- Katılım
- 8 Haz 2006
- Mesajlar
- 2,033
tesekkurler
neden versys1000'e gecmek istedigimi yazayim bende o vakit:
esim ile birlikte uzak geziler planliyoruz, o yuzden o tarz bir
motosiklet bakiyorum. cbf1000'de olabilir. MT-09 tracer'in fiyati biraz
hayal kirikligi yaratti onu da dusunmuyor degildim, cunku ayni motor
ve ben MT-09'un gaz tepkisinden gayet memnunum.
Tracer'in 35 bin liralik fiyati hayal kirikligi yapip 40 bin liraya yeni kasa versys 1000e mi gecmek istedin hocam dogru mu anladim? :mrgreen:

