Biraz renk gelsin başlığa. Geçen hafta katıldığımız pist gününden kısa bir video atıyorum.
09'un pistteki performansıyla ilgili sorularınız olursa severek cevaplarım. Güvenli sürüşler.:bestmt:
[YT]uqOse0cCY9c[/YT]
Güzel gazlamışsınız, bravo. Pistte ya da virajlı yollarda standart modu mu tercih ediyorsunuz, A modunu mu? Ben Ahmetbeyli yolunda gazlarken viraj yaparken (kendi çapımda
Tek teker denemedim hiç bu motorla, A modunda mı standart modda mı denesem, ne dersiniz, kafamı gözümü kırmadan?