Selamlar, yaklaşık 8 ay,(7500 km'dir) ilk motorum olan cbr500r kullanmaktayım,herhangi bir problemde çok şükür yaşamadım.Bunda temkinli ve sakin sürmemimde katkısı büyük.Bir kaç aydan beride motorumu değiştirme hevesi bastı,motorumdan herhangi bir şikayetim ve memnuniyetsizliğimde yok,fakat doyumsuzluk hissi işte!.Burada sizden fikir alışverişinde bulunmak istememin sebebide aklımdaki iki motordan birinin mt 09 olması ve diğeride cbr 650 f olması.CBR 650 F aklımada ,kalbimede fazlasıyla hitap ediyor,Bunda nisbeten daha güçsüz,vergi avantajı ve kanaatimce biraz daha az yakmasının etkisi büyük.MT 09 ise daha çok hislerime hitap ediyor ve biraz da korkutuyor.Özellikle yüksek torku ve gaz tepkilerinin hassasiyetine yapılan vurgunun bunda payı yüksek.Yazdıklarımdan anlaşılacağı üzere az çok bende kanaat oluşmuş durumda fakat,Her an herşey değişebilirde.Sizlerden beklentim neden mt 09 olmalı yada olmamalı şeklinde ve birazda yakıt ile ilgili tecrübelerinizi aktarırsanız memnun olurum teşekkürler ,iyi forumlar...
ben cbr500 de kullandım arkadaşımda var onun kadar rahat değil. Gaz kolu tepkisi berbat. Frenleri kötü ve suspansiyonu vasat çok ucuza kaçmışlar. İşçilik hondaya yakışmayacak kadar vasat. Motor belli devirlerden sonra titreşimli çalışıyor. Uzun ön cam taktırmama rağmen saçma bir kafa rüzgarı alıyordu beni deli etti. Selesi rahatsızdı. Üzerinde çok dandik bir dunlop lastikle geliyor, kesinlikle kaza yaptırır adama, alcaksan illa değiştirmen gerekir. Nesini sevdim dersen tipini sevmiştim bir tek. Onun haricinde hiç memnun kalmadım. Teknik olarak çok yetersiz bir makina üretmişler.
Bunları CBR500 için mi CBR650F için mi söyledin anlamadım ?
Arkadaslar merhaba. Mt 09 B modunda sakin bir suruse sahip diyorlar. Beygir ve torktan kisiyor mu bu modda? Kisiyorsa kaca dusuruyor bilginiz var mi?
merhaba arkadaslar,
MT09'umu satiyorum ilgilenen olursa buradan inceleyebilirsiniz.
:bestmt: uyelerine ozel indirim tabiki olacaktir. :cat:
Satma sebebiniz ?
tesekkurlerIlana Yazmış arkadaş. Ben cevap vereyim dedim
Yeni fiyatınız hayırlı olsun.28.900TL
fazer 8de hız kalkıs yol sorunu fılan yok ama oturus pozısyonu cok rahatsız gıdonu yukseltmeme ragmen hala egık oturuyorum tam dık oturamıyorsun turıng cam taktırdım surucuye cok yakın yanı kaska tabı motorun on dızaynından dolayı ruzgaır kesmedı uzerıne ekstra asansorlu puıg marka cam taktım oda kesmedı bırde artıcının oturdugu koltuk cok rahatsız
Thowheels aklimi aldin. Ancak benim icin yanlis zaman.