Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
tesekkurler :)
neden versys1000'e gecmek istedigimi yazayim bende o vakit:
esim ile birlikte uzak geziler planliyoruz, o yuzden o tarz bir
motosiklet bakiyorum. cbf1000'de olabilir. MT-09 tracer'in fiyati biraz
hayal kirikligi yaratti onu da dusunmuyor degildim, cunku ayni motor
ve ben MT-09'un gaz tepkisinden gayet memnunum.



Tracer'in 35 bin liralik fiyati hayal kirikligi yapip 40 bin liraya yeni kasa versys 1000e mi gecmek istedin hocam dogru mu anladim? :mrgreen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Tracer'ın 35 lik fiyatının hayal kırıklığı yaratmayacağı insanı anlayamam doğrusu.
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
36
Bence de fiyati 20 - 25 bandinda olmaliydi adam orada vstrom u nc yi 28 lere 30 lara satarken tracer icin o fiyat cok..
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
290
85 e dusuyor diye biliyorum b modunda normal bir motor kullaniyormusum gibi geliyor bana ama onemli olan A modu degil mi B yi napicaksin?
Iki gundur motorda sanirsam egzantirik dislisinden ses geliyor ayni sorunu yasayan baskasi oldu mu?


beccaria dostum burda mt09 olan bi arkadaşım var makina daha 6 bin kmde onda da aynı sorun var, sence neden olabilir? servise götürdü otomatik gergiyi sıkmışlar biraz ses azalmıştı ama yine çoğalmaya ve rahatsız etmeye başladı. ordaykene disbürütötü aramışlar egzantiriği söküp kumpasla ölçün eğer sıkıntılıysa garanti kapsamından değişilicek demişler... işin ilginç yanı benim makina şuan 14200 km de ama bi sıkıntı yok arkadaş kafayı yemek üzere :silent:
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
36
Ben o sorunu hallettim. Umraniye yamaha nim dandik yag koydugunu fark edince hemen yag ve yag filtresini degistirdim ses bitti 50 km sonra
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
26
Tracer'in 35 bin liralik fiyati hayal kirikligi yapip 40 bin liraya yeni kasa versys 1000e mi gecmek istedin hocam dogru mu anladim? :mrgreen:

tracer 30bin ile giris yapsa idi buyuk ihtimalle tercihim ondan yana olacakti
versys1000 bugunku kurdan ~42bin'lik fiyati ile haklisiniz ederinin ustunde
yeni kasa vfr800x crossrunner'i inceliyorum bir yandan
bir ihtimalde yeni 650'lik versys...

bu sene tum japonlar geliyor fuara, bakalim yakindan gorelim birde
sen ne tavsiye edersin Sj's ?
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
11
beccaria dostum burda mt09 olan bi arkadaşım var makina daha 6 bin kmde onda da aynı sorun var, sence neden olabilir? servise götürdü otomatik gergiyi sıkmışlar biraz ses azalmıştı ama yine çoğalmaya ve rahatsız etmeye başladı. ordaykene disbürütötü aramışlar egzantiriği söküp kumpasla ölçün eğer sıkıntılıysa garanti kapsamından değişilicek demişler... işin ilginç yanı benim makina şuan 14200 km de ama bi sıkıntı yok arkadaş kafayı yemek üzere :silent:

mt 09 larda yamahanında kabul ettıgı gıbı egzantirik zıngır gergisinde sorun var.Bu sorun ıcın kısa bir çözümde söyleyebilirim yada en iyisi garantiden gergiyi sipariş ettirin gelsin değiştirsinler kafanız rahat olsun ilk yag degısımınden sonra ortaya cıkıyor zaten genelde
 
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
4
Arkadaşlar Merhaba,

Bende bugün MT 09 'uma kavuştum,
2014 model fakat 2015'in yeni rengi race blue,
Geçen sene Mt 07 kullanmıştım,
Aralarında dağlar var,

Herkese selamlar,
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Hava motur havası :)

q4NB8B.jpg
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Selam arkadaşlar,

Ben de MT-09 tracer düşünüyorum fakat 115bg beni biraz ürkütüyor.
Yaklaşık 3 senedir motorsiklet kulllanıyorum. İlk motorum cbr250 idi onunla 2 sezon geçirdim ve 18bin km yaptım.
Sonra versys 650 aldım onunla 1 sezonda 6bin km yaptım ve sattım. Şimdi de tracer düşünüyorum.

B modunda ne kadar uysal oluyor acaba?
Belki ilk 5-10 bin km A modunu kullanmamak gerekebilir benim durumumda.

Tavsiye eder misiniz tracerı yoksa triumph tiger 800 falan da var aklımda?

Not: Şimdiye kadar Honda Güvenli Sürüş 1 + Yamaha Seviye 2 + OMM Kapalı alan eğitimi + OMM RoadCraft eğitimlerini aldım.
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
26
Selam arkadaşlar,

Ben de MT-09 tracer düşünüyorum fakat 115bg beni biraz ürkütüyor.
Yaklaşık 3 senedir motorsiklet kulllanıyorum. İlk motorum cbr250 idi onunla 2 sezon geçirdim ve 18bin km yaptım.
Sonra versys 650 aldım onunla 1 sezonda 6bin km yaptım ve sattım. Şimdi de tracer düşünüyorum.

B modunda ne kadar uysal oluyor acaba?
Belki ilk 5-10 bin km A modunu kullanmamak gerekebilir benim durumumda.

Tavsiye eder misiniz tracerı yoksa triumph tiger 800 falan da var aklımda?

Not: Şimdiye kadar Honda Güvenli Sürüş 1 + Yamaha Seviye 2 + OMM Kapalı alan eğitimi + OMM RoadCraft eğitimlerini aldım.

selam hocam,
tiger800'u de kullanirsiniz, tracer'i da ...
B modunda yamaha yaklasik 85hp ye duser ve ayni zamanda gaz kolu gayet kontrol edilebilir duruma gelir
zaten alistiktan sonra STD mod'da devam edersiniz (yagmurda her zaman B'de kullaniyorum ben)
peki A modu ? bu modu ben daha cok otobanda kullaniyorum

bu iki karsilastirmada tiger'in 150'lik arka lastigi sahsen onu elememe sebep
yeni vfr800x'in kampanyali fiyati bunlara esdeger onu da listeye ekleyin derim

kazasiz surusler...
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
48
sa mt09 un artcı oturmu rahatmı arkadaşlar,yorumlarınızı paylaşırsanız sevınırım saygılar
 
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
19
sa mt09 un artcı oturmu rahatmı arkadaşlar,yorumlarınızı paylaşırsanız sevınırım saygılar

A.S. arkadaşım, MT-09 orjinal hali ile artçılı kullanıma pek uygun değil, öncelikle artçı için tutunacak yer yok mecburen size sarılacak bu da ani hızlanmalarda rahatsız edici oluyor. Koltuk yönünden fena değil ama artçılı kullanmak istiyorsan en azından arka çanta bağlantı demiri, daha rahat olsun istiyorsan arka çantayı da ekleyerek kullanabilirsin. İyi günler dilerim.
 
Katılım
23 Ağu 2013
Mesajlar
347
Standart modeli almayı düşünüyorum . ABS dışında bir farkı varmı . bilen varmı .
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
16
Arkadaşlar 2015 race blue modeli ile aranıza katıldım 😆

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------


Arkadaşlar gidonu tutan sağ menteşe deki boşluk soldaki ne göre çok fazla ve sol taraftaki korna ve sinyallere giden koblo nun üzerindeki koruma çıkmış.
Aldığım yere arayip sordum fakat normal dediler. Normal olmadığı bariz.
Sizlerde de aynı şekilde mi bu bağlantılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst