Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
valla arkadasın tekı fazer 8 ıcın rahatlık budur demıste ben pek rahat edemedım eger mt09 tracer ın fıyatı uygun olursa fazer 8 ı satıp tracer almayı dusunuyorum ustelık fazer 8 den bg olarak daha fazla
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
133
@Maverick hocam nedir sikinti fazer 8 ile ilgili olarak???? Oturus pozisyonu disinda var mi mt09 tracer a iten bir sebep??? Ben de muhtemelen ikisinden birine zipliycem insallah, arada kaldim ciddi olarak....
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
fazer 8de hız kalkıs yol sorunu fılan yok ama oturus pozısyonu cok rahatsız gıdonu yukseltmeme ragmen hala egık oturuyorum tam dık oturamıyorsun turıng cam taktırdım surucuye cok yakın yanı kaska tabı motorun on dızaynından dolayı ruzgaır kesmedı uzerıne ekstra asansorlu puıg marka cam taktım oda kesmedı bırde artıcının oturdugu koltuk cok rahatsız
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Yamaha, Mt09 un gaz tepkilerini ( atesleme haritasini ) elden gecirmis. Isteyen servislerde yukletebiliyormus. Zaten yeni motorlar bu elden gecmis atesleme yazilimi ile geliyormus diyor Ingilterenin SuperBike dergisi kasim sayisinda. Belki onlara ekimde gelmistir. Servislere Yamaha Türkiye'ye sormak lazim ellere var da bize yok mi? Diye...

Kazasiz belasiz...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Selamlar, yaklaşık 8 ay,(7500 km'dir) ilk motorum olan cbr500r kullanmaktayım,herhangi bir problemde çok şükür yaşamadım.Bunda temkinli ve sakin sürmemimde katkısı büyük.Bir kaç aydan beride motorumu değiştirme hevesi bastı,motorumdan herhangi bir şikayetim ve memnuniyetsizliğimde yok,fakat doyumsuzluk hissi işte!.Burada sizden fikir alışverişinde bulunmak istememin sebebide aklımdaki iki motordan birinin mt 09 olması ve diğeride cbr 650 f olması.CBR 650 F aklımada ,kalbimede fazlasıyla hitap ediyor,Bunda nisbeten daha güçsüz,vergi avantajı ve kanaatimce biraz daha az yakmasının etkisi büyük.MT 09 ise daha çok hislerime hitap ediyor ve biraz da korkutuyor.Özellikle yüksek torku ve gaz tepkilerinin hassasiyetine yapılan vurgunun bunda payı yüksek.Yazdıklarımdan anlaşılacağı üzere az çok bende kanaat oluşmuş durumda fakat,Her an herşey değişebilirde.Sizlerden beklentim neden mt 09 olmalı yada olmamalı şeklinde ve birazda yakıt ile ilgili tecrübelerinizi aktarırsanız memnun olurum teşekkürler ,iyi forumlar...

Dostum selam, geçen sene ilk cbr650f alanlardan biriyidim. Çok hevesle aldım fakat beklentimi karşılamadı ve sattım.Neden dersen, Bir kere motor ağır ve ağırlık merkezi biraz yukarda, kıvrak bir makina değil. Düşük süratlerde ve devirlerde kullanması zor sürekli gaz açmanı istiyor, ben cbr500 de kullandım arkadaşımda var onun kadar rahat değil. Gaz kolu tepkisi berbat. Frenleri kötü ve suspansiyonu vasat çok ucuza kaçmışlar. İşçilik hondaya yakışmayacak kadar vasat. Motor belli devirlerden sonra titreşimli çalışıyor. Uzun ön cam taktırmama rağmen saçma bir kafa rüzgarı alıyordu beni deli etti. Selesi rahatsızdı. Üzerinde çok dandik bir dunlop lastikle geliyor, kesinlikle kaza yaptırır adama, alcaksan illa değiştirmen gerekir. Nesini sevdim dersen tipini sevmiştim bir tek. Onun haricinde hiç memnun kalmadım. Teknik olarak çok yetersiz bir makina üretmişler.

Ben inşallah fuara gidip mt09 tracer alacağım. Honda maalesef kaliteyi bazı modellerde acaip bozmuş, çoğu motorunun üzerinde gelen fren ve amortisorler dandik. Bir de vfr800f alternatifim var o kaliteli ama hem fiyatı en az 5-6 bin lira daha pahalı olacak hadi onu geçtim 50 kg daha ağır olacak bu benim vfr800f i elemem için çok büyük bir neden.

Bunları gözönüne almanı tavsiye ederim. Kısacası cbr650f alacağına kendi motoruna binmeye devam et derim. Soracağın birşey olursa da cevaplarım.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ben cbr500 de kullandım arkadaşımda var onun kadar rahat değil. Gaz kolu tepkisi berbat. Frenleri kötü ve suspansiyonu vasat çok ucuza kaçmışlar. İşçilik hondaya yakışmayacak kadar vasat. Motor belli devirlerden sonra titreşimli çalışıyor. Uzun ön cam taktırmama rağmen saçma bir kafa rüzgarı alıyordu beni deli etti. Selesi rahatsızdı. Üzerinde çok dandik bir dunlop lastikle geliyor, kesinlikle kaza yaptırır adama, alcaksan illa değiştirmen gerekir. Nesini sevdim dersen tipini sevmiştim bir tek. Onun haricinde hiç memnun kalmadım. Teknik olarak çok yetersiz bir makina üretmişler.

Bunları CBR500 için mi CBR650F için mi söyledin anlamadım ?
 
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
34
Arkadaslar merhaba. Mt 09 B modunda sakin bir suruse sahip diyorlar. Beygir ve torktan kisiyor mu bu modda? Kisiyorsa kaca dusuruyor bilginiz var mi?
 
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
36
Arkadaslar merhaba. Mt 09 B modunda sakin bir suruse sahip diyorlar. Beygir ve torktan kisiyor mu bu modda? Kisiyorsa kaca dusuruyor bilginiz var mi?

85 e dusuyor diye biliyorum b modunda normal bir motor kullaniyormusum gibi geliyor bana ama onemli olan A modu degil mi B yi napicaksin?
Iki gundur motorda sanirsam egzantirik dislisinden ses geliyor ayni sorunu yasayan baskasi oldu mu?
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
26
merhaba arkadaslar,
MT09'umu satiyorum ilgilenen olursa buradan inceleyebilirsiniz.
:bestmt: uyelerine ozel indirim tabiki olacaktir. :cat:
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
26
Ilana Yazmış arkadaş. Ben cevap vereyim dedim
tesekkurler :)
neden versys1000'e gecmek istedigimi yazayim bende o vakit:
esim ile birlikte uzak geziler planliyoruz, o yuzden o tarz bir
motosiklet bakiyorum. cbf1000'de olabilir. MT-09 tracer'in fiyati biraz
hayal kirikligi yaratti onu da dusunmuyor degildim, cunku ayni motor
ve ben MT-09'un gaz tepkisinden gayet memnunum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

Yeni fiyatınız hayırlı olsun.28.900TL

bu durumda ikinci el fiyatlari yukari cikmali mi ? :)
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
fazer 8de hız kalkıs yol sorunu fılan yok ama oturus pozısyonu cok rahatsız gıdonu yukseltmeme ragmen hala egık oturuyorum tam dık oturamıyorsun turıng cam taktırdım surucuye cok yakın yanı kaska tabı motorun on dızaynından dolayı ruzgaır kesmedı uzerıne ekstra asansorlu puıg marka cam taktım oda kesmedı bırde artıcının oturdugu koltuk cok rahatsız


Hocam sizin beklentiler farklıymış baştan yanlış seçim yapmışsınız sizin bu şikayetlerinizi mt 09 tracer da çözmez aynı şikayetleri yaşarsınız size tavsiyem Versys 1000 yada KTM adv sıkıntı yaşamazsın
 
Katılım
21 Şub 2014
Mesajlar
19
Herkese merhaba arkadaşlar. Dün itibariyle bende MT-09 ailesine katıldım. İnşallah bu sayfaya bizimde karınca kararınca katkımız olur. Herkese güvenli sürüşler, sağlıklı uzun ömürler dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:15 ----------

Race blue renk mt-09 u olan arkadaşlar ruhsatta ne renk yazıyor bakabilir misiniz?
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
7
Arkadaşlar selam,
1 haftadır MT-09 Tracer kullanıyorum, önceki motorum XJ6N di.
Titreşimsiz çok stabil çalışan 4 silindirden sonra biraz titreşim bekliyordum ancak Tracer az gaz açıp orta halli hızlanırken 3500 devirden 5000 devire kadar bayağı titriyor sonra titreşim azalıyor.
Aldığım bayi rodajdan sonra azalır diyor.
Sizin motorlar nasıl acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst