yazdiklariniz hic inandirici degil , bazi cümleleri tekrarlayip dumussunuz.. tirt ,tirt ,ip gibi , ip gibi
09 un fenlerinin iyi olmadigini sizden duyuyorum (bütün testlerde frenleri ovülüyor,R1in frenleri ) , 160- 170 sallndigigida sehir efsanesi... tahminim MT09a binmediniz ve kulakdan dolma seylerle ,fikir almakdan cok fikir yazmissiniz.
ben inanmadim ... cünkü dediginiz motosikletlerin hepsini kullandim
alinmayin lütfen bu benim tahminim.
zaten sordugunuz soru mantiksiz , biz nerden bilelim sizin hangi tarzi begendiginizi , ikiside güzel motor
bilmiyosan adamın yazdıkları hakkında kendi düşünceni yazma sende