki biraz benim uydurmam olabilir ama, fark edilir derecede artış var.

Süper bilgi valla, çok sağol, biraz karışık gibi ama, bunu yapınca 115 beygir olacak mı? İzmir'de isen benim motora da yapıver, ne iyi olur :) Sen nasıl öğrendin peki bunu?
 
Katılım
5 Ara 2014
Mesajlar
38
Merhaba arkadaşlar xj6 dan sonra bende de mt09 var. Vallaha bu foruma da girmeyeli baya zaman gecti tesadüfen hatırladım girdim ne var ne yok diye... Bir iki fikir paylasimi ile gelirim araniza yakinda..

Bu da fotograflar..

VamGZZ.jpg


OAml2D.jpg
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
Biraz renk gelsin başlığa. Geçen hafta katıldığımız pist gününden kısa bir video atıyorum.

09'un pistteki performansıyla ilgili sorularınız olursa severek cevaplarım. Güvenli sürüşler.:bestmt:

[YT]uqOse0cCY9c[/YT]

hocam kamerayi çeneye mi takdınız acaba bende go pro var ceneye taktım ama olmadi depoyu ve ekranı gosteriyor yolu az gosteriyordu J aparati ile olmadi beni az bilgilendirirmisiniz bunu cok araştirdim ama elde var 0
 
Katılım
28 Nis 2016
Mesajlar
4
Türker 11 izmirde bornovadayım. yarın bi videosunu ceker youtuba upload ederim. bi arkadaş zati fransızcasını bulup yuklemiş.
yanıp sönme 115 sabit yanma 106
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst